Pinkpop 2025

Als Werchter al moeite heeft met uitverkopen, kunnen we op Pinkpop weer een rustige editie verwachten vrees ik.
Normaal kan Pinkpop zich nog wel aardig meten, maar met KoL er ook nog bij, is het gat nu wel pijnlijk geworden eerlijk gezegd...

Persoonlijk kies ik nog steeds voor pp want wij hebben Muse :)

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Als Werchter al moeite heeft met uitverkopen, kunnen we op Pinkpop weer een rustige editie verwachten vrees ik.
Normaal kan Pinkpop zich nog wel aardig meten, maar met KoL er ook nog bij, is het gat nu wel pijnlijk geworden eerlijk gezegd...

Zou het niet moeite noemen als 1 dagje iets minder hard loopt. Verder is het gewoon uitverkocht toch?

Alle dagen op de zaterdag na zijn uitverkocht....

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Geen idee, maar het is een grapje die vanuit het Graspop topic is overgewaaid. Als iemand iets raars doet, krijgt ie voor straf een enkeltje naar een wall of death van een act
Bij Amenra dan een langzame wall of death met vleeshaken. Soort van Hellraiser Wall of Death. 'Your suffering will be legendary'.

Ik heb wel eens herkansingen gehad op de maandag na het Pinkpop/Graspop weekend tijdens mijn studie. Dacht dat @Blommie dat ook wel eens had in België
Ja in België vallen de examens altijd in juni inderdaad. Zeker tot en met het middelbaar onderwijs hadden we bijna altijd nog examens na weekend van Graspop/Pinkpop. In het hoger onderwijs moet je wat geluk hebben hoe ze ingepland worden, dat kan heel juni.

Welke examens zijn dat waar je op doelt? De eindexamens zijn in mei en ook de herkansingen zijn voor Pinkpop.
In België begint de zomervakantie van 2 maanden pas in juli. Studenten aan universiteit hebben dikwijls brgin juli zelfs hun laatste examens. Maar meestal is Werchter één van de eerste weekends dat studenten dus volledig vrij zijn. Rond 20 juni denk ik dat er toch ook in Nederland nog wel hogescholen en universiteiten bezig zijn? In ieder geval zullen Belgische vrienden waarbij er nog iemand student is, altijd kiezen voor Werchter omwille van examens.

In Nederland worden de toetsen op de universiteit meestal tentamens genoemd. Bij examens denk ik als Nederlander direct aan de examens van de middelbare school. Denk dat daar de verwarring zit

In België begint de zomervakantie van 2 maanden pas in juli. Studenten aan universiteit hebben dikwijls brgin juli zelfs hun laatste examens. Maar meestal is Werchter één van de eerste weekends dat studenten dus volledig vrij zijn. Rond 20 juni denk ik dat er toch ook in Nederland nog wel hogescholen en universiteiten bezig zijn? In ieder geval zullen Belgische vrienden waarbij er nog iemand student is, altijd kiezen voor Werchter omwille van examens.
Even gespiekt bij mijn oude uni, daar is 23-27 juni tentamenweek en 30 juni-4 juli herkansingsweek, daarna vakantie. Pinkpop is dan dus inderdaad precies het weekend voor je tentamens.
Als je op geen herkansing hebt op donderdag of vrijdag (dat weet je al weken van tevoren), dan komt Werchter juist mooi uit om te vieren dat het jaar klaar is.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

Users who are viewing this thread