Pinkpop 2025

Ik zet ook in op Merijn van Haren. Ik stond in 22 bij Navarone helemaal vooraan in de tent en we zijn in Doornroosje nog naar de afscheidsshow geweest. Pre-Covid heb ik ook in de Mezz na een optreden nog aan Merijn gevraagd of Navarone in beeld was voor Pinkpop, hij reageerde nogal verrast en keek mij vragend aan na die vraag (ik wist natuurlijk niet dat ze mogelijk al geboekt waren en dit nog niet bekend was gemaakt). Diepe indruk maakt hij op mij en mijn vrouw en als hij de nieuwe zanger wordt hij zal Kensington een totaal andere sound gaan geven dan met Eloi, wat Marcel Venendaal destijds ook betekende bij Di-rect na het vertrekken van Tim Akkerman.
Nu ook the Analogues zijn gestopt, waar Merijn een vaste gast was (ook op Pinkpop 2024), behoort hij inderdaad tot de kandidaten. Denk dat er wel snel weer een nieuwe teaser komt.

Luke Combs wordt nu op veel Amerikaanse festivals aangekondigd, logisch natuurlijk, maar ik zie hem wel op Pinkpop staan hoor. In het weekend voor PP staat hij nog op Bonnaroo in de VS maar daar staat Rodrigo ook dus zou moeten kunnen

Luke Combs wordt nu op veel Amerikaanse festivals aangekondigd, logisch natuurlijk, maar ik zie hem wel op Pinkpop staan hoor. In het weekend voor PP staat hij nog op Bonnaroo in de VS maar daar staat Rodrigo ook dus zou moeten kunnen
Ik hoop het oprecht, als hij dan geen zaalshow doet ben ik er die dag sowieso bij. Hoop ook op hem voor Werchter, past perfect op de zaterdag.

• Leuk
Waarderingen: JohndeBever
Weet iemand of je de parking in en uit kan rijden? Zitten na te denken om te carpoolen en dan maar 1 parkeerplek te kopen, maar ik weet niet of je er dan weer in komt

ze wilde hem vorig jaar ook al hebben dus kans zit er goed in. alleen hoop ik stiekem wel op de ziggo.

Zijn er nog Belgische artiesten in de running voor Pinkpop? Ik denk maar aan Clouseau, Glints, Bazart, Compact Disk Dummies, Sylvie Kreuz,... Zouden er een paar zeker niet misstaan op PP.

Zijn er nog Belgische artiesten in de running voor Pinkpop? Ik denk maar aan Clouseau, Glints, Bazart, Compact Disk Dummies, Sylvie Kreuz,... Zouden er een paar zeker niet misstaan op PP.
Ja, daar kunnen we wel een lijst van 50 bands van aanleveren die er zouden mogen staan. RHEA op stage 4 lijkt me een inkoppertje bijvoorbeeld. Genoeg moois.

Ja, daar kunnen we wel een lijst van 50 bands van aanleveren die er zouden mogen staan. RHEA op stage 4 lijkt me een inkoppertje bijvoorbeeld. Genoeg moois.
Ik denk dat CDD wel eens heel goed kan werken op Pinkpop. Op Pukkelpop twee jaar geleden was dat echt hele leuke show en de mainstage stond lekker vol vroeg op de middag.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Zijn op de zondag de 3 topnamen bekend?
Headliner (Muse) - sub (biffy) (degene voor de headliner oo zuid, weet niet zeker of dat de sub is eigenlijk) - afsluiter noord (korn)
Of schat ik biffy dan te hoog in?

Zijn op de zondag de 3 topnamen bekend?
Headliner (Muse) - sub (biffy) (degene voor de headliner oo zuid, weet niet zeker of dat de sub is eigenlijk) - afsluiter noord (korn)
Of schat ik biffy dan te hoog in?
Een plekje lager zou voor Biffy passend(er) zijn.

In de whatsapp groep zijn mensen zich al helemaal aan het voorbereiden op de Kane & Kensington combi... Je moet er maar vrolijk van worden.

Overigens komen daar ook af en toe vragen voorbij die ik me lastig voor kan stellen (o.a. "Komt Linkin Park nog?" of "kunnen we een co-headline constructie van Muse en The Smashing Pumpkins verwachten?")

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: HaaEll en elo
In de whatsapp groep zijn mensen zich al helemaal aan het voorbereiden op de Kane & Kensington combi... Je moet er maar vrolijk van worden.

Overigens komen daar ook af en toe vragen voorbij die ik me lastig voor kan stellen (o.a. "Komt Linkin Park nog?" of "kunnen we een co-headline constructie van Muse en The Smashing Pumpkins verwachten?")
Als de appgroep je enige infobron is snap ik die vragen nog wel

Users who are viewing this thread