Pinkpop 2025

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.140
2.126
Insider op Efest bevestigd Rodrigo voor 1 festival in UK. Welke wil hij niet zeggen. In ieder geval niet Reading & Leeds waar het besproken werd. Ik denk dat het wachten is tot na de verkoop van die Manchester concerten waarna ze wel aangekondigd gaat worden op diverse festivals....
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.945
5.489
Insider op Efest bevestigd Rodrigo voor 1 festival in UK. Welke wil hij niet zeggen. In ieder geval niet Reading & Leeds waar het besproken werd. Ik denk dat het wachten is tot na de verkoop van die Manchester concerten waarna ze wel aangekondigd gaat worden op diverse festivals....
Ik zie het Glasto wel doen.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
566
260
Dit past mij sowieso beter inderdaad! Maar hebben elkaar (vriendenploeg die ontstaan is op pinkpop door pinkpop) destijds gezworen dat we geen editie meer zouden overslaan... maar bij allen is het na het afscheid van Jan de twijfel toegeslagen 😊
Ik denk dat dit voor veel vriendengroepen wel zo is (inclusief die van ons) jaren lang ongeacht de line up een ticket voor pinkpop gekocht. Maar afgelopen jaar voor het eerst toch naar RW.
Maar heeft er ook mee te maken dat we tegenwoordig anders naar een festival gaan. De eerste paar jaar was het elke dag tot diep in de nacht feest. En dat is er nu vanaf, nu hebben we ook echt acts die we graag willen zien.
Maar als de line up ons dit jaar bevalt dan zijn we gewoon weer terug op pinkpop
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.995
4.964
Maar dan wel NBT als headliner willen, terwijl die er al vaker hebben gestaan:ROFLMAO:
Dat zou, in potentie, gewoon een goede toekomstige headliner kunnen zijn. Hebben inderdaad veel te veel festivalshows gedaan in de Benelux in de afgelopen jaren. Een paar jaar even geen festivalshows en dan met een nieuw album terugkomen voor hoge spots.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.769
7.581
Precies, geen frontman waar ik de houding zo 'oprecht' vind als die van Eddie Vedder. Bij bijvoorbeeld Nick Cave, Dave Grohl en James Hetfield vind ik het als een act overkomen, veel gespeeld en elke avond hetzelfde.
Moet altijd denken aan dat ik Metallica voor het eerst zag en 2 vrienden van me die ze vaker hadden gezien precies de bindteksten van James Hetfield woord voor woord aan het meepraten waren.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.499
3.691
Moet altijd denken aan dat ik Metallica voor het eerst zag en 2 vrienden van me die ze vaker hadden gezien precies de bindteksten van James Hetfield woord voor woord aan het meepraten waren.
"Are you ALIVEEEE? How does it feel, to be ALIVEEEE".
Heb dat zelf bij Nile Rodgers ervaren, haalt toch wel wat van de magie weg als je ze al eens gezien hebt.
 
  • Haha
Waarderingen: Brian

mart1234

Support act
27 nov 2019
970
425
Als het zo snel komt begin ik wel te twijfelen over linkin park trouwens want daar lijkt me nu nog geen aankondiging aan te komen binnen zo'n korte tijd
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
970
425
Insider op Efest bevestigd Rodrigo voor 1 festival in UK. Welke wil hij niet zeggen. In ieder geval niet Reading & Leeds waar het besproken werd. Ik denk dat het wachten is tot na de verkoop van die Manchester concerten waarna ze wel aangekondigd gaat worden op diverse festivals....
Dat lijkt me dan toch gewoon glastonbury te worden zie geen andere festival haar boeken naast Reading & Leeds die het dus niet word in de UK
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.945
5.489
Als het zo snel komt begin ik wel te twijfelen over linkin park trouwens want daar lijkt me nu nog geen aankondiging aan te komen binnen zo'n korte tijd
Linkin Park hoeft natuurlijk niet de eerste aankondiging te zijn (of een onderdeel daarvan).
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.499
3.691
Jij wist elke keer al met welke Grammy of featuring hij weer aan kwam zetten?
"One hundred percent CANCER FREE!", gevolgd door het peace-teken met beide handen de lucht in en daarna Get Lucky inzetten.
Weet je, zowel James als Nile is het 100% vergeven. Legendes van de állergrootste soort.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken