Pinkpop 2025

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.212
3.183
Niet wéér Pearl Jam. :p
Maar je kunt ook niet echt beweren dat Pearl Jam nou heel vaak op Pinkpop gestaan heeft.
Ik snap ook niet waarom iedereen zo loopt te hopen op Pearl Jam. Toch zat kansen geweest de afgelopen jaren om die op Pinkpop of ergens anders te zien.

Vind ook niet dat de shows er op vooruit zijn gegaan met de jaren. Eddie klinkt steeds meer als een ouwehoerende oude lul (moeten we wéér dat verhaal over 92 met die cameraman aanhoren?)
Eddie is juist iemand die zorgt voor saamhorigheid tijdens zo'n concert, aan de hand van zijn verhalen. Als je dan al tig shows hebt gezien gaat dat misschien vervelen, maar dat is dan misschien niet de schuld van de band. 😅
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.499
3.691
Eddie is juist iemand die zorgt voor saamhorigheid tijdens zo'n concert, aan de hand van zijn verhalen. Als je dan al tig shows hebt gezien gaat dat misschien vervelen, maar dat is dan misschien niet de schuld van de band. 😅
Precies, geen frontman waar ik de houding zo 'oprecht' vind als die van Eddie Vedder. Bij bijvoorbeeld Nick Cave, Dave Grohl en James Hetfield vind ik het als een act overkomen, veel gespeeld en elke avond hetzelfde.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.620
6.824
Apparently, Foo Fighters are negotiating for South America tour next year.

Maybe the EU announcement is just postponed for a while, not canceled?

Hebben ze het silhouet geraakt? 📢

👉🏻 De band onder leiding van Dave Grohl, Foo Fighters, is in onderhandeling om in de tweede helft van 2025 terug te keren naar Zuid-Amerika voor een tournee langs Brazilië, Argentinië, Chili en Colombia.

🎸 Het is waarschijnlijk dat de officiële aankondiging pas in ieder geval de eerste paar maanden van volgend jaar bekend zal worden gemaakt vanwege de persoonlijke problemen waar Dave Grohl doorheen gaat en waardoor hij dit jaar een reeks shows heeft moeten annuleren.

🎫 Blijf ons volgen voor nieuwe informatie!

wasting foo fighters GIF
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.144
511
"Het blijft speculeren. Ook Mojo zelf wil er na de reactie bij ANP niets meer over kwijt tegen L1. Hun woordvoerder verwijst weer terug naar de Pinkpop-woordvoerder en Tirsa Creusen, die inmiddels toch alleen aan het roer lijkt te staan.
De nieuwe miss Pinkpop?"


Gun ik Tirsa wel
Benieuwd of er een opvolger komt voor Niek.
 

Maria

Randprogramma
9 okt 2023
108
54
Nbt is er de afgelopen jaren gewoon al best veel geweest, ik denk indd dat als ze nu even geen festivals of show geven en werken aan een knaller van een nieuw album, dan als headliner terug zouden kunnen komen. Maar elk jaar nbt wordt ook een beetje eentonig. Dat zou eerder een verklaring zijn waarom er maar 40.000 man voor kwamen omdat ze nu al vaak achter elkaar op pp of een ander festival stonden.
Ja, ik was even vergeten dat ze op meerdere plekken gespeeld hebben in NL de afgelopen jaren. Ik denk niet dat die 40.000 kaarten aan NBT lag, maar idd, zou nu te vroeg zijn als headliner op PP.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.590
2.729
of toch 2025....
Als ik dat bericht zo lees dan gaan ze komende maanden nog geen optredens aankondigen vanwege de problemen van Grohl. Lijkt me dat je dan de periode van de festivalaankondigingen mist. Bovendien: die festivals hebben ook de tijd niet om nu een paar maanden te wachten op groen licht van Grohl. Die moeten nu vervangers regelen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.945
5.489
Als ik dat bericht zo lees dan gaan ze komende maanden nog geen optredens aankondigen vanwege de problemen van Grohl. Lijkt me dat je dan de periode van de festivalaankondigingen mist. Bovendien: die festivals hebben ook de tijd niet om nu een paar maanden te wachten op groen licht van Grohl. Die moeten nu vervangers regelen.
Ik voorzie wel een excuus om straks weer met een waardeloze headliner te komen. "We dachten tot maart dat Foo Fighters toch zou komen".
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
408
411
Maar je kunt ook niet echt beweren dat Pearl Jam nou heel vaak op Pinkpop gestaan heeft.

Eddie is juist iemand die zorgt voor saamhorigheid tijdens zo'n concert, aan de hand van zijn verhalen. Als je dan al tig shows hebt gezien gaat dat misschien vervelen, maar dat is dan misschien niet de schuld van de band. 😅
Hahah, nou laat ik t zo zeggen, ik heb nooit een kaartje gekocht specifiek voor een Pearl Jam show, heb ze alleen maar op Pinkpop gezien 😜
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.995
4.964
Nou zeg, 2 keer in de afgelopen 7 jaar (volgend jaar) en daarvoor 2 keer in 10 jaar tijd.
Maar ik snap goed als je pas een jaar of 10 of zelfs minder naar festivals gaat dat 2 tot 3 keer in die 10 jaar als veel voelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Festivalgek

Campingartiest
8 dec 2023
66
57
Nou zeg, 2 keer in de afgelopen 7 jaar (volgend jaar) en daarvoor 2 keer in 10 jaar tijd.
Maar ik snap goed als je pas een jaar of 10 of zelfs minder naar festivals gaat dat 2 tot 3 keer in die 10 jaar als veel voelt.
Maar dan wel NBT als headliner willen, terwijl die er al vaker hebben gestaan:ROFLMAO:
 
  • Haha
Waarderingen: ChrisV

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
498
211
Is Graspop of Werchter niet gewoon geschikter voor je?
Dit past mij sowieso beter inderdaad! Maar hebben elkaar (vriendenploeg die ontstaan is op pinkpop door pinkpop) destijds gezworen dat we geen editie meer zouden overslaan... maar bij allen is het na het afscheid van Jan de twijfel toegeslagen 😊
 
  • Thinking
Waarderingen: elo

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.945
5.489
Dit past mij sowieso beter inderdaad! Maar hebben elkaar (vriendenploeg die ontstaan is op pinkpop door pinkpop) destijds gezworen dat we geen editie meer zouden overslaan... maar bij allen is het na het afscheid van Jan de twijfel toegeslagen 😊
Zit je dan straks, met je afgelegde eed een weekendje bij Olivia Rodrigo, Billie Eilish en Sabrina Carpenter ;).
 
  • Haha
  • Verdrietig
Waarderingen: Maria en brutus257

Gebruikers die dit onderwerp bekijken