Pinkpop 2025

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.795
3.565
Het enige streven van de opvolger van Niek zou moeten zijn om Rob Trommelen zijn ongelijk te bewijzen, zodra Radiohead weer beschikbaar is.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.198
2.177
Het enige streven van de opvolger van Niek zou moeten zijn om Rob Trommelen zijn ongelijk te bewijzen, zodra Radiohead weer beschikbaar is.
Als Radiohead weer beschikbaar is zetten ze die weer weg op Best Kept Secret ben ik bang.....
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.030
3.376
Als Radiohead weer beschikbaar is zetten ze die weer weg op Best Kept Secret ben ik bang.....
Denk niet dat MOJO Radiohead op een Friendly Fire festival wilt zien

Of ze een tour gaan boeken is iets anders
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

pinkpopmaastricht

Playlistbediener
19 feb 2018
39
27
murray en Mojo willen niks toevoegen aan de verklaring. Dan is er meestal wel iets van stront aan de knikker. Ik werk zelf als voorlichter. Als er niks aan de hand is geef je makkelijk n aanvullend interview.
Ben bang dat de identiteit echt uit pinkpop gaat nu.
En cokeverslaafde Timberlake hoef ik zeker niet te zien..
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.973
5.531
murray en Mojo willen niks toevoegen aan de verklaring. Dan is er meestal wel iets van stront aan de knikker. Ik werk zelf als voorlichter. Als er niks aan de hand is geef je makkelijk n aanvullend interview.
Ben bang dat de identiteit echt uit pinkpop gaat nu.
En cokeverslaafde Timberlake hoef ik zeker niet te zien..
Misschien dat er met wat coke op nog daadwerkelijk iets gebeurt op het podium..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.198
2.177
Laten we niet vergeten dat Olivia rodrigo deze week ook nog met data komt voor in ieder geval Manchester. Kan me niet voorstellen dat ze alleen die data bekend gaan maken dus wie weet zitten er wat festivals bij?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.973
5.531
Froukje plaatst op Insta morgen om 10u met nieuws te komen. Zal wel iets heul anders zijn, maar wie weet.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.021
4.993
murray en Mojo willen niks toevoegen aan de verklaring. Dan is er meestal wel iets van stront aan de knikker. Ik werk zelf als voorlichter. Als er niks aan de hand is geef je makkelijk n aanvullend interview.
Ben bang dat de identiteit echt uit pinkpop gaat nu.
Kan ook gewoon een verschil in visie zijn hè.

Tirsa en Sierk vormen nu het managementteam van Pinkpop. Vrees een beetje dat MOJO (werkgever) daar iemand bij gaat zetten zonder enige binding met Pinkpop en de omgeving.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.655
6.853
Nee joh. Die schuift een jeugdige en ambitieuze boeker uit zijn eigen stal naar voren. Die gaat niet zo'n stap terugzetten als hij nu al vrijwel alle zeggenschap heeft over het programma.
dan denk ik meteen aan Jarn van Strijen... 🤔

al denk ik dat Tirsa ook prima deze rol kan oppakken en ook heel Pinkpop en regio minded is, ook zeer sterk bezig is met vernieuwingen van het festival afgelopen jaren. (bijvoorbeeld de Silent Disco komt uit haar ideeën box)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.973
5.531
dan denk ik meteen aan Jarn van Strijen... 🤔

al denk ik dat Tirsa ook prima deze rol kan oppakken en ook heel Pinkpop en regio minded is, ook zeer sterk bezig is met vernieuwingen van het festival afgelopen jaren. (bijvoorbeeld de Silent Disco komt uit haar ideeën box)
Sorry Dennis, maar als de silent disco noemenswaardig is als vernieuwende factor, belooft dat niet heel veel goeds.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken