Pinkpop 2025

Vanaf 19:05 Tate Mcrae op stream, ben nu wel nieuwsgierig na al het commentaar..

The warning, kende ze niet maar héél erg vet om zo op de livestream te zien. Gaan hier hoog op de te zien lijst.

• Leuk
Waarderingen: BvdS
Hoe was het optreden van girl in red? Wil op RW wel naar haar gaan kijken.
Ik heb de helft maar meegepakt, was eerste helft bij the warning en was verbaasd hoe weinig mensen er bij girl in red waren. Dus dat ook nog maar even mee gepakt met hapje eten. Opzich is ze gewoon goed, zang is goed, ze stopt er veel energie in. Denk dat ze ook gewoon pech had dat the warning tegenover haar staat, en ze toch niet zo bekend is bij het algemene publiek misschien?

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Ik heb de helft maar meegepakt, was eerste helft bij the warning en was verbaasd hoe weinig mensen er bij girl in red waren. Dus dat ook nog maar even mee gepakt met hapje eten. Opzich is ze gewoon goed, zang is goed, ze stopt er veel energie in. Denk dat ze ook gewoon pech had dat the warning tegenover haar staat, en ze toch niet zo bekend is bij het algemene publiek misschien?
Ik heb dan weer nog nooit van The Warning gehoord tot nu. Maar klonk wel leuk op de stream.

Ik denk dat er veel publiek is voor The Warning - Biffy Clyro - Bob Vylan - Korn - Muse. Dan sneeuw je wat onder in het gitaargeweld.

• Leuk
Waarderingen: Fornax
Ik heb dan weer nog nooit van The Warning gehoord tot nu. Maar klonk wel leuk op de stream.
Ik eerlijk gezegd ook niet, maar pakte mijn aandacht tijdens het inluisteren. En ik denk dat de rockers die voor een Korn en muse komen dan ook kiezen voor the warning ipv girl in red

girl in red is in principe al niet echt iets voor op pinkpop, vind ik.
en haar dan op t hoofdpodium zetten, :unsure: :unsure:

Users who are viewing this thread