Pinkpop 2025

doorverkoop op Ticketmaster blijft lang rond de normale prijs hangen. Staat op moment wel een zondag ticket voor 115... Wellicht is de trend naar lagere prijzen langzaam ingezet?

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
doorverkoop op Ticketmaster blijft lang rond de normale prijs hangen. Staat op moment wel een zondag ticket voor 115... Wellicht is de trend naar lagere prijzen langzaam ingezet?
en zoals elke keer, als ze dik onder de 155 duiken, zijn ze heel rap weg

Een paar weken geleden stonden er meer dan 80 kaarten te koop, nu minder dan 60.
Ik vind dat er zo weinig kaarten te koop staan, kort voor de start van het festival.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Over 2 weken ook meer zicht op het weer,dat zal ook nog wel een rol gaan spelen alhoewel dat Buienrader en Weeronline er goed naast zaten gisteren.Hebben ze ook weer olifantengras voor het geval dat....

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Over 2 weken ook meer zicht op het weer,dat zal ook nog wel een rol gaan spelen alhoewel dat Buienrader en Weeronline er goed naast zaten gisteren.Hebben ze ook weer olifantengras voor het geval dat....
volgende week duikt Pinkpop al in de 14 daagse verwachtingen.

uit de 30 daagse zou je kunnen afleiden dat door een groot hoge druk gebied boven Europa de laatste 2 weken van juni stabiel en voornamelijk droge periodes hebben met temperaturen an 1 a 3 graden boven gemiddeld. Dus zou wel eens droog kunnen worden met rond 25 graden overdag? Totaal anders is het beeld als vorig jaar. Althans ziet zo uit...

zie hier vanaf minuut 5:10 voor de laatste weken van juni.

Praktische vraag, ik ga voor het eerst naar Pinkpop.

Hoe streng was men vorig jaar m.b.t. tassen? Zou een Eastpak rugzak lukken? Als ik zoek op festivalrugzak kan ik weinig vinden..

Hoe streng was men vorig jaar m.b.t. tassen? Zou een Eastpak rugzak lukken? Als ik zoek op festivalrugzak kan ik weinig vinden..
Ik zie daar wel vaker mensen met wat grotere rugzakken dus dat zou op zich wel oke moeten zijn gok ik, wel vind ik ze relatief streng qua checken. Ik had afgelopen jaar alleen een heuptasje bij en ik moest letterlijk elke rits openmaken, zowel aan de binnen als buitenkant haha.

Ik zie hier al 3 Eastpaks dus zou geen probleem moeten zijn.

• Leuk
Waarderingen: FastForwardNL
Ik zie daar wel vaker mensen met wat grotere rugzakken dus dat zou op zich wel oke moeten zijn gok ik, wel vind ik ze relatief streng qua checken. Ik had afgelopen jaar alleen een heuptasje bij en ik moest letterlijk elke rits openmaken, zowel aan de binnen als buitenkant haha.

Ik zie hier al 3 Eastpaks dus zou geen probleem moeten zijn.
die foto is niet geheel representatief voor tegenwoordig. Als ik het goed zie is het nog de oude tent, volgens mij is die foto van 2018.

zelfde beleid als op andere Mojo evenementen. Met andere woorden, kans is groot dat je terug wordt verwezen naar camping of auto, of doorverwezen naar een kluisje om je rugzak achter te laten.

aanrader is een opvouwbare rug-tas met koord sluiting.

• Leuk

Dit staat op de website: 'Kleine tassen met een formaat van maximaal A4 x maximaal 10 cm dik of linnen tasjes bestaande uit 1 vak zijn uitgezonderd'.
Dus zo'n tote bag of 'n dun sporttasje met koord.

die foto is niet geheel representatief voor tegenwoordig. Als ik het goed zie is het nog de oude tent, volgens mij is die foto van 2018.

zelfde beleid als op andere Mojo evenementen. Met andere woorden, kans is groot dat je terug wordt verwezen naar camping of auto, of doorverwezen naar een kluisje om je rugzak achter te laten.

aanrader is een opvouwbare rug-tas met koord sluiting.
Ligt er ook maar een beetje aan wie je aan de ingang treft denk ik, afgelopen jaar toch echt wat grote rugzakken gezien en dat was zeker geen A4 formaat haha.

• Leuk

Users who are viewing this thread