Pinkpop 2025

Praktische vraag, ik ga voor het eerst naar Pinkpop.

Hoe streng was men vorig jaar m.b.t. tassen? Zou een Eastpak rugzak lukken? Als ik zoek op festivalrugzak kan ik weinig vinden..
Ik ga al jaren naar verschillende festivals met
dit tasje. Gaat altijd goed, en kan verrassend veel in.

Wat een gesjouw de hele dag zo'n rugzak 🙈 wat nemen jullie allemaal mee
Standaard:
- waterzakje
- vochtige doekjes voor handen/gezicht
- (blaar)pleisters
- zonnebrand factor 50
- powerbank en kabeltje
- paracetamol
- eventueel droge sokken bij nat weer

Standaard:
- waterzakje
- (blaar)pleisters
- zonnebrand factor 50
- powerbank en kabeltje
- paracetamol
Wat veel.

Ik heb naast mijn telefoon hooguit een flesje water mee en een trui in de kluis voor als het wat fris is.

Wat veel.

Ik heb naast mijn telefoon hooguit een flesje water mee en een trui in de kluis voor als het wat fris is.
Ja same here, powerbank heb ik op de camping. Waterzakje hang ik met zon clip aan mijn mini tasje waar alleen mn telefoon en eerder dan munten in zaten. Zonnebrand doe ik op het terrein bij die gratis smeerplek

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
er is iets wat ik nog steeds verwarrend vind...

op zaterdag lijkt er naast de openstaande Stay Tuned die open viel door wegvallen Adam Lambert ook nog een ander gat te zijn?
in de opening van North stage lijkt ruimte voor een act 12:35 tm 13:35, of zie ik dat helemaal scheef???

1748845145742.png

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

op zaterdag lijkt er naast de openstaande Stay Tuned die open viel door wegvallen Adam Lambert ook nog een ander gat te zijn?
in de opening van North stage lijkt ruimte voor een act 12:35 tm 13:35, of zie ik dat helemaal scheef???

Bekijk bijlage 14387
Vrijdag heeft ook geen act zo vroeg. Terwijl het toch de perfecte spots zijn voor een opkomend talent of publiekstrekker te zetten, daarom moet dat nog geen uur speeltijd zijn.

Vrijdag heeft ook geen act zo vroeg. Terwijl het toch de perfecte spots zijn voor een opkomend talent of publiekstrekker te zetten, daarom moet dat nog geen uur speeltijd zijn.

Maar de vrijdag heeft geen act daar, omdat de opener van het festival op stage 4 staat vanuit die talentenjacht?

Maar de vrijdag heeft geen act daar, omdat de opener van het festival op stage 4 staat vanuit die talentenjacht?
Juist, was even vergeten dat er niets tegelijk mag spelen op Pinkpop. Waarom geven ze die niet gewoon de Main dan, dat moet 1 van de mooiste shows zijn van die bands in hun prille carriere toch? Maar heb er ook werkelijk geen idee van hoeveel mensen er al afzakken naar Pinkpop op dat uur.

Bekijk bijlage 14387
Is dat niet voor die Twister recordpoging

Standaard:
- waterzakje
- (blaar)pleisters
- zonnebrand factor 50
- powerbank en kabeltje
- paracetamol
Bedankt voor de tip, maar formeel valt deze ook niet binnen de gespecificeerde afmetingen.. dat vind ik zo verwarrend. Er is amper iets te vinden. Wil inderdaad gewoon dingen als zonnebrand comfortabel mee kunnen nemen.

Bedankt voor de tip, maar formeel valt deze ook niet binnen de gespecificeerde afmetingen.. dat vind ik zo verwarrend. Er is amper iets te vinden. Wil inderdaad gewoon dingen als zonnebrand comfortabel mee kunnen nemen.
Ik heb zonnebrand altijd in een heuptasje/fannypack. Het is zo'n kleiner reisflesje van de Kruidvat wat ruimte scheelt.

Weet er iemand toevallig hoe laat P1 (mondo verde) open gaat donderdag? Wij willen vroeg bij Campin A staan, aangezien deze is gehalveerd... en toch een mooi plekkie willen scoren. Maar als we tot laat in de auto moeten blijven zitten heeft dat ook weinig nut...

Weet er iemand toevallig hoe laat P1 (mondo verde) open gaat donderdag? Wij willen vroeg bij Campin A staan, aangezien deze is gehalveerd... en toch een mooi plekkie willen scoren. Maar als we tot laat in de auto moeten blijven zitten heeft dat ook weinig nut...
Goede vraag! En heerlijk dat er meer mensen het zo op de manier beleven, heb nog nooit op de voetbalvelden gestaan.. voor ons is het dus ook een ding om een goed plekje te krijgen

Dat wordt nog bekendgemaakt. Wel is bekend dat de Kiss & Ride op donderdag is geopend vanaf 12 uur en dat de campings vanaf 15 uur geopend zijn. Ik verwacht dat P1 in ieder geval voor 15 uur geopend zal zijn. Waarschijnlijk zelfs, net als de Kiss & Ride, vanaf 12 uur.

Users who are viewing this thread