het er niet voor over hebben is dus per definitie te duur in mijn ogen, anders had men het er juist wel voor overDagtickets zijn duur maar niet té duur - mensen hebben het er gewoon niet voor over.
het er niet voor over hebben is dus per definitie te duur in mijn ogen, anders had men het er juist wel voor overDagtickets zijn duur maar niet té duur - mensen hebben het er gewoon niet voor over.
Toch fijn zo iemand die dit allemaal heeft onthouden. Want als je het allemaal zo opnoemt dan lijkt het inderdaad dus rustiger te worden dan vorig jaar. Is er een soort limiet bekend bij welke bezoekersaantallen Pinkpop winstgevend is?tja, wat gok je...
Alleen vaste gast tickets uitverkocht voor Camping A en parking P1 voor weekend en P3 voor zondag.
Vorig jaar deze tijd waren een aantal parkings uitverkocht, nu enkel P1 en P3 zondag.
Vorig jaar deze tijd was de Glampink uitverkocht, nu enkel 2 types.
Vorig jaar deze tijd was Sky-Deck geheel uitverkocht, nu alles beschikbaar (zelfs de uitverkocht zondag Sky-Deck tickets is weer wat beschikbaar) en was het Sky-Deck op de Sheeran dag afgelopen jaar zelf op dag 1 van de verkoop uitverkocht.
Van de Festitent is ook niet alles uitverkocht, aldus de Festitent site is nog een klein aantal beschikbaar.
nou is het niet ongewoon dat Pinkpop tickets niet uitverkocht zijn, maar ik trek wel conclusie uit bovenstaande, qua parkeertickets, geen uitverkocht Sky-Deck, geen volle bezetting Glampink en geen volle bezetting Festitent... Aan de hand van de parkeerplaats P3 zie je wel dat de zondag de populaire dag is. Maar aan de rest zie je dat het qua weekend blijkbaar rustiger is als afgelopen jaar.
Ach ja in de meeste gevallen was je toch gewoon naar Hiqpy gaan kijken gok ik?, maar volgensmij moet je dochter nog naar school, dus dat verklaart ook? En nu ook niet doen alsof Pommelien of Ronnie Flex zó raar is als je wel naar Hannah Mae of Claude gaat kijken joh. Uiteindelijk is het allemaal niet zo gek vind ik, maar er missen dit jaar gewoon een aantal klappers onder de headliner.hoezo nog meer keuze, het is Ronnie Flex op main of Warhaus in de tent en Higpy op Stage 4 of Pommelien op Noord. Nog meer keuze?
Janet Livv (de opener) of Higpy zou ik nog kunnen overwegen, maar vind vooralsnog niet de moeite om daarvoor eerder op het festivalterrein te zijn, maar wie weet... Ik heb wel een traditie hoog te houden om als eerste bij de Amnesty stand te zijn na openen van de poort
Maar daarna, staan er imo best heel goede acts voor mij. Alleen jammer dat ik Kid Kapichi moet missen door Tate McRae(anders was dat absoluut een extra bezoek Stage 4 geweest)
edit: waarom staat Warhaus eigenlijk zo ongelooflijk raar in het tijdschema... Rare overlap
Dat ziet er inderdaad slechter uit dan vorige jaar. Toen hadden ze eigenlijk ook maar 1 goed dag.tja, wat gok je...
Alleen vaste gast tickets uitverkocht voor Camping A en parking P1 voor weekend en P3 voor zondag.
Vorig jaar deze tijd waren een aantal parkings uitverkocht, nu enkel P1 en P3 zondag.
Vorig jaar deze tijd was Sky-Deck geheel uitverkocht, nu alles beschikbaar (zelfs de uitverkocht zondag Sky-Deck tickets is weer wat beschikbaar) en was het Sky-Deck op de Sheeran dag afgelopen jaar zelf op dag 1 van de verkoop uitverkocht.
Van de Festitent is ook niet alles uitverkocht, aldus de Festitent site is nog een klein aantal beschikbaar.
nou is het niet ongewoon dat Pinkpop tickets niet uitverkocht zijn, maar ik trek wel conclusie uit bovenstaande, qua parkeertickets, geen uitverkocht Sky-Deck, geen volle bezetting Glampink en geen volle bezetting Festitent... Aan de hand van de parkeerplaats P3 zie je wel dat de zondag de populaire dag is. Maar aan de rest zie je dat het qua weekend blijkbaar rustiger is als afgelopen jaar.
Hannah Mae is niet te vergelijken met Pommelien voor mij? Dat is imo een nachtegaal vergelijken met nagels over een schoolbord.En nu ook niet doen alsof Pommelien of Ronnie Flex zó raar is als je wel naar Hannah Mae of Claude gaat kijken joh.
Ja, dat is (deels, want Pommelien nagels op een krijtbord noemen is natuurlijk bezopen haha) ook smaak hoor. Maar voor mij vallen ze allemaal een beetje in dezelfde groep namen, vandaar.Hannah Mae is niet te vergelijken met Pommelien voor mij? Dat is imo een nachtegaal vergelijken met nagels over een schoolbord.
Claude kan ik ook niet vergelijken met Ronnie Flex, vind de songs van Claude vele malen lekkerder in de oren dan dat gezwets van Ronnie Flex. Na, oke dat liedje met Flemming vond ik leuk, maar daar hoor je Flex dan niet zo veel in.
Dus puur eigen mening hoor... Er zijn vast hordes mensen die Ronnie Flex en Pommelien wel wat vinden en enthousiast zijn.
Als je dan vergelijkt met Graspop in hetzelfde weekend:tja, wat gok je...
Je vindt het veld bij Pinkpop, dus tussen de 2 mainstages, niet te massaal?Pinkpop is inderdaad wat duurder in vergelijking met Werchter.
Maar de redenen waarom ik voor Pinkpop kies zijn traditie, ga al zo lang. Het is altijd gezellig en vooral ‘t is niet zo groot als Werchter.
De Werchter weide is groot, maar 90.000 bezoekers per dag is mij te. De Barn, die nog groter is dan de Ziggo en Club C met 10.000 vind ik te massaal.
5x op Werchter geweest, alle keren toen ook op Pinkpop geweest. Maar ondanks de misschien betere line-up Pinkpop elke keer als prettiger en fijner ervaren.
Soms wel, bij headliner kan ‘t erg druk zijn, maar vindt ‘t verder niet te je kunt altijd wel wat meer achter of midden veld oversteken naar andere kant. En als je vooraan wil staan bij een optreden lukt dat meestal wel. Ja je moet soms misschien wat vroeg er heen gaan.Je vindt het veld bij Pinkpop, dus tussen de 2 mainstages, niet te massaal?
De 2bmain stages naar elkaar toe gericht is fantastisch! Je moet van beide podia niks missen. Is het ene optreden gedaan, wandel je naar het andere en je moet niks missen (brhalve als je naar stage 4 of tent gaat natuurlijk). Zalige opstelling van die podia!Je vindt het veld bij Pinkpop, dus tussen de 2 mainstages, niet te massaal?
Opzich is het idee leuk, als het veld 100 meter breder was geweest. Oversteken is gewoon vet kut geworden nu. Nu denk ik wel dat het vanaf dit jaar gewoon één zijde kiezen is, want je kan dan bij alle podia.De 2bmain stages naar elkaar toe gericht is fantastisch! Je moet van beide podia niks missen. Is het ene optreden gedaan, wandel je naar het andere en je moet niks missen (brhalve als je naar stage 4 of tent gaat natuurlijk). Zalige opstelling van die podia!
Ik denk vooral dat het een combinatie is van het feit dat er niet echt een duidelijk lijn zit in de line-up en het ontbreken van voor mij persoonlijk, relevante namen. Ik vind zelf de zondag wel een fijne line-up hebben, omdat dat een soort voelt als jeugd sentiment, maar als ik er echt met een afstandje naar kijk zijn het wel bijna allemaal namen die ik al vaak gezien heb en die de laatste jaren ook niet heel veel nieuwe goede muziek hebben geproduceerd.Toch wel opvallend als het echt zo slecht loopt met de verkoop.
Ik snap niet zo goed wat er mis is met de line up?
Een grote rock naam, een van de grootste popnamen van dit moment.
Veel rock voor de oude garde, en veel actuele popnamen.
Enige wat misschien wat mager is zijn de subs maar dat is misschien ook wel persoonlijk, want met Korn, Last dinner party and Tate lijkt me daar objectief ook helemaal niks mis mee.
Misschien dat mensen deze prijzen dus toch alleen betalen als je echt buiten categorie hebt, want in de tijd van de Stones en Springsteen verkochten ze makkelijk uit.
Niet te vergelijken vanwege grote verschillen in budget en in mogelijkheden, maar RW is zeker een concurrent. Vandaar dat ik ook twijfels en zorgen heb over de toekomstbestendigheid van Pinkpop.Ik lees hier vaak dat we die festivals niet met elkaar mogen vergelijken, maar uiteindelijk is het wel gewoon een belangrijke concurrent van Pinkpop.
Ja ik snap dat het vergelijken lastig is hoor, maar het blijft een belangrijke concurrent waar je het nou eenmaal tegenop moet nemen.Niet te vergelijken vanwege grote verschillen in budget en in mogelijkheden, maar RW is zeker een concurrent. Vandaar dat ik ook twijfels en zorgen heb over de toekomstbestendigheid van Pinkpop.