Pinkpop 2025

zou dat een fout zijn of aanhakend op de verwachte "drukte"

( staat zo niet op de Pinkpop site namelijk )

en in de app vind je C ook gewoon op de oude locatie

(als je stiekem naar de plattegrond in de app gaat tenminste)

Op de website van Pinkpop worden campings B en C nog steeds afzonderlijk benoemd (op 2 verschillende locaties). Lijkt er haast op alsof de gemeente Landgraaf op de plattegrond de icoontjes voor camping B en C naast elkaar hebben gezet vanwege gemak of wellicht toch een foutje.

Edit: dit geeft de chatbot aan bij het onderwerp locatie camping C; The specific location details for Camping C are not provided in the information I have. However, all campsites, including Camping C, will be accessible from Thursday, June 20 at 3:00 p.m. until Monday, June 24 at 12:00 p.m.

De Pinkpopsite gaat nog een wijziging krijgen wat betreft de campings (vandaag telefonisch bevestigd door een met Pinkpop belaste ambtenaar) evenals de bevestiging dat 'voormalig camping C' als parkeerplaats zal dienstdoen

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
De Pinkpopsite gaat nog een wijziging krijgen wat betreft de campings (vandaag telefonisch bevestigd door een met Pinkpop belaste ambtenaar) evenals de bevestiging dat 'voormalig camping C' als parkeerplaats zal dienstdoen
Interesting.... Gaat dan echt niet goed met de verkoop. Toch eens peilen of ik mn vriendin kan porren voor een dagje

tel het samenvoegen van camping B en C bij deze post op... Bedenk dan Pinkpop 2024 telde op vrijdag 40.000 bezoekers, zaterdag 41.500 en dan is het 2025 nog slechter gesteld met de verkoop.... 😰😢

tja, wat gok je...
Alleen vaste gast tickets uitverkocht voor Camping A en parking P1 voor weekend en P3 voor zondag.

Vorig jaar deze tijd waren een aantal parkings uitverkocht, nu enkel P1 en P3 zondag.
Vorig jaar deze tijd was de Glampink uitverkocht, nu enkel 2 types.
Vorig jaar deze tijd was Sky-Deck geheel uitverkocht, nu alles beschikbaar (zelfs de uitverkocht zondag Sky-Deck tickets is weer wat beschikbaar) en was het Sky-Deck op de Sheeran dag afgelopen jaar zelf op dag 1 van de verkoop uitverkocht.
Van de Festitent is ook niet alles uitverkocht, aldus de Festitent site is nog een klein aantal beschikbaar.

nou is het niet ongewoon dat Pinkpop tickets niet uitverkocht zijn, maar ik trek wel conclusie uit bovenstaande, qua parkeertickets, geen uitverkocht Sky-Deck, geen volle bezetting Glampink en geen volle bezetting Festitent... Aan de hand van de parkeerplaats P3 zie je wel dat de zondag de populaire dag is. Maar aan de rest zie je dat het qua weekend blijkbaar rustiger is als afgelopen jaar.

Valt vooralsnog wat tegen op swap. Misschien is de verkoop dan wel heel dramatisch? Al zullen er rond het festival echt wel goede deals te pakken zijn
Het verhaal over de 2005 editie is toch ook dat Jan Smeets overwoog om die editie af te blazen.

Maar afblazen lijkt mij met alle al aangegane verplichtingen financieel altijd onhandig.

Het kan aan mij liggen maar heb ook nog nooit zoveel winacties gezien voor tickets bij verschillende merken/bedrijven.
Overigens zelf ook 2 tickets gewonnen voor de zaterdag🎉 persoonlijk niet mijn favourite dag maar ik ga me wel vermaken

• Leuk
Waarderingen: piep en hersenscheetje
Het kan aan mij liggen maar heb ook nog nooit zoveel winacties gezien voor tickets bij verschillende merken/bedrijven.
Overigens zelf ook 2 tickets gewonnen voor de zaterdag🎉 persoonlijk niet mijn favourite dag maar ik ga me wel vermaken
Gefeliciteerd...

da's elk jaar al die winacties, kan je van alle partners van Pinkpop sowieso verwachten rond deze periode

• Leuk
Waarderingen: D02
nice! ieder jaar staan er idd wat winacties open

ps, in ander topic al meer uitvoerig maar suzan en freek, waar soms wat lollig over werd gedaan, kunnen we helaas door het droevige nieuws afschrijven. Was er zelf stiekem altijd wel enigzins fan van (mn vriendin is er helemaal gek van, en vandaag dus van slag van), dus had het niet erg gevonden als ze naar pinkpop kwamen

Tja dat zal het zijn, het kan niet aan de lineup liggen, de beperkte aankleding, het vroege sluiten of de onmogelijkheid voor dagjesmensen om te blijven slapen….
Line up is juist voor de tik tokkers. Al het andere is altijd zo geweest, niets nieuw daar.

Users who are viewing this thread