Pinkpop 2025

conclusie: mocht graspop en PP een headliner delen en samen bekend maken dan was MUSE het zeker niet, die dropt random festivals. Mocht dat echt zo zijn ben ik benieuwd welke ze delen: ik gok (hoop) Volbeat.

En voor iedereen die zegt Volbeat geen headliner PP waardig: laatste keer 2022 waren ze fantastisch en betere dan Imagine Dragons de eigenlijke headliner, ze verkopen GelreDome net niet uit maar er waren wel 25000 mensen dus zeker PP headlinerwaardig
Ik zou hier heel blij mee zijn zeker na pp 22❤️‍🔥

Imagine Dragons verkoopt de Arena uit. Persoonlijke meningen aan de kant gezet is Volbeat natuurlijk nooit meer headlinerwaardig dan Imagine Dragons.
Ja klopt, als je eerlijk bent dan past Volbeat toch beter op Pinkpop dan imagine dragons. Sterker nog ik denk dat ze meer kaartjes voor Pinkpop zouden kunnen verkopen met Volbeat dan ID. Ook gezien welk volk normaal naar Pinkpop trekt.

conclusie: mocht graspop en PP een headliner delen en samen bekend maken dan was MUSE het zeker niet, die dropt random festivals. Mocht dat echt zo zijn ben ik benieuwd welke ze delen: ik gok (hoop) Volbeat.

En voor iedereen die zegt Volbeat geen headliner PP waardig: laatste keer 2022 waren ze fantastisch en betere dan Imagine Dragons de eigenlijke headliner, ze verkopen GelreDome net niet uit maar er waren wel 25000 mensen dus zeker PP headlinerwaardig
Volbeat is toch qua grote een stuk minder dan Imagine Dragons (ticket verkoop/luisteraars) Ik snap dat je qua muzieksmaak Volbeat prefereert, maar dat maakt ze niet meteen headlinerwaardig voor Pinkpop. Daarnaast ligt de populariteits piek van Volbeat niet al een tijdje achter ons? Heb de laatste jaren weinig gehoord van die band.

Ja klopt, als je eerlijk bent dan past Volbeat toch beter op Pinkpop dan imagine dragons. Sterker nog ik denk dat ze meer kaartjes voor Pinkpop zouden kunnen verkopen met Volbeat dan ID. Ook gezien welk volk normaal naar Pinkpop trekt.
Het zijn toch gewoon twee bands in een redelijk vergelijkbaar segment; de een verkoopt de Arena uit, de ander het (kleiner) Gelredome niet.

Volbeat is toch qua grote een stuk minder dan Imagine Dragons (ticket verkoop/luisteraars) Ik snap dat je qua muzieksmaak Volbeat prefereert, maar dat maakt ze niet meteen headlinerwaardig voor Pinkpop. Daarnaast ligt de populariteits piek van Volbeat niet al een tijdje achter ons? Heb de laatste jaren weinig gehoord van die band.
Ligt dat niet ook aan de radiostations. Op Studio Brussel hoor je ze toch regelmatig. En er wordt gewerkt aan een nieuw album.

Ligt dat niet ook aan de radiostations. Op Studio Brussel hoor je ze toch regelmatig. En er wordt gewerkt aan een nieuw album.
In Nederland hoor ik ze inderdaad bijna nooit meer. Daarnaast denk ik juist dat de kant waar Pinkpop al jaren naar toe gaat, Imagine Dragons een stuk beter bij het Pinkpop publiek past. De laatste keer dat ik er was, waren de Q-music muziek luisteraars toch in de meerderheid t.o.v. de rock liefhebbers.

Een vriendin vertelde mij dat HAEVN vandaag iets aankondigt bij Eva Jinek. Is wel een beetje laat op de dag maar misschien gaat het ook om een Pinkpop boeking?

Nou de oude rockers onder de Pinkpopers zien het liefst zo vaak mogelijk Metallica op Pinkpop, dan sluit Volbeat toch meer aan in dat rijtje dan ID
Kunnen we niet gewoon vaststellen dat jij Volbeat leuker zou vinden? Verder wijst er niets op dat Volbeat meer kaarten zou verkopen dan ID.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Een vriendin vertelde mij dat HAEVN vandaag iets aankondigt bij Eva Jinek. Is wel een beetje laat op de dag maar misschien gaat het ook om een Pinkpop boeking?
Dan zouden ze moeten aankondigen dat ze vanochtend zijn aangekondigt voor Pinkpop. Nee, die zullen wel een grote theatershow doen ofzo.

Zou wat mij betreft ook meer dan terecht zijn dat die een keer op Pinkpop komen. Dit jaar op Lowlands gezien en vorig jaar in het Care. Beide keren magisch mooi. Je moet wel van rustig en zoetsappige muziek houden, maar LL had ze daarom perfect op de zondag als eerste act van de Bravo neergezet.

Tijd dat die oude rockers zich dan niet meer zo eenkennig opstellen, toch.
Misschien, ze zouden het ook misschien een kans kunnen geven, werkt het niet dan heb je het wel geprobeerd toch. Dan weet je in elk geval dat je die koers niet moet blijven varen.

Kunnen we niet gewoon vaststellen dat jij Volbeat leuker zou vinden? Verder wijst er niets op dat Volbeat meer kaarten zou verkopen dan ID.
Nou niet perse daarom, maar ik was er ook bij tijdens Pinkpop '22 na dat Volbeat Noord had afgesloten en ID zou afsluiten als headliner, liep het veld leeg. En toen verkocht ID ook al genoeg losse shows uit.

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
Nou niet perse daarom, maar ik was er ook bij tijdens Pinkpop '22 na dat Volbeat Noord had afgesloten en ID zou afsluiten als headliner, liep het veld leeg. En toen verkocht ID ook al genoeg losse shows uit.
Het veld lijkt altijd leeg te lopen. Bij Ed vorig jaar, Bij Pink. Er gaan áltijd mensen naar huis.

Users who are viewing this thread