Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een vriendin vertelde mij dat HAEVN vandaag iets aankondigt bij Eva Jinek. Is wel een beetje laat op de dag maar misschien gaat het ook om een Pinkpop boeking?
Ja, dat zei ik een paar pagina's geleden ook. Kan me ook voorstellen dat ze voor het songfestival gevraagd zijn oid. Maar ik zou ze er graag bij hebben op PP!
Dit forum blijft toch iedere dag weer opnieuw verbazen
Hilarisch dat er mensen zijn die denken dat Volbeat meer tickets verkoopt dan Imagine Dragons, die net met gemak een Arena hebben uitverkocht
Die twee artiesten komen niet eens een beetje bij elkaar in de buurt qua ticketverkoop
Je kunt Imagine Dragons beter vergelijken met Metallica
Dit forum blijft toch iedere dag weer opnieuw verbazen
Hilarisch dat er mensen zijn die denken dat Volbeat meer tickets verkoopt dan Imagine Dragons, die net met gemak een Arena hebben uitverkocht
Die twee artiesten komen niet eens een beetje bij elkaar in de buurt qua ticketverkoop
Je kunt Imagine Dragons beter vergelijken met Metallica
Niet in het algemeen, misschien wel op Pinkpop. En fijn dat het al hilarisch wordt gezien, hopelijk vrolijkt het de dag dan nog een beetje op. Pinkpop is geen ArenA geen Gelredome. En het Gelredome of Arena is geen Pinkpop. Wat ik bedoel te zeggen, dat de een misschien beter werkt op een festival en de andere met een losse show.
Gelredome was een paar jaar geleden bij lange na niet uitverkocht met Volbeat, ik dacht zelfs dat ze een gedeelte van de tribunes hadden afgesloten om het nog maar ergens op te laten lijken.
Prima festival naam, met de juiste headliner een sub at best.
Weet ik niet, misschien wel met een Sem Fender en een goede onderlaag. Dus jullie zijn er van overtuigd dat een dag met Metallica, pj, Muse alleen of voor een groot deel uitverkoopt op basis van de headliners. Er zijn ook genoeg mensen die dit soort bands niet trekt en voor andere artiesten komen.
Heb ook het idee dat Volbeat op Festileaks een graag geziene gast is. Ik had op Pinkpop nou ook niet perse het idee dat het voor velen het hoogtepunt van het weekend was en de recensies waren volgens mij ook weer niet zo laaiend.
Weet ik niet, misschien wel met een Sem Fender en een goede onderlaag. Dus jullie zijn er van overtuigd dat een dag met Metallica, pj, Muse alleen of voor een groot deel uitverkoopt op basis van de headliners. Er zijn ook genoeg mensen die dit soort bands niet trekt en voor andere artiesten komen.
Als je genoeg sterke namen op een dag verkoopt het uit ja, maar hoeveel daarvan dan door volbeat komt is maar de vraag
Zou Sam Fender overigens niet boven Volbeat staan?
Als je genoeg sterke namen op een dag verkoopt het uit ja, maar hoeveel daarvan dan door volbeat komt is maar de vraag
Zou Sam Fender overigens niet boven Volbeat staan?