Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit forum blijft toch iedere dag weer opnieuw verbazen
Hilarisch dat er mensen zijn die denken dat Volbeat meer tickets verkoopt dan Imagine Dragons, die net met gemak een Arena hebben uitverkocht
Die twee artiesten komen niet eens een beetje bij elkaar in de buurt qua ticketverkoop
Je kunt Imagine Dragons beter vergelijken met Metallica
het verbaasd dat op dit forum mensen erg slecht lezen, ik heb nergens gezegd dat VB meer tickets verkoopt dan ID, ik heb gezegd dat Volbeat PP headlinerwaardig is, gezien hun ticketverkoop GelreDome en hun goede passage in 2022.
Tis op dit forum net zoals in echte leven, niet ter snel iets roeptoeteren, maar lezen en eerst nadenken.
Gelredome was een paar jaar geleden bij lange na niet uitverkocht met Volbeat, ik dacht zelfs dat ze een gedeelte van de tribunes hadden afgesloten om het nog maar ergens op te laten lijken.
Prima festival naam, met de juiste headliner een sub at best.
het verbaasd dat op dit forum mensen erg slecht lezen, ik heb nergens gezegd dat VB meer tickets verkoopt dan ID, ik heb gezegd dat Volbeat PP headlinerwaardig is, gezien hun ticketverkoop GelreDome en hun goede passage in 2022.
Tis op dit forum net zoals in echte leven, niet ter snel iets roeptoeteren, maar lezen en eerst nadenken.
Dat was dan ook niet een reactie op jouw post, misschien kan je beter eerst lezen en nadenken voor dat je gaat roeptoeteren (wat dat dan ook mag betekenen)
Ja en waardoor zou dat komen denk je, het volk dat normaal naar de rock trekt is doorgaans niet het volk dat naar Calvin Harris gaat of andersom, dat ligt dan toch echt aan de planning in de line-up.
Ja en waardoor zou dat komen denk je, het volk dat normaal naar de rock trekt is doorgaans niet het volk dat naar Calvin Harris gaat of andersom, dat ligt dan toch echt aan de planning in de line-up.
Hurricane/Southside festival komen donderdag om 12:00 met nieuwe namen. Wellicht zo toch nog een verassende headliner uit de hoge hoed voor Pinkpop? Waarbij ze twee dagen exclusiviteit hebben?
Op Werchter vorig jaar deden ze meer een setlist analoog aan wat ze op Malieveld een maandje eerder deden. Wel inclusief Sunburn als afsluiter (plus smashed gitaar) vanwege KoC die tot 2x mis ging door geluidsproblemen
Hurricane/Southside festival komen donderdag om 12:00 met nieuwe namen. Wellicht zo toch nog een verassende headliner uit de hoge hoed voor Pinkpop? Waarbij ze twee dagen exclusiviteit hebben?