Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met muse verwacht ik in ieder geval al meer mensen die komen voor de muziek, niet alleen voor ed Sheeran verder alle doorgangen blokkeren en alleen shoppen.
Ja, misschien klinkt afgezaagd te negatief ook. Maar als Eefje voor de 4e keer in 5 jaar in Nederland zou optreden, ik al 2 keer was geweest en ik zou er nu een flink eind voor moeten reizen, zou ik het denk ik wel welletjes vinden.
Maar ook genoeg mensen die niet zo veel naar concerten gaan en bijvoorbeeld alleen naar Pinkpop gaan. Dat een act al vaak te zien was, vind ik geen goede reden om een act niet op een festival te zetten vooraf. Voor ons forumgebruikers is het toch vaak wel zo (en dat is ook prima natuurlijk), maar wij zijn de uitzondering natuurlijk
Tsja ok boeking, werkt gewoon prima. En ze zullen nooit slecht zijn live. Ooit ontzettend fan geweest van deze band, maar laatste werk vond ik allemaal zeer matig waardoor ik ze iets minder ben gaan waarderen helaas.
Muse is gewoone een dikke prima boeking voor Pinkpop
-10 jaar niet geweest (dat had ik niet verwacht)
-Goede live band
-trekt toch nog een semi divers publiek denk ik
-ald je het afzet tegen Werchter (wat we toch altijd doen) is Linkin park natuurlijk een betere/relevantere boeking, maar ik zou Muse als headliner boven fender en Green day plaatsen. Met Olivia Rodrigo vind ik het moeilijk vergelijken (plus die wordt zo nog bekend gemaakt natuurlijk )
Ik moet zeggen dat ik die 4e keer in 5 jaar ook wel erg negatief vind klinken. 2024
2023 Goffert -> Malieveld
2022 Carre (telt dit?) 2021
2020
2019 Ziggo + Goffert 2018
2017
2016 3x Ziggo + Lowlands
Ik moet zeggen dat ik die 4e keer in 5 jaar ook wel erg negatief vind klinken. 2024
2023 Goffert -> Malieveld
2022 Carre (telt dit?) 2021
2020
2019 Ziggo + Goffert 2018
2017
2016 3x Ziggo + Lowlands
De Britse rockband Muse is in 2025 headliner op Pinkpop. Op de website van de band is te lezen dat Muse op zondag 22 juni, de laatste dag van het festival, een show geeft in Landgraaf.
Episch, dat was de laatste keer dat ik ze zag. Het voorprogramma was toen NBT, die hebben sindsdien voor mijn gevoel een stuk vaker in NL gestaan of ik kwam ze toevallig vaker tegen.
Tsja ok boeking, werkt gewoon prima. En ze zullen nooit slecht zijn live. Ooit ontzettend fan geweest van deze band, maar laatste werk vond ik allemaal zeer matig waardoor ik ze iets minder ben gaan waarderen helaas.
Maar ook genoeg mensen die niet zo veel naar concerten gaan en bijvoorbeeld alleen naar Pinkpop gaan. Dat een act al vaak te zien was, vind ik geen goede reden om een act niet op een festival te zetten vooraf. Voor ons forumgebruikers is het toch vaak wel zo (en dat is ook prima natuurlijk), maar wij zijn de uitzondering natuurlijk
Maar denk je niet ook dat het toch wel een nadeel is voor de kaartverkoop? Ed Sheeran bijvoorbeeld kocht vorig jaar uitendelijk wel (min of meer, weet nooit volgens welke creatieve rekenmethode) uit, maar de Arena een jaar eerder was in een vloek en een zucht twee keer uitverkocht. Als Ed Sheeran die twee Arena's niet een jaar eerder had gedaan, dan was de verkoop bij Pinkpop denk ik harder gegaan. Datzelfde vind ik eventueel ook op Justin Timberlake van toepassing; als men had gewild, was je er onlangs geweest.
Dat maakt niet dat het slechte boekingen zijn voor Pinkpop, maar ik denk voor de verkoopcijfers niet optimaal. Ik denk dat deze redenering meer van toepassing is dan het vaak tegengeworpen argument hier dat Landgraaf niet heel centraal gelegen is.
Maar denk je niet ook dat het toch wel een nadeel is voor de kaartverkoop? Ed Sheeran bijvoorbeeld kocht vorig jaar uitendelijk wel (min of meer, weet nooit volgens welke creatieve rekenmethode) uit, maar de Arena een jaar eerder was in een vloek en een zucht twee keer uitverkocht. Als Ed Sheeran die twee Arena's niet een jaar eerder had gedaan, dan was de verkoop bij Pinkpop denk ik harder gegaan. Datzelfde vind ik eventueel ook op Justin Timberlake van toepassing; als men had gewild, was je er onlangs geweest.
Dat maakt niet dat het slechte boekingen zijn voor Pinkpop, maar ik denk voor de verkoopcijfers niet optimaal. Ik denk dat deze redenering meer van toepassing is dan het vaak tegengeworpen argument hier dat Landgraaf niet heel centraal gelegen is.
Episch, dat was de laatste keer dat ik ze zag. Het voorprogramma was toen NBT, die hebben sindsdien voor mijn gevoel een stuk vaker in NL gestaan of ik kwam ze toevallig vaker tegen.
Was inderdaad geweldig met ook nog is NBT als voorprogramma. Ga nooit meer vergeten dat ik toen Trip Switch live hoorde. Voor mij persoonlijk ook de leukste periode qua muziek van NBT. Muse was ook heerlijk met het ronde podium en de gehele show. Alle shows erna waren toch een stuk minder wat mij betreft.
Ja, zal zeker invloed hebben op de verkoop. Maar ik zou zelf ook altijd voorkeur hebben voor een los concert in plaats van naar Pinkpop gaan... Heeft voor mij niks te maken met de afstand...
Had jij voor Linkin Park niet ook een voorkeur voor een los concert in plaats van Pinkpop? Wat was daar de reden van bijvoorbeeld?
Ik vind vooral dat je een festival er niet op kan afrekenen dat ze een band boeken, die al eens vaker in het land heeft gespeeld
Ja heel vet! Was mijn eerste keer Muse terwijl ik al m'n leven lang fan was en volgens mij als 1e of 2e nummer gelijk Plug In Baby. Podium in het midden en die hele show erom heen vond ik ook een toegevoegde waarde. Oja en toen was het nog mogelijk om stiekem de zaal in te glippen terwijl we eigenlijk shitty zitplaatsen hadden ergens op de 2e ring.