Pinkpop 2025

Ja, het voelt voor mij meer gewoon weer wat afgezaagd. Ze hebben de laatste vijf jaar vier (?) keer in NL gestaan. Persoonlijk vind ik hun goede werk ook alweer heel lang geleden. Maar goed, het is wel een bekende band, met gitaren, die het trouwe Pinkpoppubliek wel kan bekoren. Live is het nooit echt slecht. Dus ja, goede boeking denk ik.

Maar hoe vaak ben jij naar Muse gegaan in die afgelopen vijf jaar?

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Voor mij persoonlijk een betere headliner dan alle drie de headliners bij elkaar van vorig jaar..
Snap wel een beetje de kritiek dat het een band is die al enorm vaak te zien is in Nederland, en waar het spannende ook wel van af is.

Maar als ze een dag gaan neerzetten met Muse, Sam Fender en daaronder bijvoorbeeld nog een Biffy Clyro, zal ik toch gaan overwegen om een dagkaartje aan te schaffen.

Ja, het voelt voor mij meer gewoon weer wat afgezaagd. Ze hebben de laatste vijf jaar vier (?) keer in NL gestaan. Persoonlijk vind ik hun goede werk ook alweer heel lang geleden. Maar goed, het is wel een bekende band, met gitaren, die het trouwe Pinkpoppubliek wel kan bekoren. Live is het nooit echt slecht. Dus ja, goede boeking denk ik.
Maar wel precies tien jaar niet op Pinkpop gestaan als ze volgend jaar dat podium weer betreden. Ik vind het derhalve een uitstekende boeking. Die gaan een hoop kaarten verkopen.

• Leuk
Waarderingen: colette283 en Koekdoos
Geen idee of Muse inderdaad de afgelopen 5 jaar 4 keer in NL is geweest maar als ze zo vaak geweest zijn is het misschien wel een legitieme vraag of ze een run op kaarten gaan geven. Het exclusieve is er wel een beetje van af dan. Desondanks vind ik het prima hoor.

Maar wel precies tien jaar niet op Pinkpop gestaan als ze volgend jaar dat podium weer betreden. Ik vind het derhalve een uitstekende boeking. Die gaan een hoop kaarten verkopen.

Dit lijkt verdacht veel op mijn mening over herhaling op festivals, maar dan beter verwoord en een beter voorbeeld! :LOL:

Edit: en met herhaling bedoel ik dan “snelle terugkeer met minimaal 1 jaar ertussen” en niet direct de editie erop terugkeren

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Dus hoe afgezaagd is het dan? Als je fan was, zou je er nu waarschijnlijk ook wel bij zijn… Zou je 4x in 5 jaar Eefje de Visser (ben je fan van dacht ik?) erg vinden?
Ja, misschien klinkt afgezaagd te negatief ook. Maar als Eefje voor de 4e keer in 5 jaar in Nederland zou optreden, ik al 2 keer was geweest en ik zou er nu een flink eind voor moeten reizen, zou ik het denk ik wel welletjes vinden.

Plus, Eefje blijft goede albums maken ;).

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread