Pinkpop 2025

Pinkpop komt om 11 uur. Voor die tijd vermelden misschien wel wat meer artiesten hun al op website....
Zoeken maar 🤣

Pinkpop komt om 11 uur. Voor die tijd vermelden misschien wel wat meer artiesten hun al op website....
Zoeken maar 😂
Haha, ben net websites van Stormzy, Noah Kahan, Fontaines, Amyl en QOTSA afgegaan idd. Niks gevonden, maar had dezelfde reflex 🤭

Gewoon een heel goede boeking. Met een knaller het festival afsluiten, niks mis mee!
Gegarandeerd show, spekakel en heuuuul strak gitaarwerk.

Live gewoon een ontzettend sterke band, daar kan ongeacht je smaak toch niet over getwist worden ? ;)
OF het zo nodig is na in ieder geval elke 2 jaar in NL te staan? Daar kan zeker over getwist worden.
Ik hoop zelf dat MUSE zich weer goed op de kaart zet met een straffe show en weer aan de weg timmert met stevig werk zoals een jaar of 10-15 terug.
Dan zijn ze in mijn ogen nog jaaaaaaren welkom op de festivals.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Gewoon een heel goede boeking. Met een knaller het festival afsluiten, niks mis mee!
Gegarandeerd show, spekakel en heuuuul strak gitaarwerk.

Live gewoon een ontzettend sterke band, daar kan ongeacht je smaak toch niet over getwist worden ? ;)
OF het zo nodig is na in ieder geval elke 2 jaar in NL te staan? Daar kan zeker over getwist worden.
Ik hoop zelf dat MUSE zich weer goed op de kaart zet met een straffe show en weer aan de weg timmert met stevig werk zoals een jaar of 10-15 terug.
Dan zijn ze in mijn ogen nog jaaaaaaren welkom op de festivals.
Ja, het voelt voor mij meer gewoon weer wat afgezaagd. Ze hebben de laatste vijf jaar vier (?) keer in NL gestaan. Persoonlijk vind ik hun goede werk ook alweer heel lang geleden. Maar goed, het is wel een bekende band, met gitaren, die het trouwe Pinkpoppubliek wel kan bekoren. Live is het nooit echt slecht. Dus ja, goede boeking denk ik.

Tsja, MUSE. Prima boeking waar vast een boel mensen heel erg blij mee zijn. Mij doet deze band echter heel weinig dus dat wordt gewoon op tijd naar huis, ook wel lekker zo op zondag. Benieuwd naar de rest straks.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss

Users who are viewing this thread