Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
The Pogues bevestigen zojuist een tour in het VK in mei volgend jaar. Stonden ook op de eerste Landgraaf editie. Als ze in Europa touren zou ik ze eerder op Bospop verwachten, maar you never know met MOJO/Pinkpop (en de mogelijke clue in het filmpje).
vanwaar dat idee...? Misschien voor Graspop of zo...
(maar ze zouden me er blij mee maken, 10x liever dan een pop headliner...)
Al ligt imo Timberlake en Rodrigo best voor de hand. Timberlake gaat prima passen tussen de 17e in Polen en de 22 in UK. Rodrigo gaat prima passen met de 24 in Dublin.
Als eerst wil ik aangeven dat ik het heel goed snap dat je als de enige persoon naast Jan Smeets die zich mr. Pinkpop mag noemen, dit festival een warm hart toedraagt.
Echter, de afgelopen jaren neigt Pinkpop steeds meer naar de tiktok-generatie, terwijl Graspop de scherpe randjes langzaam aan het inruilen is voor de wat gangbaardere rock/metal.
De uitkomst van deze rekensom lijkt me dat je langzaamaan meer ‘must see’s’ zult hebben op Graspop dan op Pinkpop. Wanneer gaan we je mogen verwelkomen in Dessel?
The Pogues bevestigen zojuist een tour in het VK in mei volgend jaar. Stonden ook op de eerste Landgraaf editie. Als ze in Europa touren zou ik ze eerder op Bospop verwachten, maar you never know met MOJO/Pinkpop (en de mogelijke clue in het filmpje).
Ook allebei om 11 uur vgm, en heb dan precies een meeting... Zowel de Paaspop app als de Pinkpop app zal daarna wel ontploft zijn, hopelijk voor beide goed nieuws