Pinkpop 2025

Ja ik kan er zelf niet zo goed tegen als er mensen dingen lopen te verkondigen en dat ze een beetje een grote mond hebben als je er tegenin gaat en dan uiteindelijk alles wat ze gezegd hebben niet uitkomt. Voelt een beetje als mensen die iets te graag aandacht willen. Maar ze hebben nog een dag.

Ja ik kan er zelf niet zo goed tegen als er mensen dingen lopen te verkondigen en dat ze een beetje een grote mond hebben als je er tegenin gaat en dan uiteindelijk alles wat ze gezegd hebben niet uitkomt. Voelt een beetje als mensen die iets te graag aandacht willen. Maar ze hebben nog een dag.
Ik sluit me daar helemaal bij aan hoor.

Maar... of ze het nou bij het rechte eind hebben of niet, jullie weten ook dat er niets zo veranderlijk is als de wereld van muziek. Kijk maar naar Jimmy en Werchter: het ene moment is het dit, het andere moment is het dat. Alleen zo genuanceerd lijken jullie er niet echt naar te kijken. Hooivorken zijn al gepakt (in dit geval terecht, maar toch).

Vind het toch wel bijzonder dat er hier "insiders" hebben lopen verkondigen dat echt uiterlijk deze week de eerste namen gedropt zouden worden voor Pinkpop. Is er dan bij PP iets aan de hand waardoor het niet bekend gemaakt mag worden of waren de insiders toch niet zo goed op de hoogte en kletsten ze uit hun nek? Ik vermoed het laatste.
Wil hier toch even kort nog op reageren, maar mij is de info die ik heb gegeven verteld door een zeer betrouwbare bron. Er zal duidelijk iets aan de hand zijn achter de schermen. Ik ging er daarom ook echt vanuit dat er ondertussen al iets bekend was en morgen zelfs de kaartverkoop zou starten.

Wat er aan de hand is of wat er gebeurd is, is voor mij ook echt niet duidelijk. Kan zijn dat het met een week verschoven is?

Maar als ik kijk naar de afgelopen jaren is het vaker voorgekomen dat er over een specifieke week werd gesproken maar dit telkens verschoof.
Weet niet of dit bij andere festivals ook voorkomt, en wat hier de reden van is.

Maar... of ze het nou bij het rechte eind hebben of niet, jullie weten ook dat er niets zo veranderlijk is als de wereld van muziek. Kijk maar naar Jimmy en Werchter: het ene moment is het dit, het andere moment is het dat. Alleen zo genuanceerd lijken jullie er niet echt naar te kijken. Hooivorken zijn al gepakt (in dit geval terecht, maar toch).
Tuurlijk kunnen zaken wijzigen, maar wat is de drang om hier dan zo tof te gaan lopen doen. Als je echt heel erg inside info hebt, dan ga je helemaal je mond houden en anders weet je misschien een klein beetje meer dan de andere sterfelijken en dan vind ik het maar wat interessant lopen doen hier om niets. Iedereen ziet verder wel dat ergens tussen half oktober en half december iets bekend wordt gemaakt.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Het gaat volgens mij meer om de vorm van communiceren. Jimmy komt met relevante info en niet om een vuurtje op te stoken, iets wat eerder dus wel gebeurde in dit forum.

Er zit een verschil tussen op het eerste oog interessantdoenerij en echt met relevante info komen inderdaad. Het is de toon die de muziek maakt.

De ''over'' pagina van Pinkpop op Ticketmaster is op dit moment vrijwel nog volledig 2024 gericht en de laatste update is december 2023 geweest. Daar lijkt (op de datumsverandering na) iig geen beweging in te hebben gezeten.

Er is inderdaad niets zo veranderlijk als de wereld van de muziek maar het is ook niet heel verkeerd om een beetje kritisch te blijven kijken.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Dat laatste. Als er morgen niks komt kunnen we concluderen; De insiders zijn geen insiders.
wat je ook kan denken is dat er best dingen veranderen achter de schermen waardoor iets wat gisteren actueel was morgen alweer achterhaald is?

maar wellicht beter te denken dat insiders geen insiders zijn inderdaad, dat houdt de lol er in

Always Sunny Reaction GIF

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Daar heb je helemaal gelijk in hoor en ik vind het ook heerlijk als er leuke leaks of interne info gedeeld wordt, het was ook meer de manier waarop en de weinig zeggende info en opendeuren. Maar voor de insiders en mensen die dichter op het vuur zitten, blijf vooral leuke interne zaken delen waar wij over kunnen discussiëren.

• Leuk
Waarderingen: PJ en Timmetje
wat je ook kan denken is dat er best dingen veranderen achter de schermen waardoor iets wat gisteren actueel was morgen alweer achterhaald is?

maar wellicht beter te denken dat insiders geen insiders zijn inderdaad, dat houdt de lol er in

Always Sunny Reaction GIF
Er zijn insiders hier die overduidelijk insider zijn wiens info waardevol is. Als ook mensen die op andere manieren via sites eerder info naar voren kunnen vissen wat altijd geinig en handig is.

Maar ik zie persoonlijk de nut van comments waarin geroepen wordt dat iemand inside info heeft maar er komt nooit wat van uit niet echt in. Maar goed, ieder z'n lol.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ
Heeft PP eigenlijk nog wel toekomst in Landgraaf? Ik bedoel met partners die eerst de capaciteit van camping A met 30% reduceren, daarna 500 parkeerplekken last minute verbieden, en nu capaciteit van camping B gaan halveren. Heb je geen vijanden nodig.

Ik pers. zou maken dat ik weg kwam en het in Brabant organiseren ergens waar wel plek is en waar PP wel welkom is. Toekomstbestendig met parkeren en camperen dichtbij festival.

Heeft PP eigenlijk nog wel toekomst in Landgraaf? Ik bedoel met partners die eerst de capaciteit van camping A met 30% reduceren, daarna 500 parkeerplekken last minute verbieden, en nu capaciteit van camping B gaan halveren. Heb je geen vijanden nodig.

Ik pers. zou maken dat ik weg kwam en het in Brabant organiseren ergens waar wel plek is en waar PP wel welkom is. Toekomstbestendig met parkeren en camperen dichtbij festival.
Locatie is eigendom van MOJO. Die gaan dat niet zomaar opgeven en naar een boerengat in Brabant verkassen. Camping zal meer over de omgeving verspreid moeten worden en dat kan prima.

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: thedude182 en DennisvdBr
Locatie is eigendom van MOJO. Die gaan dat niet zomaar opgeven en naar een boerengat in Brabant verkassen. Camping zal meer over de omgeving verspreid moeten worden en dat kan prima.
Klopt en dat lost zich vanzelf ook wel weer op. Ik zou mij daar ook niet teveel zorgen om maken.

Nee goed, vanuit organisatie gezien he. Ik maak me niet al te druk.

Maar of mensen nog verder willen gaan lopen, geen idee. Vind het nu al iets te ouderwets die grote afstanden. Hebben andere festivals dat ook dat je een uur heen en uue terug moet lopen als je iets op de camping wilt halen of even wil rusten?

Nee goed, vanuit organisatie gezien he. Ik maak me niet al te druk.

Maar of mensen nog verder willen gaan lopen, geen idee. Vind het nu al iets te ouderwets die grote afstanden. Hebben andere festivals dat ook dat je een uur heen en uue terug moet lopen als je iets op de camping wilt halen of even wil rusten?
Geen idee! Wij zitten eigenlijk altijd op B en dat is echt prima te doen.

• Leuk
Waarderingen: thedude182
Geen idee! Wij zitten eigenlijk altijd op B en dat is echt prima te doen.
Maar dan ga je niet even terug om een vestje te halen of iets dergelijks.

Vind de campings overigens best prima. Met de kluisjes bij het terrein, is die noodzaak om terug te gaan naar de camping er ook niet zo.

• Leuk
Waarderingen: thedude182

Users who are viewing this thread