Pinkpop 2025

die gaan we op Pinkpop niet zien, door de Ziggo gig en door Wiener Stadthalle, Hurricane en Southside...
waren we al achter
Nee jammer, maar ja zie ze in Ziggo en Pinkpop komt vast ook met mooie namen. Benieuwd wanneer mag toch wel wat nieuws komen.

Eminem wordt hier ook genoemd, maar hoop ‘t niet heb ik niks mee. Dan liever Post Malone en 2 pop headliners.

Werchter 22/11 trouwens start verkoop. Kom maar op met nieuws Pinkpop ik ben er klaar voor

Maar vraag jezelf af welke van deze acts nu in de laatste 5 jaar een relevant album hebben uitgebracht waar ze echt op kunnen leunen?

Dan zie ik er nog maar weinig over blijven:
Nick Cave (grensgeval)
NBT
Linkin Park
Chris Stapleton
The Weekend

Zelfs QOTSA zou ik nog van de lijst af halen in dat geval...
QOTSA is dan toch relevanter dan Nothing But Thieves (laatste album was kut). Nick Cave een grensgeval? Ja omdat dat op Pinkpop verzuipt door lallende Johnny's.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Wat zou de kans zijn dat PP zijn hele line up naar buiten gooit net voor de start ticketverkoop. Dus niks headliners apart. Gewoon over een paar weken, hup hier is het en einde van de week start de verkoop....,?

Nee jammer, maar ja zie ze in Ziggo en Pinkpop komt vast ook met mooie namen. Benieuwd wanneer mag toch wel wat nieuws komen.

Eminem wordt hier ook genoemd, maar hoop ‘t niet heb ik niks mee. Dan liever Post Malone en 2 pop headliners.

Werchter 22/11 trouwens start verkoop. Kom maar op met nieuws Pinkpop ik ben er klaar voor
Pinkpop kennende volgt de eerste naam dan 25/11

indien Pinkpop headliner(s) gaat delen, dan zal Pinkpop vast ook rond die tijd met iets zijn gekomen, zeker als er een touraankondiging van een act tussen zit...

dan denk ik daarnaast ook dat Pinkpop nu wacht tot ze alle headliners kunnen aankondigen, wellicht is er nog een stoplicht dat op groen moet van 1 van de headliners...

indien Pinkpop headliner(s) gaat delen, dan zal Pinkpop vast ook rond die tijd met iets zijn gekomen, zeker als er een touraankondiging van een act tussen zit...

dan denk ik daarnaast ook dat Pinkpop nu wacht tot ze alle headliners kunnen aankondigen, wellicht is er nog een stoplicht dat op groen moet van 1 van de headliners...
Dat van Justin Timberlake staat al weken op groen... Van die andere 2 weet ik zo net nog niet 😂

Zou goed kunnen, gaan ‘t zien. Gaat goed komen. Werchter is sowieso geen optie voor mij. Naar beide gaan lukt niet en Pinkpop ga ik hoe dan ook heen wat er ook komt.

• Geweldig
Waarderingen: Minie en DennisvdBr
Volgens mij komen ze eerst met 2 headliners en de 3e zal pas later volgen. Dit kan ook weer veranderd zijn trouwens. Ook verwacht ik idd rond de 20 eerste namen daarbij. Met de kaartverkoop direct in de zelfde week van start.
Plannen kunnen veranderen zullen we dan maar zeggen.......😏

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Timmetje en JP5
QOTSA is dan toch relevanter dan Nothing But Thieves (laatste album was kut). Nick Cave een grensgeval? Ja omdat dat op Pinkpop verzuipt door lallende Johnny's.
QOTSA is idd relevanter, maar zelfde als met Nick Cave is de bulk van de gemiddelde setlist <10y oud. Nick Cave heeft dan nog Wild God en Jubilee Street die super ontvangen zijn, dus dat scheelt.

Zo te zien zijn beide Sam Fender shows razendsnel uitverkocht. Als PP 'm heeft dan zou 't me niet verbazen dat hij ergens als sub komt te staan. Ik dacht eerst wellicht rond etenstijd, maar daar heb ik me misschien wat op verkeken. Hoe dan ook, 't wordt tijd voor wat namen, zeker nu Werchter ook los is.

Zo te zien zijn beide Sam Fender shows razendsnel uitverkocht. Als PP 'm heeft dan zou 't me niet verbazen dat hij ergens als sub komt te staan. Ik dacht eerst wellicht rond etenstijd, maar daar heb ik me misschien wat op verkeken. Hoe dan ook, 't wordt tijd voor wat namen, zeker nu Werchter ook los is.
Dat was heel snel uitverkocht idd.
Om 11:04 waren er al geen tickets meer beschikbaar voor afas en 013.
Ik verwacht deze toch ook wel als sub op hoofdpodium of misschien afsluiter noord?

Ik vond de plaatsing in Afas en 013 ook al verbazingwekkend. In mijn beleving zou hij als sub of afsluiter Noord komen inderdaad.
Ik had zelf ook Ziggo verwacht, maar wel heel blij met 013, deels vanwege de afstand, maar sowieso vind ik dat wel een fijne zaal.

Dat was heel snel uitverkocht idd.
Om 11:04 waren er al geen tickets meer beschikbaar voor afas en 013.
Ik verwacht deze toch ook wel als sub op hoofdpodium of misschien afsluiter noord?
Komt natuurlijk ook de de presales
Ik had dinsdag al tickets, gister was er weer een presale...

Zet maar door als headliner..
Dan loop je voor op derest 😉

Komt natuurlijk ook de de presales
Ik had dinsdag al tickets, gister was er weer een presale...

Zet maar door als headliner..
Dan loop je voor op derest 😉
Klopt! Ik had zelf ook al tickets dinsdag, en volgens mij is er nog een mojo en spotify presale geweest. Dus als je op het forum zit en mis hebt gegrepen met tickets gaat er iets niet goed 😜

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: BatMutsje en brutus257
Vind het toch wel bijzonder dat er hier "insiders" hebben lopen verkondigen dat echt uiterlijk deze week de eerste namen gedropt zouden worden voor Pinkpop. Is er dan bij PP iets aan de hand waardoor het niet bekend gemaakt mag worden of waren de insiders toch niet zo goed op de hoogte en kletsten ze uit hun nek? Ik vermoed het laatste.

Users who are viewing this thread