Pinkpop 2025

Morgenochtend maakt Latitude festival de andere headliners bekend. Sting was daar de eerste. Vorig jaar hadden ze oa Kasabian London Grammar en Keane. Zit misschien wel wat tussen wat nog geen tourdata hebt staan šŸ™„
Alanis Morrisette zou op Latitude aangekondigd worden (volgens lek via ticketmaster)

• Leuk
Waarderingen: PJ
Het is nog maar zeer de vraag of Justin Timberlake headliner gaat zijn volgend jaar op Pinkpop.

Ik lees berichten dat het echt niet goed gaat met zijn gezondheid en ik zie al een Calvin Harris 2.0 situatie ontstaan.

Het is nog maar zeer de vraag of Justin Timberlake headliner gaat zijn volgend jaar op Pinkpop.

Ik lees berichten dat het echt niet goed gaat met zijn gezondheid en ik zie al een Calvin Harris 2.0 situatie ontstaan.
Ik hoop voor hem dat hij niet een jaar hoeft te herstellen van Bronchitis en opgezette stembanden...

Nee goed, vanuit organisatie gezien he. Ik maak me niet al te druk.

Maar of mensen nog verder willen gaan lopen, geen idee. Vind het nu al iets te ouderwets die grote afstanden. Hebben andere festivals dat ook dat je een uur heen en uue terug moet lopen als je iets op de camping wilt halen of even wil rusten?
Jera on air is het letterlijk naast het festival, minuutje lopen dus.

• Leuk
Waarderingen: thedude182
Ik zou Epica zeer zeker toejuichen voor Pinkpop, maar ik verwacht hun eerder op Jera.
Niet helemaal mijn ding, maar ik denk ook dat het een erg fijne boeking voor Pinkpop zijn, zij het dus dat ik voorzie dat het een beetje jammer is als het overdag in de zon staat. Bij Nightwish was dat ook een wat gekke gewaarwording.

Album van LP komt half november, toch? Grote kans dat dan ook de aankondiging van hun tour langs de velden volgend jaar volgt.
Zou mij dan ook niet perse verbazen als dan het eerste nieuws van Pinkpop volgt.

• Leuk
Waarderingen: wenters
Album van LP komt half november, toch? Grote kans dat dan ook de aankondiging van hun tour langs de velden volgend jaar volgt.
Zou mij dan ook niet perse verbazen als dan het eerste nieuws van Pinkpop volgt.
Album komt 15 november idd, kaartverkoop Werchter start 22 november. Zou mij vreemd lijken als Pinkpop tot december wachten zoals vorig jaar.

Album komt 15 november idd, kaartverkoop Werchter start 22 november. Zou mij vreemd lijken als Pinkpop tot december wachten zoals vorig jaar.
Ben ik de enige die dit een heel erg domme tactiek vind? Ik kies elk jaar tussen Pinkpop en Rock Werchter, ik vind de faciliteiten beter bij Werchter en daarom is de keuze bij een line-up waar we tevreden over zijn snel gemaakt en gaan we niet eens meer wachten tot de line-up van Pinkpop. Mochten ze tegelijker tijd of eerder zijn en de betere line-up hebben dan kiezen we alsnog misschien voor Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ben ik de enige die dit een heel erg domme tactiek vind? Ik kies elk jaar tussen Pinkpop en Rock Werchter, ik vind de faciliteiten beter bij Werchter en daarom is de keuze bij een line-up waar we tevreden over zijn snel gemaakt en gaan we niet eens meer wachten tot de line-up van Pinkpop. Mochten ze tegelijker tijd of eerder zijn en de betere line-up hebben dan kiezen we alsnog misschien voor Pinkpop.
Helemaal eens hoor, maar Pinkpop blinkt doorgaans ook niet uit in tactische meesterzetten he ;).
Al zou het in dit geval misschien wel kunnen dat Pinkpop gewoon meegaat in de aankondiging van LP als die voor 22/11 komt. Denk dat het niet onwaarschijnlijk is dat LP zowel Werchter als Pinkpop doet.

Users who are viewing this thread