Pinkpop 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.195
2.116
Zou dit echt zo zijn, of zou dit op en marketingtechnisch gunstige manier zeggen dat de lineup niet zo sterk aan de bovenkant is? Op andere festival staat Maneskin ook gewoon bovenaan, toch?
Dat ze gewoon headliner zijn bij RW/RaR/RiP maakt de uitspraak alleen nog maar raarder. Wellicht dat ze al bezig zijn met damage control om de kaartverkoop van volgend jaar te redden.
 

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Speciaal een account aangemaakt om mijn ongenoegen hier te uiten.

Punt 1. Gisteren is P5 parkeerplaats komen te vervallen naast camping C. Geen alternatief geboden, anders dan ‘ga maar met OV, en via kiss & ride’. Uiteraard onmogelijk. We komen met 4 man 300 km rijden met allemaal camping spullen in één auto. Parkeren in de buurt is niet mogelijk en wordt zelfs afgeraden. Contact en communicatie niet mogelijk.
Huur een stuk industrieterrein, laat pendelbussen rijden en opgelost. Dit kan toch niet?!

Last minute een camping geboekt in de buurt waar we wel met auto kunnen komen, echter 60 minuten wandelen naar terrein i.v.m afgesloten wegen etc.

DRAMA!

Punt 2. De line up, man man man wat een armoe. Maar dit blijkt ook wel uit aantal verkochte kaarten.

Rammstein, Springsteen, Greenday, Dua Lipa, Taylor Swift, U2, FF zijn allemaal aan het touren/spelen in de buurt. Rock Werchter krijgt het wel voor elkaar - hier gaat iets fout.

Het NRC schreef er gisteren een mooi stuk over: Pinkpop was magisch. Wat is er toch met dat festival gebeurd? - NRC

DRAMA!

Punt 3. Commercie: Werkelijk waar, dit jaar een MC Donalds op het terrein?! Need i say more.

Mojo heeft te touwtjes stevig in handen Festivals Limburg B.V. is een 100% dochteronderneming van Mojo Concerts B.V.

DRAMA!

Het kan vanaf nu alleen maar beter en leuker worden, tot morgen!
Omdat we allemaal in de weekend modes gaan, ga ik je even helpen dit probleem op te lossen.
1. Koop een inklapbare bolderkar bij de van Cranenbroek. Kan gewoon in landgraaf
2. Parkeer je auto in Kerkrade en pak de trein (hup die bolderkar in de trein) of parkeer je auto bij het roda jc stadion en pak de bus (beetje geklooi maar die bolderkar past wel) of parkeer de auto op het industrieterrein bij de Heuts of in de wijk; terwinsellen
(Beide kerkrade) en loop met je bolderkar naar je camping. Dit is vanuit dit punt 20 min.

Voor de rest wens ik je veel plezier!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
609
1.041
Snap niet dat dit soort zaken een dag voor het festival naar buiten worden gebracht, dat Maneskin eigenlijk geen headliner was. Niet heel chique naar de fans en de band zelf. Gewoon alle steun geven nu, genieten, ze een top show laten geven en misschien na het festival iets meer toelichting geven.
 

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Ik vind het toch leuk om te lezen dat er nog genoeg mensen tickets willen kopen🥳. Ticketswap ligt eruit althans geeft een foutmelding bij PP. Komt zeker doordat er duizenden mensen tickets willen kopen 😉😉😉. Wordt het toch nog heel erg druk 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.393
4.762
Ik vind het toch leuk om te lezen dat er nog genoeg mensen tickets willen kopen🥳. Ticketswap ligt eruit althans geeft een foutmelding bij PP. Komt zeker doordat er duizenden mensen tickets willen kopen 😉😉😉. Wordt het toch nog heel erg druk 😂
Denk dat in ieder geval niemand nog een nog niet gekocht ticket meer koopt via ticketmaster
 

jefke48

Playlistbediener
2 mrt 2023
21
5
Er zijn gewoon nog tickets voor alle dagen + weekend bij de officiele Ticketmaster site.
idd maar betaalmogelijkheden enkel maestro en american express? waarover ik niet beschik? en ideal maar enkel voor nl klanten... dus kan niet afrekenen
 

jefke48

Playlistbediener
2 mrt 2023
21
5
Maar waarom zou Ticketswap dat doen? Die hebben in feite niks te maken met alle andere kanalen, toch?
ticketswap had het op vraag van organisator stilgelegd om 16.00... gebeurd wel vaker..
maar op dit moment zijn er veel problemen met de gekochte tickets te accepteren in je account. ze waren ermee bezig maar ik moest nietmeer rekenen op dat ticket
 

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
ticketswap had het op vraag van organisator stilgelegd om 16.00... gebeurd wel vaker..
maar op dit moment zijn er veel problemen met de gekochte tickets te accepteren in je account. ze waren ermee bezig maar ik moest nietmeer rekenen op dat ticket
Dus ben jij je geld kwijt?
 

jefke48

Playlistbediener
2 mrt 2023
21
5
Dus ben jij je geld kwijt?
ze zeiden van niet, dat wordt geregeld...
maar zeiden wel dat ik nietmeer op dat ricket moet rekenen...
en nu kan ik via ticketmaster zelf niet betalen met mijn belgische bank kaart... vreemd genoeg... heeft iedereen enkel de betaalmogelijkheid maestro american express?
 

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
ze zeiden van niet, dat wordt geregeld...
maar zeiden wel dat ik nietmeer op dat ricket moet rekenen...
en nu kan ik via ticketmaster zelf niet betalen met mijn belgische bank kaart... vreemd genoeg... heeft iedereen enkel de betaalmogelijkheid maestro american express?
Geen idee, ik zou zeggen neem eens contact op met ticketmaster.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken