Pinkpop 2024

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.765
4.853
Toch raar dat je als festival je doorverkoopplatform (en dat van ticketswap) dicht smijt. Ik zie niet in wat daar het nut van zou zijn voor de organisatie, toch enkel nog minder mensen op de wei, die anders mss wel nog een goedkoper ticketswapje zouden doen.
 

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
ticketswap had het op vraag van organisator stilgelegd om 16.00... gebeurd wel vaker..
maar op dit moment zijn er veel problemen met de gekochte tickets te accepteren in je account. ze waren ermee bezig maar ik moest nietmeer rekenen op dat ticket
Maar betekend dit dat er geen tickets meer via ticketswap aangeboden mogen/kunnen worden of is dit een tijdelijk iets?
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
477
402
Toch raar dat je als festival je doorverkoopplatform (en dat van ticketswap) dicht smijt. Ik zie niet in wat daar het nut van zou zijn voor de organisatie, toch enkel nog minder mensen op de wei, die anders mss wel nog een goedkoper ticketswapje zouden doen.
Gebeurd standaard bij Ticketmaster, is niet alleen dit event.

Ticketmaster: "Om ervoor te zorgen dat doorverkoop volledig veilig blijft en fraude wordt voorkomen, voeren wij diverse controles uit voordat wij de tickets aan de nieuwe eigenaar leveren. Daar hebben we tijd voor nodig, en dus kunnen tickets tot maximaal 8 uur vóór de deuren opengaan of vóór aanvang van het evenement te koop worden aangeboden. Let op: bij grote festivals houdt dit vaak in dat de doorverkoop stopt 8 uur voordat de deuren van het campingterrein opengaan."
 

jefke48

Playlistbediener
2 mrt 2023
21
5
Maar betekend dit dat er geen tickets meer via ticketswap aangeboden mogen/kunnen worden of is dit een tijdelijk iets?
zoals ik het begrepen heb is het telaat om nu nog tickets via ticketswap te kopen/verkopen
dus vrees dat veel mensen die afhaken met tickets blijven zitten
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.163
2.091
Gebeurd standaard bij Ticketmaster, is niet alleen dit event.

Ticketmaster: "Om ervoor te zorgen dat doorverkoop volledig veilig blijft en fraude wordt voorkomen, voeren wij diverse controles uit voordat wij de tickets aan de nieuwe eigenaar leveren. Daar hebben we tijd voor nodig, en dus kunnen tickets tot maximaal 8 uur vóór de deuren opengaan of vóór aanvang van het evenement te koop worden aangeboden. Let op: bij grote festivals houdt dit vaak in dat de doorverkoop stopt 8 uur voordat de deuren van het campingterrein opengaan."
Even een sidenote dat EvE van Lowlands ook al eens heeft aangegeven dat hij hier geen fan van is en dat hij het liever niet heeft. Zal wel een ontwikkelpunt zijn bij Ticketmaster
 

pinkpopmaastricht

Playlistbediener
19 feb 2018
34
24
zoals ik het begrepen heb is het telaat om nu nog tickets via ticketswap te kopen/verkopen
Ik heb vorig jaar gewoon nog op de dag zelf ticketswap kaartje gekocht. Zou echt stom zijn als dat nu niet zou kunnen. Zijn toch altijd mensen die op laatste moment niet kunnen gaan en anderen die geen 140 euro kunnen of willen betalen.

Overigens de zaterdag inmiddels regenvrij voorspeld!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.267
2.593
Ik wil hier even iets opmerkelijks delen wat op dit moment gaande is. Zoals jullie weten woon ik zelf in Landgraaf en werk in nabije omgeving . Vandaag geconfronteerd geworden met mensen die overal hun auto’s maar parkeren waardoor mensen die morgen gewoon moeten werken niet meer terecht kunnen. Normaal is dit niet want Pinkpop is al jaren. Door de sluiting van P5 zijn mensen massaaal in woonwijken aan het parkeren en dit zorgt voor frustraties.

Het gedrag van sommige bezoekers is hierbij niet fijn. Mocht je niet meer op P5 kunnen parkeren zoek dan wel een parking uit die niet de hele straat blokkeert of ga met het OV.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.163
2.091
Ik wil hier even iets opmerkelijks delen wat op dit moment gaande is. Zoals jullie weten woon ik zelf in Landgraaf en werk in nabije omgeving . Vandaag geconfronteerd geworden met mensen die overal hun auto’s maar parkeren waardoor mensen die morgen gewoon moeten werken niet meer terecht kunnen. Normaal is dit niet want Pinkpop is al jaren. Door de sluiting van P5 zijn mensen massaaal in woonwijken aan het parkeren en dit zorgt voor frustraties.

Het gedrag van sommige bezoekers is hierbij niet fijn. Mocht je niet meer op P5 kunnen parkeren zoek dan wel een parking uit die niet de hele straat blokkeert of ga met het OV.
Zijn ze ook fout geparkeerd? Zou de gemeente ze lekker allemaal weg laten slepen joh
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
213
81
Jullie missen allemaal deze post volgens mij.



Je kunt weer gewoon via de Swap kopen.
Alleen de dagkaarten.

Voor zover ik weet stopt de doorverkoop van kaarten 8 uur voor de dag van het evenement. (Ongeveer)

Dus daardoor vallen de weekendkaarten er uit en zou je zeggen dat de vrijdag er zo’n beetje ook nu wel uit moet gaan voor de doorverkoop.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.373
4.338
Ik wil hier even iets opmerkelijks delen wat op dit moment gaande is. Zoals jullie weten woon ik zelf in Landgraaf en werk in nabije omgeving . Vandaag geconfronteerd geworden met mensen die overal hun auto’s maar parkeren waardoor mensen die morgen gewoon moeten werken niet meer terecht kunnen. Normaal is dit niet want Pinkpop is al jaren. Door de sluiting van P5 zijn mensen massaaal in woonwijken aan het parkeren en dit zorgt voor frustraties.

Het gedrag van sommige bezoekers is hierbij niet fijn. Mocht je niet meer op P5 kunnen parkeren zoek dan wel een parking uit die niet de hele straat blokkeert of ga met het OV.
Tsja, valt ergens wel te verwachten. Maar half op de stoep, mag in veel gevallen wel denk ik? Anders lekker wegslepen idd
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken