Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Precies, vrij logisch gevolg van het laat communiceren en geen goede alternatieven aanbieden. Ik zou ook in de omliggende wijken opzoek gaan naar (legale) parkeergelegenheden. Erg frustrerend voor beide partijen.
'Welkom bij de dertigste verjaardag van Dookie', schreeuwt Billie Joe Armstrong tegen een vol Arnhems Gelredome. Terwijl de vijftigers volgens de recensie met Saviors het beste album sinds American Idiot hebben uitgebracht, staat de avond in het teken van dertig en twintig jaar geleden. Dookie...
Ik kan niet wachten tot morgen! Weersverwachting is iets positiever naarmate we dichter bij morgen komen. Als het terrein nu geen modderpoel is morgen, ben ik gelukkig. Tot morgen!
Torenhoge licentiekosten voor het uitzenden van EK-wedstrijden op een groot buitenscherm moeten zo snel mogelijk van tafel. Een Kamermeerderheid doet een moreel appel op de NOS.
Net gesettled in onze Bell Deluxe tent. Het genieten kan beginnen! Overigens niks van controle gehad van wat we meepakten, dus glazen pot Nutella is mee gesmikkeld
Zoo 5 uurtjes binnen nu! En is hier super te doen kwa nat of dergelijke..
Wel blijven wij als kudde vee behandeld worden en kon vriend op de invalide camping niet bij ons komen (een beetje aapje kijken)
Inmiddels zit hij gelukkig bij ons en gaan we weer enorm genieten van een top weekend!!
Tip voor Pinkpop... geef je trouwe klanten wat ze al jaren haden, ze zijn er nog steeds maar zitten allemaal in twijfel (voor wie ik allemaal gesproken heb).
Je kunt ze behouden maar dat is wel nu of nooit
Heb er echt van genoten op de bank. Best toffe sound ook. Als het een paar Viking vrouwen zouden zijn, werden ze hier door een paar figuren volgens mij minder afgekraakt. Blijft een aanname natuurlijk.
Jongens, niet zo miepen over die parkeerplekken in Landgraaf. Tuurlijk is het vervelend voor de bewoners, maar het is toch even niet anders? Min of meer overmacht. Ik snap dat bezoekers van Pinkpop die alsnog met de auto komen een plekje ergens moeten zoeken. Dan kom je natuurlijk al snel in de woonwijken uit. Maandag ben je er weer van af. Geven en nemen toch? Wellicht had de organisatie van Pinkpop beter voorbereid kunnen zijn, maar misschien zijn ze ook wel een beetje overvallen door de laatste regen. Pinkpop brengt veel goeds voor Landgraaf, nu is het een keer wat minder.