Pinkpop 2024

Davidd

Support act
7 jul 2021
939
1.702
Precies, vrij logisch gevolg van het laat communiceren en geen goede alternatieven aanbieden. Ik zou ook in de omliggende wijken opzoek gaan naar (legale) parkeergelegenheden. Erg frustrerend voor beide partijen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Met zo'n setlist hadden ze van mij ook wel op PP mogen staan.. Even off topic 😉
 

RimkoW

Randprogramma
30 mei 2023
106
117
Ik kan niet wachten tot morgen! Weersverwachting is iets positiever naarmate we dichter bij morgen komen. Als het terrein nu geen modderpoel is morgen, ben ik gelukkig. Tot morgen!😍
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.157
1.373
Kan iemand misschien verslag doen van de staat van het gras op de campings? Is het een beetje begaanbaar, of lekker door de modder glijden?
Op de Glampink alleszins dikke prima! Op de parking lag zelfs zo’n plastic net bovenop het grasveld 😅
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Zoo 5 uurtjes binnen nu! En is hier super te doen kwa nat of dergelijke..
Wel blijven wij als kudde vee behandeld worden en kon vriend op de invalide camping niet bij ons komen (een beetje aapje kijken)
Inmiddels zit hij gelukkig bij ons en gaan we weer enorm genieten van een top weekend!!

Tip voor Pinkpop... geef je trouwe klanten wat ze al jaren haden, ze zijn er nog steeds maar zitten allemaal in twijfel (voor wie ik allemaal gesproken heb).
Je kunt ze behouden maar dat is wel nu of nooit
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Daantje en DennisvdBr

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
472
638
Zit Babymetal te kijken op de Graspop stream…na het vooral afkraken hier toch nieuwsgierig. Het is een act maar toch prima voor Pinkpop?
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
232
117
Kun je die vaste gast tickets makkelijk overdragen?

Ik heb er twee voor camping A in de aanbieding voor gratis. Maar alleen als dat makkelijk gaat via Ticketmaster.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.906
4.869
Zit Babymetal te kijken op de Graspop stream…na het vooral afkraken hier toch nieuwsgierig. Het is een act maar toch prima voor Pinkpop?
Heb er echt van genoten op de bank. Best toffe sound ook. Als het een paar Viking vrouwen zouden zijn, werden ze hier door een paar figuren volgens mij minder afgekraakt. Blijft een aanname natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
168
114
Jongens, niet zo miepen over die parkeerplekken in Landgraaf. Tuurlijk is het vervelend voor de bewoners, maar het is toch even niet anders? Min of meer overmacht. Ik snap dat bezoekers van Pinkpop die alsnog met de auto komen een plekje ergens moeten zoeken. Dan kom je natuurlijk al snel in de woonwijken uit. Maandag ben je er weer van af. Geven en nemen toch? Wellicht had de organisatie van Pinkpop beter voorbereid kunnen zijn, maar misschien zijn ze ook wel een beetje overvallen door de laatste regen. Pinkpop brengt veel goeds voor Landgraaf, nu is het een keer wat minder.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.607
8.936
Polyphia was te gast bij het Babymetal optreden vandaag op Graspop, misschien morgen op Pinkpop ook?

Al spelen ze wel direct achter elkaar…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken