Pinkpop 2024

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.372
4.730
Ik wil hier even iets opmerkelijks delen wat op dit moment gaande is. Zoals jullie weten woon ik zelf in Landgraaf en werk in nabije omgeving . Vandaag geconfronteerd geworden met mensen die overal hun auto’s maar parkeren waardoor mensen die morgen gewoon moeten werken niet meer terecht kunnen. Normaal is dit niet want Pinkpop is al jaren. Door de sluiting van P5 zijn mensen massaaal in woonwijken aan het parkeren en dit zorgt voor frustraties.

Het gedrag van sommige bezoekers is hierbij niet fijn. Mocht je niet meer op P5 kunnen parkeren zoek dan wel een parking uit die niet de hele straat blokkeert of ga met het OV.
Is Landgraaf niet gewoon integraal vrij de komende dagen ;)?
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
537
280
Ik wil hier even iets opmerkelijks delen wat op dit moment gaande is. Zoals jullie weten woon ik zelf in Landgraaf en werk in nabije omgeving . Vandaag geconfronteerd geworden met mensen die overal hun auto’s maar parkeren waardoor mensen die morgen gewoon moeten werken niet meer terecht kunnen. Normaal is dit niet want Pinkpop is al jaren. Door de sluiting van P5 zijn mensen massaaal in woonwijken aan het parkeren en dit zorgt voor frustraties.

Het gedrag van sommige bezoekers is hierbij niet fijn. Mocht je niet meer op P5 kunnen parkeren zoek dan wel een parking uit die niet de hele straat blokkeert of ga met het OV.
Daarom proberen wij ook zo veel mogelijk in de nabije omgeving stations te benoemen waar ze gratis kunnen parkeren.
 

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Ik wil hier even iets opmerkelijks delen wat op dit moment gaande is. Zoals jullie weten woon ik zelf in Landgraaf en werk in nabije omgeving . Vandaag geconfronteerd geworden met mensen die overal hun auto’s maar parkeren waardoor mensen die morgen gewoon moeten werken niet meer terecht kunnen. Normaal is dit niet want Pinkpop is al jaren. Door de sluiting van P5 zijn mensen massaaal in woonwijken aan het parkeren en dit zorgt voor frustraties.

Het gedrag van sommige bezoekers is hierbij niet fijn. Mocht je niet meer op P5 kunnen parkeren zoek dan wel een parking uit die niet de hele straat blokkeert of ga met het OV.
Een collega had hier vanmorgen dus al last van! Zij woont net buiten de zone waar je een parkeerkaartje voor moet hebben. Ze kan één auto mooi op haar oprit zetten maar hun tweede auto wordt een uitdaging. Zo wordt het festival voor de lokale bewoners echt een frustratie. Werkpuntje voor de organisatie volgend jaar. De parkeerplaatsen bij het stadion, Erenstein en station Kerkrade zouden toch gebruikt moeten kunnen worden. Zet daar pendelbussen voor in en je hebt het probleem opgelost. Zijn natuurlijk wel kosten aangebonden.
 

jefke48

Playlistbediener
2 mrt 2023
21
5
mail van ticketswap

" Helaas zijn we erop gewezen dat het ticket dat je hebt gekocht ongeldig is gemaakt door de organisatie. Daarom zijn we genoodzaakt de verkoop terug te draaien en jou terug te betalen."

krijg net deze mail, maar het ticket staat wel in mijn account op ticketmaster... weet nu niet of het geldig is of niet... 🙄
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.787
6.532
mail van ticketswap

" Helaas zijn we erop gewezen dat het ticket dat je hebt gekocht ongeldig is gemaakt door de organisatie. Daarom zijn we genoodzaakt de verkoop terug te draaien en jou terug te betalen."

krijg net deze mail, maar het ticket staat wel in mijn account op ticketmaster... weet nu niet of het geldig is of niet... 🙄
Dan is het niet geldig. Dat is helder toch?
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
537
280
mail van ticketswap

" Helaas zijn we erop gewezen dat het ticket dat je hebt gekocht ongeldig is gemaakt door de organisatie. Daarom zijn we genoodzaakt de verkoop terug te draaien en jou terug te betalen."

krijg net deze mail, maar het ticket staat wel in mijn account op ticketmaster... weet nu niet of het geldig is of niet... 🙄
Kun je dan niet beter met de organisatie Pinkpop zelf contact opnemen ipv ticketswap? Het zekere voor het onzekere zeg maar.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.130
377
Vijf jaar geleden naar aanleiding van een tip hier op het forum aan de Torenstraat in Eygelshoven geparkeerd. Gewoon gratis op een openbare parkeerplaats. Was qua afstand niet eens verder dan een betaalde parking die ik in 2009 had, denk zelfs dichterbij. Ook de camping is er niet ver vandaan.

Zou dat weer doen, mocht ik weer eens naar Pinkpop gaan.

Veel plezier allen!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.787
6.532
Kun je dan niet beter met de organisatie Pinkpop zelf contact opnemen ipv ticketswap? Het zekere voor het onzekere zeg maar.
Als Swap zegt dat het ticket ongeldig is verklaard en je je geld terug krijgt dan gebeurt dat ook wel. Daar moet je niet teveel achter zoeken. Ticketmaster zelf zal dan ook weinig doen denk ik. :)
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
via L1nieuws https://www.l1nieuws.nl/nieuws/2676...000-euro-voor-talentontwikkeling-en-artiesten

Jan Smeets Fonds gepresenteerd: 400.000 euro voor talentontwikkeling en artiesten

88ac87ee-a934-387d-92a5-0c42218283be.jpg


De Provincie Limburg trekt 400.000 euro uit voor artiesten en talentontwikkeling binnen de Limburgse popmuziek. Dat gaat het Jan Smeets fonds heten, vernoemd naar 'Mister Pinkpop'.
Gedeputeerde Jasper Kuntzelaers maakte dat donderdagmiddag bekend op het Pinkpop-terrein in Landgraaf.

Ontwikkeling
Het geld is bedoeld voor talenten en artiesten die zich verder willen ontwikkelen. Pop in Limburg coördineert het project de komende 4 jaar. Kuntzelaers: "Jan Smeets is degene die jeugdig talent heeft gevoed, vandaar dat we het fonds naar hem vernoemen".

Pinkpop
Pinkpop biedt al jarenlang een podium aan beginnende Limburgse artiesten. Eerst in de vorm van de muziekwedstrijd Nu of Nooit. De winnaar van die wedstrijd kreeg de eer om Pinkpop te openen. Maar die wedstrijd bestaat sinds 2019 niet meer. Het wedstrijdelement is verdwenen en nu gaat de eer om Pinkpop te openen naar de winnaar van de categorie De Belofte van de Limburgse Popprijs.

In 2023 won Jiri11 de Limburgse Popprijs 2022 en die opent komende vrijdag Pinkpop. De winnares van de Limburgse Popprijs 2023 in die categorie is Janet Livv: zij mag Pinkpop 2025 openen.

 

jefke48

Playlistbediener
2 mrt 2023
21
5
Als Swap zegt dat het ticket ongeldig is verklaard en je je geld terug krijgt dan gebeurt dat ook wel. Daar moet je niet teveel achter zoeken. Ticketmaster zelf zal dan ook weinig doen denk ik. :)
neen maar vind het vreemd dat ticket/qr wel nog in de tm app staat
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
537
246
dus aan de dagkassa kan je nog weekendkaarten kopen? aan welke prijs weet iemand dit?
Ja er is een dagkassa voor de ingang van megaland. Maar de prijs is wel hoger hoeveel durf ik niet te zeggen

Edit: ik ga ervanuit dat dit niet alleen voor dagkaarten is maar ook voor weekendkaarten (mits beschikbaar)
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
537
280
Als Swap zegt dat het ticket ongeldig is verklaard en je je geld terug krijgt dan gebeurt dat ook wel. Daar moet je niet teveel achter zoeken. Ticketmaster zelf zal dan ook weinig doen denk ik. :)
Geen idee, meer omdat ze wel in zijn account staan dan.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.061
1.924
Ik snap de humor maar kan deze nu niet waarderen. Dit is echt niet normaal wat er gebeurt maar goed .
Het is zeker niet normaal. Het is echter een waanzinnig logisch gevolg van minder dan 24 voor aanvang event eenzijdig communiceren dat de volledige P5 is weggevallen, en dat ze aanraden met OV te komen, en zo niet, dat je het parkeren van je auto zelf maar moet uitzoeken. Dan zijn alle legale gratis parkeerplekken in de woonwijken natuurlijk meteen gekaapt. Lullig voor de bewoners is dat zeker. Maar de situatie is minstens zo lullig voor al die mensen die maar moeten zien hoe ze met hun boeltje op de camping geraken...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.808
1.937
Voor wie zich verveelt tijdens PP. Kan je een gokje gaan wagen.......
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.864
3.852
Het is zeker niet normaal. Het is echter een waanzinnig logisch gevolg van minder dan 24 voor aanvang event eenzijdig communiceren dat de volledige P5 is weggevallen, en dat ze aanraden met OV te komen, en zo niet, dat je het parkeren van je auto zelf maar moet uitzoeken. Dan zijn alle legale gratis parkeerplekken in de woonwijken natuurlijk meteen gekaapt. Lullig voor de bewoners is dat zeker. Maar de situatie is minstens zo lullig voor al die mensen die maar moeten zien hoe ze met hun boeltje op de camping geraken...
Champions league...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken