Pinkpop 2024

D02

Dagopener
2 jan 2019
557
258
Niemand toevallig foto’s van de opbouw vorig jaar genomen vanuit de trappen?
Ik kwam een foto uit 2022 tegen maar deze is vanuit de achterzijde genomen met overzicht over beide stages. En op die foto lijkt die north stage ook al tegen het gras aan te staan
 

RimkoW

Randprogramma
30 mei 2023
106
117
Niemand toevallig foto’s van de opbouw vorig jaar genomen vanuit de trappen?
Ik kwam een foto uit 2022 tegen maar deze is vanuit de achterzijde genomen met overzicht over beide stages. En op die foto lijkt die north stage ook al tegen het gras aan te staan
Kon deze vinden van vorig jaar. Dat is inderdaad echt maar een metertje verschil? maar kan me ook wel herinneren dat ik tijdens het wachten op editors vanaf de 2e rij in het gras zat.
 

Bijlagen

  • IMG_2402.jpeg
    IMG_2402.jpeg
    519,1 KB · Weergaven: 75

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Bekijk bijlage 9277
Kijkend naar de plattegrond van 2023 en mijn eerdere post lijkt het inderdaad erop dat Noord naar voren is gezet. In 2023 stond je op het asfalt als je in de vakken stond, kijkend naar de foto van mijn eerdere post moeten de vakken nu op het gras komen. Dan is het terrein dus wel echt kleiner gemaakt. 🤔🫣
Misschien stom maar, is het vorig jaar niet meer naar achteren geschoven vanwege dat Bruce de week ervoor nog op hetzelfde terrein stond?
 

RimkoW

Randprogramma
30 mei 2023
106
117
Bovenstaande foto is van bruce. Zo te zien dus nauwelijks verschil met de foto van vandaag, of ben ik scheel?
Misschien stom maar, is het vorig jaar niet meer naar achteren geschoven vanwege dat Bruce de week ervoor nog op hetzelfde terrein stond?
 

jeroenm

Playlistbediener
10 jun 2023
17
4
Een beetje een off-topic, maar toch belangrijke vraag. Wie van jullie gebruikt oordoppen tijdens Pinkpop en kan mij goede oordoppen aanraden waar het geluid niet te veel op achteruit gaat? Die wat je op Pinkpop zelf kan kopen van Alpine dempten vorig jaar te veel voor mijn gevoel.
Ik heb ze op maat laten maken
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Bekijk bijlage 9277
Kijkend naar de plattegrond van 2023 en mijn eerdere post lijkt het inderdaad erop dat Noord naar voren is gezet. In 2023 stond je op het asfalt als je in de vakken stond, kijkend naar de foto van mijn eerdere post moeten de vakken nu op het gras komen. Dan is het terrein dus wel echt kleiner gemaakt. 🤔🫣
Je staat altijd op een gedeelte asfalt in de voorvakken bij north stage weet ik vrijwel zeker. Dit podium is naar voren geschoven. Kan haast niet anders. Het zal niet veel zijn maar toch.
 

Demi

Playlistbediener
27 nov 2022
19
12
Bekijk bijlage 9277
Kijkend naar de plattegrond van 2023 en mijn eerdere post lijkt het inderdaad erop dat Noord naar voren is gezet. In 2023 stond je op het asfalt als je in de vakken stond, kijkend naar de foto van mijn eerdere post moeten de vakken nu op het gras komen. Dan is het terrein dus wel echt kleiner gemaakt. 🤔🫣
Ik was heel nieuwsgierig dus heb even teruggezocht of dit klopt. Maar volgens mij kan ik iedereen geruststellen met dat er niks verschoven is! Als je de videos terugkijkt van de wall of death bij Joost Klein in 2022, kun je zien dat hij vanaf het moment dat hij het podium afspringt, zich op gras bevindt. Je staat bij north dus nooit op asfalt😉.
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
209
110
Schijnt dat vrijdag en zaterdag inderdaad op niveau van 2004/2005 zit. Maar dat was van eind mei dus misschien is het in de tussentijd wat aangetrokken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Zie foto hierboven van 2022, niks aan de hand.
klopt, maar 2023 stond die paar meters naar achteren, dacht ik
dat was te zien aan de opbouwfoto's voor Springsteen (die RimkoW ook gepost had)
toen stond de vloer van het Noord podium al.

maar dan zal ik dat wel verkeerd gezien hebben.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
372
378
klopt, maar 2023 stond die paar meters naar achteren, dacht ik
dat was te zien aan de opbouwfoto's voor Springsteen (die RimkoW ook gepost had)
toen stond de vloer van het Noord podium al.

maar dan zal ik dat wel verkeerd gezien hebben.
Nee @elo heeft inderdaad gelijk, ik heb net nog de fotos teruggezocht toen we vorig jaar tweede rij stonden bij Dadi Freyr en toen was het ook "gras". Alles dood en meer aarde dan gras, maar het was in ieder geval geen asfalt
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Schijnt dat vrijdag en zaterdag inderdaad op niveau van 2004/2005 zit. Maar dat was van eind mei dus misschien is het in de tussentijd wat aangetrokken.
Dat is incorrect. Toen waren er maar 20.000 man (in 2005). Die zijn er nu al ruim met enkel weekendbezoekers. Dus ga maar uit dat vrijdag (slechtste verkoopdag) toch nog wel in de richting van 35 zal komen en zaterdag (weekenddag) nog "beter". Zondag veruit koploper. Maargoed, dat zijn mijn bronnen ook maar he (en betrouwbaar)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken