Pinkpop 2024

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.822
4.774
3. How is the traffic from Roermond and also from Maastricht to the festival? (On the weekend, not on Thursday)? Because altough Roermond is more far the trvael time accroding to Google Maps is almost the same?

In the weekend there's not much traffic to and from Pinkpop. Maybe Sunday night can be busy from Landgraaf at the end of the festival though.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kasabian

elo

Headliner
3 dec 2013
5.568
4.668
Je moet ook buienradar gebruiken die laat iets beter weer zien :ROFLMAO::ROFLMAO:. Maar in een week tijd kan nog veel veranderen en regen is ook niet erg, zolang het maar 's nachts valt. Daarbij het merendeel van de regen valt naast je ;)
En als je in de tent staat blijf je droog. Buitje voor het stof, 35 graden is ook niet chill. Nog meer cliché's?
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
539
280
via vakantieveiling naar feesten en festivals. Pinkpop staat er gelukkig niet tussen, en ja ik zeg gelukkig want dan zou het wel erg slecht gaan ben ik bang.

 
Laatst bewerkt:

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.119
503
Hier ook🤣, en ook niet op maar een weer app of website maar echt verschillende 😅
Kan nog alle kanten uit...
rainy days rain GIF by funk
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.822
4.774
via vakantieveiling naar feesten en festivals. Pinkpop staat er gelukkig niet tussen, en ja ik zeg gelukkig want dan zou het wel erg slecht gaan ben ik bang.

Genoeg andere opties:
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
539
280
Genoeg andere opties:
Ja maar die win acties zijn al langer(jaarlijks), en werken op pp is niet meer zo als vroeger dat als je niet meer staat ingepland gewoon het festival terrein op mag (wat ik van bronnen heb vernomen, vanwege het misbruik dat daarvan gemaakt werd). vakantieveiling/ticketveiling zou alleen nog werken als ze zo goed als uitverkocht zijn toch, anders draai je toch alleen maar verlies? Tenminste het lijkt mij dat ze dan ook kosten moeten betalen aan het desbetreffende bedrijf dat de veiling online gooiden toch?
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.822
4.774
Zag ook reclame van zo'n gokbedrijf voorbijkomen, waarbij je tickets kunt winnen door je in te schrijven op de website van dat gokbedrijf.

Als het goed is, mag je bij 2 dagen werken op Pinkpop 1 dag gratis naar binnen. Tenminste bij de afvalophalers is dat nog altijd zo en bij de vrijwilligers die werken bij de campings (en afhaal festivalbandjes).
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.497
2.009
Ja maar die win acties zijn al langer(jaarlijks), en werken op pp is niet meer zo als vroeger dat als je niet meer staat ingepland gewoon het festival terrein op mag (wat ik van bronnen heb vernomen, vanwege het misbruik dat daarvan gemaakt werd). vakantieveiling/ticketveiling zou alleen nog werken als ze zo goed als uitverkocht zijn toch, anders draai je toch alleen maar verlies? Tenminste het lijkt mij dat ze dan ook kosten moeten betalen aan het desbetreffende bedrijf dat de veiling online gooiden toch?
Hmm dat denk ik niet. Denk dat ze graag wat toeleggen op iedere extra bezoeker, dat verdienen ze wel terug door de consumpties op het terrein.

De laatste editie van Rockin Park in Nijmegen verkocht ooit zo slecht, dat iedereen die een kaart had gekocht een gratis tweede kaartje kreeg. Om zodoende het terrein vol te krijgen en toch wat meer omzet te draaien.

Was overigens best apart dat het zo slecht verkocht, met Snow Patrol, Elbow en dEUS als laatste drie namen op het affiche. En ook nog Selah Sue, Temper Trap en Flogging Molly onder andere. Maar dat terzijde.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
Als het goed is, mag je bij 2 dagen werken op Pinkpop 1 dag gratis naar binnen. Tenminste bij de afvalophalers is dat nog altijd zo en bij de vrijwilligers die werken bij de campings (en afhaal festivalbandjes).
Op Lowlands/Down the Rabbit Hole werkt dit ook zo bij vrijwilligers. 1/2 diensten draaien. Bij 1 dienst rest van het weekend toegang bij 2 diensten ook nog een rits muntjes er bij. Voor barpersoneel, welk via een uitzendbureau komen en worden betaald krijgt men pas toegang tot het hele weekend bij een heel weekend werken.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
539
280
Op Lowlands/Down the Rabbit Hole werkt dit ook zo bij vrijwilligers. 1/2 diensten draaien. Bij 1 dienst rest van het weekend toegang bij 2 diensten ook nog een rits muntjes er bij. Voor barpersoneel, welk via een uitzendbureau komen en worden betaald krijgt men pas toegang tot het hele weekend bij een heel weekend werken.
Zou kunnen hoor. Maar wat ik gehoord heb van bekende die al jaren op Pinkpop werken(zij krijgen wel een vergoeding💶, de personen die ons dit vertelden) zouden ze niet meer het terrein op mogen als mensen zich aanmelden als vrijwilliger, dit door dat er veel misbruik van gemaakt werd. Of dat ook daadwerkelijk zo is, dat weet ik natuurlijk ook niet. Wel stonden zij afgelopen jaren ingepland bij de toegangspoort van een van de campings, of dat iets uitmaakt weet ik ook niet maar dat lijkt mij niet. Maar dat is in elk geval wat ze ons vertelden.
 
Laatst bewerkt:

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
Zou kunnen hoor. Maar wat ik gehoord heb van bekende die al jaren op Pinkpop werken zouden ze niet meer het terrein op mogen als mensen zich aanmelden als vrijwilliger, dit door dat er veel misbruik van gemaakt werd. Of dat ook daadwerkelijk zo is, dat weet ik natuurlijk ook niet. Wel stonden zij afgelopen jaren ingepland bij de toegangspoort van een van de campings, of dat iets uitmaakt weet ik ook niet. Maar dat is in elk geval wat ze ons vertelden.
Lijkt mij dat als er niks meer tegenover staat ze geen vrijwilligers meer kunnen trekken, maar wellicht zijn er genoeg zotten.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
648
823
Zou kunnen hoor. Maar wat ik gehoord heb van bekende die al jaren op Pinkpop werken zouden ze niet meer het terrein op mogen als mensen zich aanmelden als vrijwilliger, dit door dat er veel misbruik van gemaakt werd. Of dat ook daadwerkelijk zo is, dat weet ik natuurlijk ook niet. Wel stonden zij afgelopen jaren ingepland bij de toegangspoort van een van de campings, of dat iets uitmaakt weet ik ook niet. Maar dat is in elk geval wat ze ons vertelden.
Voor wat hoort wat, anders ga je volgend jaar geen vrijwilligers meer vinden.
En je vrijwilligers die niet moeten werken kunnen je terrein mooi opvullen als het niet uitverkocht is en zo het eet en drankverbruik mee de hoogte in helpen.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.822
4.774
Zou kunnen hoor. Maar wat ik gehoord heb van bekende die al jaren op Pinkpop werken(zij krijgen wel een vergoeding💶, de personen die ons dit vertelden) zouden ze niet meer het terrein op mogen als mensen zich aanmelden als vrijwilliger, dit door dat er veel misbruik van gemaakt werd. Of dat ook daadwerkelijk zo is, dat weet ik natuurlijk ook niet. Wel stonden zij afgelopen jaren ingepland bij de toegangspoort van een van de campings, of dat iets uitmaakt weet ik ook niet maar dat lijkt mij niet. Maar dat is in elk geval wat ze ons vertelden.
Volgens mij geldt dit voor vrijwilligers (van de verenigingen meestal) die hooguit één dienst draaien. Voorheen kregen die dan toch 1 dag gratis toegang. Sinds een paar jaar is alleen 1 dag gratis toegang mogelijk bij een minimum aantal diensten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken