Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Dauwpop achter de rug dus niet alles gelezen en onderstaande zo snel niet gevonden.

Via de app kan je de food line-up vinden via de zoekfunctie incl. een uitgebreidere kaart
lol, da's een hele uitgebreide kaart inderdaad, zie het ook nu pas
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
440
339
Op plattegrond Megaland zie ik trouwens niet de muntverkoop staan. Hoop zo dat dit niet betekent dat ze ook zijn overgestapt op coins via bandje.

Hebben ‘t hier al vaak over gehad. Maar ik ben en blijf voorstander van gewone munten. Heeft veel meer voordelen en is makkelijker voor iedereen naar mijn mening
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en colette283

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Op plattegrond Megaland zie ik trouwens niet de muntverkoop staan. Hoop zo dat dit niet betekent dat ze ook zijn overgestapt op coins via bandje.

Hebben ‘t hier al vaak over gehad. Maar ik ben en blijf voorstander van gewone munten. Heeft veel meer voordelen en is makkelijker voor iedereen naar mijn mening
Die staan er toch wel? Ik zie ze tenminste
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
440
339
RalphiePinkpop zei:
Op plattegrond Megaland zie ik trouwens niet de muntverkoop staan. Hoop zo dat dit niet betekent dat ze ook zijn overgestapt op coins via bandje.

Hebben ‘t hier al vaak over gehad. Maar ik ben en blijf voorstander van gewone munten. Heeft veel meer voordelen en is makkelijker voor iedereen naar mijn mening
Die staan er toch wel? Ik zie ze tenminste

Oh ja zie ze nu wel staan gelukkig. Niet goed gekeken 😉
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.908
4.869
Wtf is er met camping A gebeurt?
1 en al asfalt?
Stukje nostalgie word telkens minder 😐
Toch alleen het gedeelte vlakbij de ingang van het festival? Of alles tot aan de voetbalvelden?

Tja, de tijden van het busje of stationwagon bij de tent zijn helaas al tijden voorbij. Was wel heerlijk 30 jaar geleden.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.908
4.869
Dauwpop achter de rug dus niet alles gelezen en onderstaande zo snel niet gevonden.

Via de app kan je de food line-up vinden via de zoekfunctie incl. een uitgebreidere kaart
Prima aanbod voor een oud-major. Voor ieder wat wils. Mis wel de eetkraam met gebakken paddestoelen/champignons in knoflook op een broodje.
 

floralbanditox

Nieuw lid
3 jun 2024
2
0
Op plattegrond Megaland zie ik trouwens niet de muntverkoop staan. Hoop zo dat dit niet betekent dat ze ook zijn overgestapt op coins via bandje.

Hebben ‘t hier al vaak over gehad. Maar ik ben en blijf voorstander van gewone munten. Heeft veel meer voordelen en is makkelijker voor iedereen naar mijn mening
Via waar kan jij de plattegrond zien, ik kan deze nergens vinden. Ik kreeg net ook een mail over camping A dat we moeten gaan betalen om naar de wc te gaan. Dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
440
339
Via waar kan jij de plattegrond zien, ik kan deze nergens vinden. Ik kreeg net ook een mail over camping A dat we moeten gaan betalen om naar de wc te gaan. Dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Op de site kun je die vinden en in app bij meer en dan practische info. Betalen voor wc lijkt me niet dat zou wel heel raar zijn. Douchen kost een munt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Linkje naar die plattegrond?
welke, deze
PP24-Plattegrond-Terrein-DEF.png
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ahja, dacht dat er een interactieve was nu. Incl food
die is in de app
Als je op de voorpagina in de app rechtsboven op het vergrootglas klikt, ga je naar de zoekfunctie.
Kan je bijvoorbeeld "munten" invullen en dan schakelt die over naar de interactie plattegrond
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken