Pinkpop 2024

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Meest irritante vind ik die beveiligers die om 6 uur 's ochtends aan je tent rammelen na het festival. Was dat de afgelopen jaren ook nog zo?

Jep, alleen iets later volgens mij?

Ik snap niet helemaal waarom het voor de gemeente zo belangrijk is om perse voor 12 uur alles vrij te hebben?
Doe dat om 16:00 en mensen kunnen gewoon een beetje uitslapen...

Maarja, voor mij maakt het niet uit, ik ben toch vroeg wakker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.256
3.823
Die krijgen toch gewoon rammel terug zekers ..
Verbaal wel, maar dan kwam er meteen een groep beveiligers bij om nog meer te escaleren. Blijft me verbazen, want beveiligers krijgen amper training en opleiding en hebben niet de kwaliteiten en capaciteiten om die functie goed uit te voeren.
 
  • Thinking
Waarderingen: Sjakie de Wit

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Ik heb acht weekenden op Pinkpopcampings aan ervaring, zowel camping B als C. Ik ken alleen die megafoon die vanaf 7 uur / half 8 over het hoofdpad loopt en oproept om langzaamaan op te staan. Wanneer je niet direct aan het hoofdpad staat met je tent en je slaapt met oordopjes zoals ik, merk je het nauwelijks. Daarnaast heb ik ze sinds 2018 uberhaupt nooit meer gehoord. Dat jaar lieten ze het uit respect achterwege vanwege het dodelijke ongeval eerder die nacht voor de ingang van camping B.

Beveiligers die aan je tent rammelen heb ik echt nog nooit meegemaakt of zelfs maar gezien. Kan me voorstellen dat ze dit later op de ochtend doen bij tentjes waar nog geen teken van leven gezien is, maar toch niet zo vroeg al?
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.533
1.998
Wat een bizarre verhalen. Heb pas 1x op de camping geslapen, maar geen last van gehad. Zeker die megafoon; waar is dat goed voor?
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Ik heb acht weekenden op Pinkpopcampings aan ervaring, zowel camping B als C. Ik ken alleen die megafoon die vanaf 7 uur / half 8 over het hoofdpad loopt en oproept om langzaamaan op te staan. Wanneer je niet direct aan het hoofdpad staat met je tent en je slaapt met oordopjes zoals ik, merk je het nauwelijks. Daarnaast heb ik ze sinds 2018 uberhaupt nooit meer gehoord. Dat jaar lieten ze het uit respect achterwege vanwege het dodelijke ongeval eerder die nacht voor de ingang van camping B.

Beveiligers die aan je tent rammelen heb ik echt nog nooit meegemaakt of zelfs maar gezien. Kan me voorstellen dat ze dit later op de ochtend doen bij tentjes waar nog geen teken van leven gezien is, maar toch niet zo vroeg al?
Klopt sinds ongeluk doen ze ‘t niet meer.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Na lang twijfelen gaan we na jaren op camping C nu eens voor camping Limburgerhof.

Het wachten en sjouwen met de spullen. Ook het gedoe met eten en drinken meenemen wat wel en niet mag. En ‘t achter lint aan op kleine ruimte tent neerzetten, gaat ons steeds meer tegen staan. Kan ook komen door dat we ouder worden 😉

Ik kon gelukkig mijn parkeerkaarten annuleren bij ticketmaster.
Begrijpelijk!
De charme raakt ook wat weg nu ze steeds wat strenger worden...
De muziek installaties die eerst redelijk werden gedoogd zijn verleden tijd! Frontjes inleveren en als je zelfs je JBL te luid hebt staan komt er een waarschuwing.
Zelfde geldt voor de partytenten, ieder jaar hebben wij hetzelfde plekje dat is gewoon een traditie en met ons zijn er nog meer die dit ieder jaar weer voor elkaar proberen te boxen, nu met de groepsplekken hou ik mijn hart vast of dit niet gaat escaleren, vroeg voor de poort om je plekje te bemachtigen tot je er aankomt en dit afgezet is voor mensen die flink meer betalen en rustig de vrijdags aan komen kakken
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.256
3.823
Ik heb acht weekenden op Pinkpopcampings aan ervaring, zowel camping B als C. Ik ken alleen die megafoon die vanaf 7 uur / half 8 over het hoofdpad loopt en oproept om langzaamaan op te staan. Wanneer je niet direct aan het hoofdpad staat met je tent en je slaapt met oordopjes zoals ik, merk je het nauwelijks. Daarnaast heb ik ze sinds 2018 uberhaupt nooit meer gehoord. Dat jaar lieten ze het uit respect achterwege vanwege het dodelijke ongeval eerder die nacht voor de ingang van camping B.

Beveiligers die aan je tent rammelen heb ik echt nog nooit meegemaakt of zelfs maar gezien. Kan me voorstellen dat ze dit later op de ochtend doen bij tentjes waar nog geen teken van leven gezien is, maar toch niet zo vroeg al?
Laatste keer op de camping (B) is alweer 16 jaar geleden. Toen dus inderdaad om 6 uur aan de tenten rammelen, megafoon met sirene op hoogste stand en mensen waarschuwen. Kan goed zijn dat ze hier enkele jaren later mee zijn gestopt, want dat was uiteraard schandalig.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
939
444
Maar nog steeds geen bericht hoe het nu werkelijk staat met de verkoop,met nog een dikke 2 maanden nog te gaan,maar of in die periode nog veel tickets worden verkocht??Schijnbaar geen paniek of hebben ze het geaccepteerd dat deze editie minder goed scoort??
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Begrijpelijk!
De charme raakt ook wat weg nu ze steeds wat strenger worden...
De muziek installaties die eerst redelijk werden gedoogd zijn verleden tijd! Frontjes inleveren en als je zelfs je JBL te luid hebt staan komt er een waarschuwing.
Zelfde geldt voor de partytenten, ieder jaar hebben wij hetzelfde plekje dat is gewoon een traditie en met ons zijn er nog meer die dit ieder jaar weer voor elkaar proberen te boxen, nu met de groepsplekken hou ik mijn hart vast of dit niet gaat escaleren, vroeg voor de poort om je plekje te bemachtigen tot je er aankomt en dit afgezet is voor mensen die flink meer betalen en rustig de vrijdags aan komen kakken

Ik snap al die stres vanuit de organisatie ook niet zo? Zover ik in 10+ jaar op de camping heb kunnen zien, zijn er nauwlijks problemen. Je wist ook gewoon waar de karren met grote speakers stonden die snachts nog een feestje maakte, dus je kon zelf kiezen daar wel of niet bij te gaan staan.

Op pinkpop of de campings ook nog nooit iets van een vechtpartij ofzo gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Vorig jaar was ook zo'n brevet van onvermogen. Met man en macht iedereen richting bepaalde andere velden van camping B dirigeren omdat ze per se een van de meer geliefde velden vrij wilden houden voor laatkomers (sowieso al wtf?) en vervolgens is dat veld het hele weekend leeg, want er waren blijkbaar lang niet zoveel kampeerders op camping B als ze hadden gedacht.

Geluk bij een ongeluk; als je dat lege veld op dag 2 of 3 overstak stond daar een rij dixies klaar in een schaduwrand van het bos die aanzienlijk minder gebruikt waren dan de andere. Het was prettig poepen op camping B dat jaar!
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Vorig jaar was ook zo'n brevet van onvermogen. Met man en macht iedereen richting bepaalde andere velden van camping B dirigeren omdat ze per se een van de meer geliefde velden vrij wilden houden voor laatkomers (sowieso al wtf?) en vervolgens is dat veld het hele weekend leeg, want er waren blijkbaar lang niet zoveel kampeerders op camping B als ze hadden gedacht.

Geluk bij een ongeluk; als je dat lege veld op dag 2 of 3 overstak stond daar een rij dixies klaar in een schaduwrand van het bos die aanzienlijk minder gebruikt waren dan de andere. Het was prettig poepen op camping B dat jaar!
Precies dat, iedereen dicht bij elkaar zetten. Niet zelf je plek kunnen uitzoeken. En vervolgens een heel leeg deel van camping welke niet gebruikt wordt. Een van de redenen waarom we nu eens voor de Limburgerhof gaan.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
236
143
Maar nog steeds geen bericht hoe het nu werkelijk staat met de verkoop,met nog een dikke 2 maanden nog te gaan,maar of in die periode nog veel tickets worden verkocht??Schijnbaar geen paniek of hebben ze het geaccepteerd dat deze editie minder goed scoort??
Waarom zouden ze? Het gaat het ons toch geen ene zak aan hoeveel kaarten ze exact hebben verkocht? Als het bijna is uitverkocht zullen ze wel een bericht eruit gooien dat je snel toe moet slaan en nog meer van dat soort kreten. Het lijkt net of sommige hier beter voor een bijbaantje bij Pinkpop kunnen solliciteren. Zo nauwlettend wordt de kaartverkoop/ Ticketmaster hier in de gaten gehouden.
 
  • Thinking
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en Mark's Kal

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
236
143
Van t weekend nog wat setjes van Oliver Heldens geluisterd. dat wordt wel een feestje. :D
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
939
444
Waarom zouden ze? Het gaat het ons toch geen ene zak aan hoeveel kaarten ze exact hebben verkocht? Als het bijna is uitverkocht zullen ze wel een bericht eruit gooien dat je snel toe moet slaan en nog meer van dat soort kreten. Het lijkt net of sommige hier beter voor een bijbaantje bij Pinkpop kunnen solliciteren. Zo nauwlettend wordt de kaartverkoop/ Ticketmaster hier in de gaten gehouden.
Betalen ze goed?
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
236
143
wel als we willen weten met welke drukte we rekening moeten houden?
en/of om te zeuren of de lineup/headliners wel of niet goed verkopen...
;)
Welke maatregelen ga jij dan 2 maanden van te voren precies nemen bij een verkoop percentage van 70%, 75% en of 80%?
Ga je helpen flyeren om kaarten te verkopen? :)
 
  • Haha
Waarderingen: Oasiss en DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken