Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
eens zien wat nu zo al de acts zijn die ik zal willen zien,
denk dat deze het wel worden, momenteel dan...

Vrijdag
MåneskinKeaneAvril LavigneRoyal BloodAcda en de Munnik • Babymetal • Cian Ducrot • Nathaniel Rateliff & The Night Sweats • Palaye Royale • Polyphia • S10 • Skindred • Tinlicker • Dagny • Fleddy MelculyMell VF • Pommelien Thijs • Jiri11

Zaterdag
Calvin Harris • Nothing But ThievesAnouk • Louis Tomlinson • Pendulum (live) - Against The Current The AnaloguesCorey Taylor • De Jeugd Van Tegenwoordig • Douwe Bob • Froukje • Lauren Spencer Smith • Lottery Winners • The Vices • Gideon Luciana

Zondag
Ed Sheeran • Sam Smith • HozierLimp BizkitGreta Van Fleet • Calum Scott • Davina MichelleThe Interrupters • James Arthur • Jane’s AddictionLoreen • TALK • YĪN YĪN
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
Gaat deze toevoeging nog veel tickets verkopen??Wat denken jullie?
Verwacht ik niet, maar uiteindelijk zullen ze wel weer net voldoende verkopen. Zal ook afhankelijk zijn van de aankondiging van Pukkelpop deze week. Als daar een paar klappers tussen zitten, zullen veel Limburgse muziekliefhebbers kiezen voor Belgisch Limburg dit jaar.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
Gaat deze toevoeging nog veel tickets verkopen??Wat denken jullie?
Kan het me niet voorstellen. Het was dit jaar al ronduit zwak, deze namen veranderen daar niets aan. Zonde dit.

Overigens staan er uiteraard best een paar aardige namen, maar als geheel oogt het heel armoedig.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.552
2.030
eens zien wat nu zo al de acts zijn die ik zal willen zien,
denk dat deze het wel worden, momenteel dan...

Vrijdag
MåneskinKeaneAvril LavigneRoyal BloodAcda en de Munnik • Babymetal • Cian Ducrot • Nathaniel Rateliff & The Night Sweats • Palaye Royale • Polyphia • S10 • Skindred • Tinlicker • Dagny • Fleddy MelculyMell VF • Pommelien Thijs • Jiri11

Zaterdag
Calvin Harris • Nothing But ThievesAnouk • Louis Tomlinson • Pendulum (live) - Against The Current The AnaloguesCorey Taylor • De Jeugd Van Tegenwoordig • Douwe Bob • Froukje • Lauren Spencer Smith • Lottery Winners • The Vices • Gideon Luciana

Zondag
Ed Sheeran • Sam Smith • HozierLimp BizkitGreta Van Fleet • Calum Scott • Davina MichelleThe Interrupters • James Arthur • Jane’s AddictionLoreen • TALK • YĪN YĪN
Niets houdt jou tegen he, Dennis. 😅
 

Chas McPherson

Playlistbediener
19 nov 2023
48
38
Deze worp heeft voor mij de doorslag gegeven!

Direct kaarten voor Werchter gekocht.
Ik overweeg dit inmiddels ook sterk, maar ik ben te oud voor de camping. Pinkpop kan ik mijn eigen bed slapen en met de fiets naar het festivalterrein. De ironie is dat ik ook enkele jaren onder de rook van Werchter heb gewoond en toen niemand met me daarheen wilde 🤣
 

Warme Gladiator

Playlistbediener
27 sep 2023
16
36
Ik overweeg dit inmiddels ook sterk, maar ik ben te oud voor de camping. Pinkpop kan ik mijn eigen bed slapen en met de fiets naar het festivalterrein. De ironie is dat ik ook enkele jaren onder de rook van Werchter heb gewoond en toen niemand met me daarheen wilde 🤣
Je kunt altijd eens naar de Rock Village kijken, die hebben kleine lodges geloof ik
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Niets houdt jou tegen he, Dennis. 😅
Ik moest wel met je opmerking lachen, maar heel eerlijk? Als ik een weekendkaartje had, ging mijn schema ook wel erg lijken op dat van Dennis.
Gekeken met de bril van 'nou ik er toch ben'. Dat wil niet meteen zeggen dat iemand laaiend enthousiast is over die boekingen.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Corey Taylor erbij is wel een lekkere toevoeging imo. Ook wel leuke naam erbij overigens met The Vices, The Interrupters, Keane.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Wat een treurig forum is dit eigenlijk ook!
Continu het slechte eruit pakken en benoemen, waar we eerst klagen over te weinig gitaren krijgen we gitaren is het niet goed genoeg! De 1e worp was gewoon niet best met name de headliners op een Ed na (al hou "ik" er totaal niet van)
Dat brei je niet meer recht en moeten we denken ik blij zijn wat er bij is gekomen..
Heb me alleen nog in de vrijdag verdiept maar met Fleddy Melculy, Skindred, Palaye Royale en Babymetal is de vrijdag flink met gitaren opgekrikt + Keane wat gewoon een grote naam is.

Op de zaterdag en zondag kom ik terug
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
62
24
Anouk?? FF serieus... en dan voor de 8e keer, bleh! Had Son Mieux een podium gegeven, momenteel veel populairder en vernieuwender dan Anouk.
Wel blij met Keane en the Vices. Maar had veel meer verwacht van deze worp.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
afsluiters, Maneskin, Calvin Haris, Ed Sheeran
Noord afsluiters: Keane, Nothing But Thieves, Sam Smith
sub Maindstage: Avril, Anouk, Hozier

?
geeft precies het probleem van pinkpop aan,
onderin zitten er echt wel leuke namen, maar deze bovenkant??
 

ralpje

Nieuw lid
29 jan 2024
1
3
Anouk?? FF serieus... en dan voor de 8e keer, bleh! Had Son Mieux een podium gegeven, momenteel veel populairder en vernieuwender dan Anouk.
Wel blij met Keane en the Vices. Maar had veel meer verwacht van deze worp.

Met dat verschil dat Anouk lang en breed heeft bewezen zo'n show op zo'n festival te kunnen dragen en PP voor Son Mieux gewoon een slagje te groot is.
Ik heb Son Mieux in een paar kleine zaaltjes gezien en dat was te gek, maar in de Afas zakten ze door het ijs. Wel apart dat ze daarna een Ziggo Dome show aankondigden :+
Maar goed, blij met deze lichting namen. Ik was al van plan te gaan, maar dit trok me definitief over de streep. Met name Keane :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken