Pinkpop 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.029
3.707
Zitten logische boekingen tussen en fijn dat Yin Yin er S10 er (eindelijk) staan. Verder geen idee welke richting ze nu precies uit willen.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
743
970
Heel blij met deze worp, meer bepaald omwille van volgende namen 🤭

Vr: Keane, Babymetal, Palaye Royale & Pommelien Thijs

Za: Anouk, DJVT, Corey Taylor

Zo: /
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.281
3.853
Kijkend naar het volledige programma is de diversiteit best redelijk. Voor ieder wat wils, maar ik zie er zelf geen duidelijke lijn in. Misschien is dat ook juist wel de bedoeling. Benieuwd wat er op Stage 4 nog bij komt.
In ieder geval fijn dat ik weer gratis naar binnen kan dit jaar, mocht het qua weer/temperatuur een beetje meezitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
afsluiters, Maneskin, Calvin Haris, Ed Sheeran
Noord afsluiters: Keane, Nothing But Thieves, Sam Smith
sub Maindstage: Avril, Anouk, Hozier

?
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Dat Keane en Anouk zo'n posities innemen op het grootste festival van Nederland zegt veel.
Grootste als in namen bedoel je? want qua capaciteit is het bij lange na niet zo groot.

Man balen zeg dat er niet veel meer van terecht komt dit jaar. Over de hele breedte wel oké dingen, maar dit is wel echt een mineur-jaar...
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.029
3.707
Grootste als in namen bedoel je? want qua capaciteit is het bij lange na niet zo groot.

Man balen zeg dat er niet veel meer van terecht komt dit jaar. Over de hele breedte wel oké dingen, maar dit is wel echt een mineur-jaar...
Alleszins wel qua media-aandacht en historie. En inderdaad het enige festival dat een stadionheadliner als Ed Sheeran kan plaatsen.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Alleszins wel qua media-aandacht en historie. En inderdaad het enige festival dat een stadionheadliner als Ed Sheeran kan plaatsen.
Daar heb je gelijk in , klopt!
man hoe anders kan het lopen ja. Ik ben zelf nog nooit op Pinkpop geweest. Maar dat zal ook wel zo blijven als dit de lijn wordt.
Ik blijft het super-vreemd vinden dat er niet meer aanbod is. Na die corona-jaren leek het mij logisch dat de bands staan te popelen om te touren...

En ja; het is duurder, het is lastig, het is ongewis. Maar er moet nog voor zo'n 2 jaar aan tours ingehaald worden en dit is de uitkomst?!? vreemd.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.211
7.467
Skindred was fantastisch op Graspop vorig jaar, gegarandeerd een mooi feestje met die band.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
943
447
Mell is wel een mooie toevoeging qua NL namen hoor, heel blij mee.

Mooie namen, Keane, Skindred, Fleddy Melculy, Mell, Anouk, The Analogues, Corey Taylor en The Interrupters...
Kan ik zeker wat mee... ziet er goed uit Pinkpop!
Zal me zeker vermaken deze editie maar het is toch een mindere line-up.Maar dat geldt wel voor meer festivals dit jaar.Ga eens langzaam puzzelen aan een spoorboekje hopelijk niet teveel overlap met acts die ik perse wil zien / horen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken