Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Na een tijdje niet meer te kunnen hebben gereageerd wil ik wel even aangeven dat Park City Live dit jaar een line-up het droppen is waar je u tegen zegt.

Tot nu toe aangekondigd:

Zaterdag
*Joost
*Level 42
* Direct
* Nile Rodgers & Chic

Zondag
*Chef’s Special
* Bauke Elvis Matters band

Met een capaciteit van maximaal 15.000 personen. En een weekendticket van 110 euro zijn ze hier erg goed bezig met boeken….

Op de Bauke band na zijn dit ook allemaal Pinkpop namen.
 
  • Thinking
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Landgraver

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.821
Na een tijdje niet meer te kunnen hebben gereageerd wil ik wel even aangeven dat Park City Live dit jaar een line-up het droppen is waar je u tegen zegt.

Tot nu toe aangekondigd:

Zaterdag
*Joost
*Level 42
* Direct
* Nile Rodgers & Chic

Zondag
*Chef’s Special
* Bauke Elvis Matters band

Met een capaciteit van maximaal 15.000 personen. En een weekendticket van 110 euro zijn ze hier erg goed bezig met boeken….

Op de Bauke band na zijn dit ook allemaal Pinkpop namen.
Die verkopen weer makkelijk binnen 10 minuten uit. Bands die op PCL staan, zie je hetzelfde jaar vrijwel nooit terug op Pinkpop. Veel plezier op PCL Nik!
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
zou er nog een reeks nieuwe namen komen in januari?
Gok op morgen! Ze zullen denk ik ook wel moeten.. vakanties worden nu geboekt zomer plannen worden gemaakt voor mensen die jaren gingen en nu geen tickets hebben gekocht wegens het extreem hoge popgehalte kunnen zich nog bedenken maar doen dat natuurlijk niet meer op het laaste moment!
 

trapdo

Playlistbediener
2 mrt 2018
11
8
Weet iemand hoe de Groepsplek op de camping werkt?
Krijg je gewoon een plaats toegewezen, en is het dan ook mogelijk om pas later op de vrijdag aan te komen of is er dan alsnog een risico dat de plaatsen vergeven zijn?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Na een tijdje niet meer te kunnen hebben gereageerd wil ik wel even aangeven dat Park City Live dit jaar een line-up het droppen is waar je u tegen zegt.

Tot nu toe aangekondigd:

Zaterdag
*Joost
*Level 42
* Direct
* Nile Rodgers & Chic

Zondag
*Chef’s Special
* Bauke Elvis Matters band

Met een capaciteit van maximaal 15.000 personen. En een weekendticket van 110 euro zijn ze hier erg goed bezig met boeken….

Op de Bauke band na zijn dit ook allemaal Pinkpop namen.
Hoppa en Suzan en Freek erbij…..
Morgen nog twee namen erbij!

Laat Pinkpop nu echt Direct, Suzan en Freek, Chef’s Special en Joost weg?😂

Kan me haast niet voorstellen dat Joost niet naar Pinkpop komt.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Nu wil ik Park City Live niet gaan ophemelen maar hun manier van aankondigen is gewoon al veel sterker dan Pinkpop.

Elke dag twee “grote” MainStage namen droppen. En zaterdag starten met de verkoop.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Snap deze opmerking niet zo. Het gaat hier over waarschijnlijke grote Nederlandse acts die afvallen voor Pinkpop. Rock Werchter , Rock Am Ring en zelfs CAS line up wordt hier toch ook gedeeld?
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Ik had deze week wel namen verwacht.... waar zouden ze op wachten? Tot na de Carnaval?
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
696
916
Tot alle geïnteresseerden obv de huidige namen oud genoeg zijn om zelf een ticket te kopen.

Mopje hoor 🤭 Duurt wel heel lang, zoooo…
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken