Pinkpop 2024

Lucky21

Campingartiest
20 aug 2022
91
40
Ik zag pas net dat The Hives op RW spelen, maar 19 juni in de Gelredome, dus kansloos voor PP. Wat is dat toch met Mojo :mad:
Een top rock-act van nu, en dan weer buiten de festivals plaatsen.
Green day neemt hun mee als voorprogramma. Mojo heeft The Hives niet zelf daar geplaatst
 

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Ok, simpel op te lossen: Green Day op Pinkpop. Ik ben voor 😁
Die discussie hebben we 300 pagina's geleden al gevoerd. Toen was bijna niemand enthousiast over Green Day als headliner maar nu we de pop kant opgaan wordt Green Day weer geopperd 🤓
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
236
143
Die discussie hebben we 300 pagina's geleden al gevoerd. Toen was bijna niemand enthousiast over Green Day als headliner maar nu we de pop kant opgaan wordt Green Day weer geopperd 🤓
Geen idee wie we en hoeveel mensen dat zijn en hoeveel bijna niemand is. Niet iedereen zit elke dag op festileaks of volgt / mengt zich in elke discussie. Maar de discussie of je een act als headliner op je festival wilt hebben of als sub of zelfs daaronder is een hele verschillende. Dat hebben we met maneskin ook gezien. Leuk dat ze er staan, maar liever niet als headliner heb ik een aantal keer langs zien komen.
Van mij mag green day ook langskomen.
Heb zelf liever ook green day dan calvin harris.
Greenday samen met maneskin op de vrijdag zou helemaal geweldig zijn geweest.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
236
143
Ik zag pas net dat The Hives op RW spelen, maar 19 juni in de Gelredome, dus kansloos voor PP. Wat is dat toch met Mojo :mad:
Een top rock-act van nu, en dan weer buiten de festivals plaatsen.
The hives of the interupters zouden toch kunnen komen? Gebeurt toch wel vaker dat een voorprogramma van een headline act wel kan komen als ze geen eigen show hebben? Ff los of het qua data en reizen überhaupt lukt.
 
Laatst bewerkt:

OuweMeuk

Playlistbediener
5 dec 2023
27
48
The hives of the interupters zouden toch kunnen komen? Gebeurt toch wel vaker dat een voorprogramma van een headline act wel kan komen als ze geen eigen show hebben? Ff los of het qua data en reizen überhaupt lukt.
Helemaal mee eens. Er is genoeg vers bloed in het rock kamp. Er wordt in dit forum te vaak geredeneerd dat rock outdated is, en dat we (Pinkpop ) over moeten naar boy bands, singer songwriters en dance acts.
Je kan je inderdaad afvragen of het verstandig is te blijven leunen op de top acts uit de jaren 90, dat is niet houdbaar. Maar geef dan de nieuwe generatie rock acts een podium. Of juist; ik zie liever iets voor het eerst dan voor de 10e keer.
Is mij mening 😎
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Helemaal mee eens. Er is genoeg vers bloed in het rock kamp. Er wordt in dit forum te vaak geredeneerd dat rock outdated is, en dat we (Pinkpop ) over moeten naar boy bands, singer songwriters en dance acts.
Je kan je inderdaad afvragen of het verstandig is te blijven leunen op de top acts uit de jaren 90, dat is niet houdbaar. Maar geef dan de nieuwe generatie rock acts een podium. Of juist; ik zie liever iets voor het eerst dan voor de 10e keer.
Is mij mening 😎
Noem je The Hives nu een nieuwe generatie rock act? Of zie ik dat verkeerd?
 

OuweMeuk

Playlistbediener
5 dec 2023
27
48
Noem je The Hives nu een nieuwe generatie rock act? Of zie ik dat verkeerd?
Nieuwer dan jaren 90 bands zoals Green Day, Pearl Jam etc. Nog nieuwer dan een 80 band zoals Metallica en veel nieuwer dan The Stones. Alles is relatief.
Maar ik hinte al eerder naar de Wodan Boys en The Vices, die zijn toch wel nieuw.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chas McPherson

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Green Day als serieuze headliner zien, da's niet meer goed joh.
Het is misschien geen grote headliner meer, maar wel een die beter bij Pinkpop past. Als vaste Pinkpoppen weet ik echt niet wat ik met Calvin Harris aan moet. Alle muziek en zang zal van plaat, daar zit ik helemaal niet op te wachten. Hopelijk nog wat gast optredens maar hij werkt met zo’n grote namen samen dat die er niet bij zullen zijn.

Dus ja, dan liever een misschien wat afgezaagde over the Hill rockband.
En ik weet dat mijn mening hier wat kort door de bocht is, en het is ongetwijfeld heel gaaf voor als het je ding is, maar dat is het voor mij simpelweg niet.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Het is misschien geen grote headliner meer, maar wel een die beter bij Pinkpop past. Als vaste Pinkpoppen weet ik echt niet wat ik met Calvin Harris aan moet. Alle muziek en zang zal van plaat, daar zit ik helemaal niet op te wachten. Hopelijk nog wat gast optredens maar hij werkt met zo’n grote namen samen dat die er niet bij zullen zijn.

Dus ja, dan liever een misschien wat afgezaagde over the Hill rockband.
En ik weet dat mijn mening hier wat kort door de bocht is, en het is ongetwijfeld heel gaaf voor als het je ding is, maar dat is het voor mij simpelweg niet.
Geloof me met Martin Garrix of Armin van Buuren had je een veel leukere set gehad. Calvin Harris is echt drie keer niks live
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Het is misschien geen grote headliner meer, maar wel een die beter bij Pinkpop past. Als vaste Pinkpoppen weet ik echt niet wat ik met Calvin Harris aan moet. Alle muziek en zang zal van plaat, daar zit ik helemaal niet op te wachten. Hopelijk nog wat gast optredens maar hij werkt met zo’n grote namen samen dat die er niet bij zullen zijn.

Dus ja, dan liever een misschien wat afgezaagde over the Hill rockband.
En ik weet dat mijn mening hier wat kort door de bocht is, en het is ongetwijfeld heel gaaf voor als het je ding is, maar dat is het voor mij simpelweg niet.
Er past niet "iets" bij Pinkpop, dat is het juist. Pinkpop waait gewoon mee met de wind die er is en boekt, bovenal, wat er beschikbaar is. En ja, dat is dit jaar niet heel veel in de ROCK hoek. Volgend jaar wellicht wel!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken