Pinkpop 2024

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
174
80
Pinkpop is niet een liefdadigheid organisatie. Het is een winst maximaliseren organisatie.
 

premiumpop

Playlistbediener
5 dec 2023
31
48
Klopt volledig - maar dan betaal ik liever 15ct meer per consumptie dan die 5 EUR voor de camping.
Want de hoeveelheid uitgaven op het terrein is voor een groot deel aan mezelf - en niet aangewakkerd of je er überhaupt op kunt komen (camping)
Maar uiteraard doen ze liever allebei :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Ja ik snap je punt. De groep is redelijk divers er zijn ook wat echte metal volgers. Veel LGBT volgers maar niet alle LGBT volgers houden van een Taylor Swift dat is vaak een misconcept wat mensen hebben. Zitten ook metal fans of indie fans tussen.

Bij een hele andere poll over de verkiezingen en waar iedereen op zou stemmen (anoniem via Forms). Bleek mijn zetelverdeling voor 85% te matchen met die van NOSstories.

Hoe groter je onderzoeksgroep hoe beter je dit kunt peilen natuurlijk.

Zo zal er niemand van de volgers naar Bospop ga op een enkeling na.

Ik zal binnekort nog wel eens een poll uitzetten. Als er ideeen zijn laat het weten.

Festival influencer zou ik het niet willen noemen 😉 Dan had ik niet zelf mijn Pinkpop kaartje voor volgend jaar hoeven te kopen….
Misschien een poll met alleen de festivals dus niet de losse concerten erbij betrekken.

Dus bijvoorbeeld.
Welk festival bezoek jij dit jaar
PP
RW
DTRH
LL
Etcetera
Los concert
Of Geen.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Pfff ik heb zo'n camping A kaartje gekocht maar voel me er wel vies bij. Het trucje werkt dus, en slaat helemaal nergens op.
 

OuweMeuk

Playlistbediener
5 dec 2023
27
48
Ik ben blij dat ik al lang geleden de strijd heb opgegeven een plekje op A of B te bemachtigen. Is een paar keer gelukt, maar altijd de stress van op tijd zijn is het mij niet meer waard. Camping C is niet veel verder lopen dan B, en naast de parking. En de wandeling van en naar het festivalterrein is een soort bedevaart geworden, langzaam de spanning opbouwen onder het genot van een BVO'tje.
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
O man echt geen goed woord over hoor, hoe ze dit hebben aangepakt met die vaste gast tickets.
Indd als mensen er nu in mee gaan dan wordt het alleen maar duurder.

Of ze kijken hoeveel Animo er voor is, en dus hoeveel gasten er daadwerkelijk gebruik maken van de camping. Dat de vervolg stap misschien toch losse camping tickets wordt dat ze die weg willen inslaan maar dan nog is dit niet de manier om dit uit te zoeken.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Misschien een poll met alleen de festivals dus niet de losse concerten erbij betrekken.

Dus bijvoorbeeld.
Welk festival bezoek jij dit jaar
PP
RW
DTRH
LL
Etcetera
Los concert
Of Geen.
Haha ik denk niet dat mensen blij zijn als ik ze vol ga bombarderen met polls over festivals. Maar thanks voor de tip✨
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
O man echt geen goed woord over hoor, hoe ze dit hebben aangepakt met die vaste gast tickets.
Indd als mensen er nu in mee gaan dan wordt het alleen maar duurder.

Of ze kijken hoeveel Animo er voor is, en dus hoeveel gasten er daadwerkelijk gebruik maken van de camping. Dat de vervolg stap misschien toch losse camping tickets wordt dat ze die weg willen inslaan maar dan nog is dit niet de manier om dit uit te zoeken.
Vraagje: krijg ik dan €5,00 korting omdat ik geen gebruik maak van de camping/ondanks mijn weekend ticket dacht het niet....PP is een echte melkkoe geworden...Benieuwd wat er nog allemaal komt om meer inkomsten te genereren.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Opvallend bericht wel op de frontpage hier. Vorig jaar ging de verkoop al niet echt lekker van start, en nu 5000 weekend tickets minder. Dan is het wel een erg optimistisch bericht. Festileaks hoeft toch niet met Pinkpop mee te praten wel?
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Vraagje: krijg ik dan €5,00 korting omdat ik geen gebruik maak van de camping/ondanks mijn weekend ticket dacht het niet....PP is een echte melkkoe geworden...Benieuwd wat er nog allemaal komt om meer inkomsten te genereren.
Nou nee tuurlijk niet. Het begint nog maar met €5,-. En de volgende stap 😒?
Zoals ik al zei, dat ik hier geen goed woord hier voor over heb.
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
62
24
Ik denk dat we allemaal wel weten dat måneskin onder de Rockband's valt, maar dat het voor sommige niet Rock (Hard) genoeg is en voor hun dus meer neigt naar de pop. Dus gewoon een pure smaak kwestie.
Nieuw genre: sexy rock-n-roll, las ik :unsure:.
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
62
24
Ik zie de volgende artiesten ook op enkele festival affiches staan:

Krezip
Lucas & Steve
Clouseau
Pip Blom
The Indian
Kriskross Amsterdam
Typhoon
WIES
De jeugd van tegenwoordig

Zitten daar nog kanshebbers voor PP tussen? De Jeugd en Typhoon kunnen denk ik wel een feestje neerzetten. Lucas & Steve misschien passend bij Calvin Harris?
Ik zie liever Son Mieux en Chef's Special nog een keer komen, maar weet niet hoe reëel dat is.
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Ik zie de volgende artiesten ook op enkele festival affiches staan:

Krezip
Lucas & Steve
Clouseau
Pip Blom
The Indian
Kriskross Amsterdam
Typhoon
WIES
De jeugd van tegenwoordig

Zitten daar nog kanshebbers voor PP tussen? De Jeugd en Typhoon kunnen denk ik wel een feestje neerzetten. Lucas & Steve misschien passend bij Calvin Harris?
Ik zie liever Son Mieux en Chef's Special nog een keer komen, maar weet niet hoe reëel dat is.
Hoe zeer ik het Lucas & Steve ook gun, dat lijkt me echt geen Pinkpop act. Clouseau zie ik inderdaad (geen populaire uitspraak, verwacht ik) best komen, gezien hun jubileumrondje. Krezip zou kunnen, die zijn al heel lang niet meer geweest, zeker voor hun begrippen. Typhoon lijkt me een goede boeking, maar heeft die al festivals aangekondigd?
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Huh, hoezo bepaal je dat zelf? Dit is een democratisch forum! Zullen we anders even een stemming houden: wie wilt dat Nik zijn polls deelt op het forum? Ik stem VOOR.
Ik stel voor dat we eerst een poll houden om te kijken wat de stemming op het forum is alvorens we daadwerkelijk gaan stemmen. Dan kunnen mensen eventueel hun stem strategisch aanpassen. Is er toevallig iemand hier op het forum dat een soort netwerk heeft om polls te doen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken