Pinkpop 2024

Chas McPherson

Playlistbediener
19 nov 2023
48
38
lezen wat ik schrijf!!
ik zeg "in nederland"
Dat heb ik gelezen en daarom schreef ik dat in Zuid-Limburg 600.000 mensen wonen. Die verdienen ook een festival om de hoek. En ik wilde daarnaast aangeven dat áls je niet in grenzen denkt het achterland nog véél groter is. Sorry als dat niet duidelijk was.

Afgelopen week nog bij Even Tot Hier:

Nederlanders gaan in grote getalen naar Duitsland om goedkopere boodschappen te doen, waar een Nederlandse supermarkt aan de Duitse grens last van heeft. Gaat ie over de grens reclame maken voor producten die in Nederland goedkoper zijn dan in Duitsland en al die Duitsers reageren vol verbazing, terwijl ze op een paar minuten rijden van die supermarkt in Nederland wonen.
Als grensbewoner en gerenomeerde Dagobert mag je van me aannemen dat over het algemeen in Nederland de boodschappen het goedkoopste te krijgen zijn. Onze supermarkten stunten veel harder met aanbiedingen. Er zijn zeker specifieke dingen die ik uit België en Duitsland meeneem, maar het idee dat bij veel Nederlanders leeft dat het over de grens allemaal beter is klopt niet.
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Pure anekdotisch natuurlijk maar ik heb geen Duits sprekende mensen gehoord op Pinkpop dit jaar. Ook geen Duitse nummerborden gezien op de parking.

Sowieso nul Engels, Duits of Vlaams gehoord. Alleen Nederlands publiek.
Wel hoor ook Duits en Engels gehoord.
Sterker nog mijn vriend werd door een Engelssprekende persoon gevraagd of hij pillen had🤦.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Als dat zo is, zijn er al 10000 combitickets verkocht voor A. Dat is wat op A past volgens Google. Geen idee of dat plausibel is.
Fcuk.... Ben ik blij dat ik het toch maar gedaan heb voor die €5 pp.... Wij gaan in ieder geval vroeg op pad donderdag. Doel is om zo goed als vooraan te staan als de hekken om 15:00 uur open gaan 🎉
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Pure anekdotisch natuurlijk maar ik heb geen Duits sprekende mensen gehoord op Pinkpop dit jaar. Ook geen Duitse nummerborden gezien op de parking.

Sowieso nul Engels, Duits of Vlaams gehoord. Alleen Nederlands publiek.
Best knap ik hoor zoveel dialect op Megaland elk jaar. Zodra ik boven de rivieren kom denken ze al snel dat ik uit Duitsland of Vlaanderen kom.

Maar wel fijn dat je onderscheid kunt maken tussen Limburgs dialect en Duits 🙈……sommige mensen zien dat vaak als hetzelfde.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Al verkoop cijfers bekend? Van het veld dan he.... sky deck zal allemaal wel. Veld is de toekomst.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Aangezien we alweer songfestivalacts op Pinkpop hebben... Mag Joost Klein dan in 2024 ook weer terugkomen?
 
  • On fire
Waarderingen: Oasiss

Joa

Playlistbediener
31 mei 2022
42
15
Aangezien we alweer songfestivalacts op Pinkpop hebben... Mag Joost Klein dan in 2024 ook weer terugkomen?

Het verklapt misschien mijn leeftijd maar heb zijn optreden in 2022 van een afstandje bekeken en zag een heel veld los gaan.....ik snapte daar dus helemaal niets van en het had voor mij niets met muziek te maken. Dat was de eerste x dat ik me echt oud voelde 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105 en Jartz

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Het verklapt misschien mijn leeftijd maar heb zijn optreden in 2022 van een afstandje bekeken en zag een heel veld los gaan.....ik snapte daar dus helemaal niets van en het had voor mij niets met muziek te maken. Dat was de eerste x dat ik me echt oud voelde 🤣
Ik ben 26 en begrijp het ook niet zo goed...
 
  • Leuk
Waarderingen: Joa

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Ik voelde mijn leeftijd toen ik het terrein op liep, maar deze gast gaf zo ontzettend veel energie.
Het was een gevoel dat ontstond door er tussenin te staan.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: brutus257 en Joa

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Het verklapt misschien mijn leeftijd maar heb zijn optreden in 2022 van een afstandje bekeken en zag een heel veld los gaan.....ik snapte daar dus helemaal niets van en het had voor mij niets met muziek te maken. Dat was de eerste x dat ik me echt oud voelde 🤣
ik stond bij Navarone in de tent, en van wat ik van Joost terug gezien heb achteraf heb ik niet iets gemist waarvan ik enthousiast zou worden. niet mijn ding... snap je gevoel wel 😅
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Ik vind en vond Joost geweldig, dat jaar zowel op Pinkpop als Werchter gezien.

En was te gek, voelde me er juist jonger 🤣 Hij mag van mij zeker weer komen. Songfestival is meer dan verdiend voor hem. Zijn shows zijn meer dan alleen de muziek

Wat songfestival acts betreft mag S10 ook wel doorkomen
 
Laatst bewerkt:

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
723
945
Joost is een speciale manna, maar heeft wel plekje in mijn hart. Net zoals bij YUNGBLUD gaat het meer over het samenzijn dan over de muziek op zich. En voor wie muziek emotie is, dan kan dit zeker klikken. Maar even goed niet. Zou hem echter wel heel graag nog eens live zien, dus kom maar door wat mij betreft 🖤
 
  • Geweldig
Waarderingen: Thieske

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Oja, zeg ook niet dat het voor andere geen toffe performer is. Had er zelf gewoon niks mee haha. En hij zal het op het Songfestival vast niet minder doen dan die doperwtjes van vorige editie, want hij kan er wel een show van maken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken