Pinkpop 2024

Volgens mij loopt het niet zo storm op tickets🙈 Ben nu wel heel benieuwd hoeveel tickets er aan het einde van de middag verkocht zullen zijn, wie weet zijn dat er alsnog wel gewoon even veel als normaal en hebben ze de verkoop gewoon goed verdeeld over die 3 momenten?

Mijn god die check-out page lijkt wel de boekingspagina van Ryanair. I.p.v. wilt u een auto huren, wilt u sokken kopen? En i.p.v. wilt u een reisverzekering afsluiten, wilt u doneren aan een stichting? En dan nog de sokken, de hoedjes, de parking, de vaste gasten, een kaartspel, een sleutelhanger en een collector card. Prachtig.

Mijn god die check-out page lijkt wel de boekingspagina van Ryanair. I.p.v. wilt u een auto huren, wilt u sokken kopen? En i.p.v. wilt u een reisverzekering afsluiten, wilt u doneren aan een stichting? En dan nog de sokken, de hoedjes, de parking, de vaste gasten, een kaartspel, een sleutelhanger en een collector card. Prachtig.
ben hier wel alvast voor het Amnesty hoedje gegaan 😉

nu wel benieuwd naar de eerste reactie van Pinkpop of Trommelen, over de verkoop...
Staring Episode 2 GIF by The Office

Zoiets, denk ik.

Users who are viewing this thread