Pinkpop 2024

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Even gecheckt. 4000 mensen in de rij voor me voor weekendtickets. 3900 voor zondagtickets.
Sterker nog, volgens mij is er maar 1 wachtrij. Ik ben zojuist geswitched van weekend naar zondag en heb precies hetzelfde aantal voor me.
 

Demi

Playlistbediener
27 nov 2022
18
12
Volgens mij loopt het niet zo storm op tickets🙈 Ben nu wel heel benieuwd hoeveel tickets er aan het einde van de middag verkocht zullen zijn, wie weet zijn dat er alsnog wel gewoon even veel als normaal en hebben ze de verkoop gewoon goed verdeeld over die 3 momenten?
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Mijn god die check-out page lijkt wel de boekingspagina van Ryanair. I.p.v. wilt u een auto huren, wilt u sokken kopen? En i.p.v. wilt u een reisverzekering afsluiten, wilt u doneren aan een stichting? En dan nog de sokken, de hoedjes, de parking, de vaste gasten, een kaartspel, een sleutelhanger en een collector card. Prachtig.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Mijn god die check-out page lijkt wel de boekingspagina van Ryanair. I.p.v. wilt u een auto huren, wilt u sokken kopen? En i.p.v. wilt u een reisverzekering afsluiten, wilt u doneren aan een stichting? En dan nog de sokken, de hoedjes, de parking, de vaste gasten, een kaartspel, een sleutelhanger en een collector card. Prachtig.
ben hier wel alvast voor het Amnesty hoedje gegaan 😉
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
nu wel benieuwd naar de eerste reactie van Pinkpop of Trommelen, over de verkoop...
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
nu wel benieuwd naar de eerste reactie van Pinkpop of Trommelen, over de verkoop...
Staring Episode 2 GIF by The Office

Zoiets, denk ik.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken