Pinkpop 2024

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
484
371
Niet iedereen die een ticket voor Sheeran kocht in de ArenA wil 1) naar een festival gaan 2) naar Limburg rijden daarvoor 3) 145 euro betalen.

Is gewoon logisch dat dit langer duurt. Het is leuk voor Mojo als Pinkpop uitverkoopt, maar iirc werd er een paar jaar geleden al gezegd dat een bezoekersaantal zoals in 2019 ook geen financieel drama is.

Die zondag zal zeker uitverkopen, de rest niet. Misschien de weekendtickets ook. Maar zeker niet voor april 2024 ofzo. Beetje serieus blijven ook he.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.910
6.647
de randstad is niet voor heel Nederland ideaal, geloof dat mensen uit Friesland of Groningen ook niet heel enthousiast worden om naar ArenA of Ziggo te gaan, da's ook niet ff gebracht worden...
Enthousiaster dan naar Landgraaf tbh. Vanuit Friesland is ArenA of Ziggo maar iets langer dan 90 minuten rijden. Vanuit het Noorden is Landgraaf echt een pokke eind weg haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en hendrik1

elo

Headliner
3 dec 2013
5.445
4.471
Nogmaals ook DTRH trekt een andere doelgroep aan. Kijk even op Tik Tok en je ziet welke doelgroep Pinkpop heeft. En de meeste mensen reageren iets in de richting van “ MOET ECHT GAAN MAAR KAN NIET GAAN ZO DUUR”. En als je uit de randstad komt komen er nog andere kosten bij. Bij een los concert in de arena of ziggo niet.
Ze hebben het er gewoon niet voor over.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
548
252
Het is natuurlijk ook financieel geen gunstige periode zo tussen de feestdagen. Sinterklaas net geweest en de duurste dagen moeten nog komen.
Begrijp best dat mensen zeggen we wachten wel even met kopen.
 

OuweMeuk

Playlistbediener
5 dec 2023
27
48
Misschien kunnen ze volgend jaar de drop en kaartverkoop omdraaien. Eerst kijken hoeveel kaarten er sowieso weggaan - dit lukt LL en DTRH aardig goed. Dan jong/pop en pas daarna rock/oud. Moet toch inzicht geven.
Met de huidige line-up kijk ik het even aan, en blijkbaar vele met mij.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
535
337
LOL dat vinden wij van alles boven Eindhoven 🤣
Ik als Hagenees kan dat beamen 😜

De verkoop zal na dit weekend beetje zijn als 15.000 a 18.000 weekend kaarten verkocht? Er was altijd iemand die dat altijd kon bijhouden weet alleen even niet meer wie dat was
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.367
6.595
Ik als Hagenees kan dat beamen 😜

De verkoop zal na dit weekend beetje zijn als 15.000 a 18.000 weekend kaarten verkocht? Er was altijd iemand die dat altijd kon bijhouden weet alleen even niet meer wie dat was
Pinokkio , maar die is in rook opgegaan?
 
  • Thinking
Waarderingen: Bassie78

elo

Headliner
3 dec 2013
5.445
4.471
Voor Limburgers is het vaak ook "normaal" om wat langer te reizen. Naar Werchter of Graspop is "maar" een uurtje. Geloof dat mensen van boven Eindhoven dat niet snel zeggen als ze naar Landgraaf moeten...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

OuweMeuk

Playlistbediener
5 dec 2023
27
48
Voor Limburgers is het vaak ook "normaal" om wat langer te reizen. Naar Werchter of Graspop is "maar" een uurtje. Geloof dat mensen van boven Eindhoven dat niet snel zeggen als ze naar Landgraaf moeten...
Voor mij is CAS om de hoek, maar ja Bløf...
Als ik dan toch de Moerdijk over moet, dan maar gelijk doorrijden naar Landgraaf.
En nu met de donderdag opening van de camping gaat alles lekker op zijn tijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.289
2.621
Comments op Tiktoks zijn toch puur reacties en interacties en zeggen volgens mij uiteindelijk niet perse heel veel over het daadwerkelijke gaan?
Ik zou daar geen conclusies aan hangen.
😂😂En daarom hebben we ook opeens een Cian Ducrot en Laurence Spencer Smith op Pinkpop staan?

Kom op Tik Tok is letterlijk een van de redenen waarom nieuwe artiesten groot worden vandaag de dag.

Die hype van Noah Kahan opeens? Ook deels door TikTok ik luister al jaren naar die vent.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken