Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Wat ik wel jammer vind is dat ze dus niet Dua Lipa hebben. Dit was denk ik de laatste kans voor een festival als Pinkpop. Die zie ik bij een volgende tour alleen maar in de grote stadions staan...
 
  • Leuk
Waarderingen: Mar

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
Dit jaar was ik er het hele weekend bij, maar dat gaat komend jaar niet gebeuren. Daarvoor vind ik de vrijdag en zaterdag echt veel te matig. Ik had Keane en Snow Patrol ook wel verwacht of zouden die nog komen?

De zondag is qua namen wel echt uitstekend. Niet helemaal mijn ding, maar dat zijn toch een hoop artiesten die een stadion of een zaal als Ziggodome uit kunnen verkopen. Twijfel dus nog om voor die dag een kaartje te halen, al vind ik €145 voor een dagticket echt abnormaal. Met eten, drinken en parkeren erbij ben je zo €225 per persoon kwijt voor 1 festivaldag. Daar kon je toch nog niet zo lang geleden een heel weekend voor gaan.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Ik denk toch de meeste treurige lineup sinds jaren. Niet alleen van Pinkpop maar van elk festival dat ik ken. Gaan hier echt mensen naartoe?
 
  • Leuk
Waarderingen: itsKenzin

Marijn_

Playlistbediener
5 nov 2023
45
17
Kans lijkt me niet heel groot.
alleen de zondag waarschijnlijk. ook al is het niet mijn smaak, maar de zondag is wel heel erg sterk. ed sheeran (stadion capaciteit), sam smith (een van de grootste artiesten van het moment binnen het genre). en tot nu toe een prima kaart eronder.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.779
3.732
Ik kan diegenen die zeggen "Typische Pinkpop-worp" in die zin wel volgen dat het vooral muziek voor de massa/radiopubliek. Maneskin, Calvin Harris, Ed Sheeran, Sam Smith, Nothing But Thieves, Davina Michelle onder andere.
Ik mis wel voor de diehard Pinkpoppers sowieso een headliner a la Foo Fighters, Pearl Jam, Muse etc. en ook zeker in het daaronder. Dingen als Nightwish, Deftones, War on Drugs, Editors, QOTSA etc.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Ik kan diegenen die zeggen "Typische Pinkpop-worp" in die zin wel volgen dat het vooral muziek voor de massa/radiopubliek. Maneskin, Calvin Harris, Ed Sheeran, Sam Smith, Nothing But Thieves, Davina Michelle onder andere.
Ik mis wel voor de diehard Pinkpoppers sowieso een headliner a la Foo Fighters, Pearl Jam, Muse etc. en ook zeker in het daaronder. Dingen als Nightwish, Deftones, War on Drugs, Editors, QOTSA etc.
Mooi verwoord. Kan ik mij helemaal in vinden.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Toch nog wel een opvallende boeking: wat doet Jane's Addiction op Pinkpop?
Toch een hele mooie boeking hopen op meer van dit bij de volgende run!

Die 5,- voor een gegarandeerde plek op de camping voelt ook een beetje raar en druk erop! Wij staan altijd op A vast plekje (althans die proberen we altijd te bemachtigen, bij de lantaarnpaal "de friezen")
Kan het zijn dat straks camping A uitverkocht is en vervolgens door worden verwezen naar b en c?
Wij komen altijd vroeg voorheen zelfs een nacht voor de poort wachten (beregezellig) puur om een plekje op A te bemachtigen is dit verleden tijd en moeten we ons zorgen maken?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Knoop is door het word sowieso geen weekendticket dit jaar heel misschien nog een vrijdag of zaterdag ticket maar dat gebeurd alleen als er leuke namen bij komen.
Toch jammer naar jaren standaard te gaan maar vind 290 euro voor deze namen die ik of al vaker gezien heb of me niet zo boeie teveel
 
  • Leuk
Waarderingen: itsKenzin

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Toch een hele mooie boeking hopen op meer van dit bij de volgende run!

Die 5,- voor een gegarandeerde plek op de camping voelt ook een beetje raar en druk erop! Wij staan altijd op A vast plekje (althans die proberen we altijd te bemachtigen, bij de lantaarnpaal "de friezen")
Kan het zijn dat straks camping A uitverkocht is en vervolgens door worden verwezen naar b en c?
Wij komen altijd vroeg voorheen zelfs een nacht voor de poort wachten (beregezellig) puur om een plekje op A te bemachtigen is dit verleden tijd en moeten we ons zorgen maken?
Ik kan me niet voorstellen dat ze de hele camping laten uitverkopen op voorhand, dat gaat ze ook klanten kosten. Maar aan de andere kant, als die plek je zo 'heilig' is, wat maakt dan die 5 euro uit op een ticket van 290?
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Met alle respect, mag toch hopen dat Gideon een van de namen voor stage 4 is.
Heb het programma destijds gezien. Was voor mij niet degene die hoefde te winnen. Maar de kijkcijfers waren best laag, dan ga je toch geen ander podium aan hem geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Gebruikers die dit onderwerp bekijken