Pinkpop 2024

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Ik ben opzich wel dik tevreden. Ed, Nothing but Thieves, Hozier, Polyphia, Royal Blood, Limp Bizkit en wie weet wat er nog bij komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Wat een lachertje! Had op z'n minst nog een knallende verassing verwacht die niemand zag aankomen maar dit slaat daadwerkelijk alles.

Veel plezier iedereen die hier wel warm van word. Mij niet gezien. Wel een pluspuny; Hoef mijn Megadeth kaartje niet te verkopen 😂
Opzich is dat Calvin Harris.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
oke...

even laten bezinken
eerste reactie, zaterdag vroeg weg, Nothing But Thieves is die dag mijn afsluiter.
Gelukkig Rateliff terug op de lineup.
zaterdag voor mij de minste dag.
zondag de beste dag.
Fijnste uitschieters voor mij, Maneskin, Avril Lavigne, Royal Blood, ACDA, Rateliff, Nothing But Thieves, Ed Sheeran, Hozier, Limp Bizkit, Greta van Fleet, Jane's Addiction, Loreen

1701684293452.png
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Om te janken met name de zondag! Gadverdamme,
Leuke namen als greta, lb, en nbt ook pendulum maar verder
 

EastRocks

Campingartiest
3 nov 2015
57
41
wat een fiasco, vreselijk, ze zetten de trend van pop festival door, ik ga iets anders zoeken als meerdaags festival
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.556
4.474
De headliners zijn om te lachen, eronder staan wat toffe namen, maar de meesten kan je ook wel elk jaar wel ergens zien. Een paar parels in een grote berg mest en hooi
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Rockbeer

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Dat trok ook meteen mijn aandacht. Is dat nog wat tegenwoordig?
Geen idee, maar ik vond dit opvallend buiten de Pinkpopbox gedacht…..

Doelgroepmarketing voor de mensen die in de jaren 90 tussen de 16 - 25 waren en alternatieve muziek luisterden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.508
oke...

even laten bezinken
eerste reactie, zaterdag vroeg weg, Nothing But Thieves is die dag mijn afsluiter.
Gelukkig Rateliff terug op de lineup.
zaterdag voor mij de minste dag.
zondag de beste dag.
Fijnste uitschieters voor mij, Maneskin, Avril Lavigne, Royal Blood, ACDA, Rateliff, Nothing But Thieves, Ed Sheeran, Hozier, Limp Bizkit, Greta van Fleet, Jane's Addiction, Loreen

Bekijk bijlage 7301
Loreen is toch die songfestivalwinnares? Waarom is die opeens uit de mottenballen gehaald?
 
  • Haha
Waarderingen: Tom1617899894

JW97

Playlistbediener
12 okt 2023
18
30
Super blij mee, al lijkt het hier als enige. Toch wel erg gefocust op de jongere doelgroep die maar naar de mainstream pop leunt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Jos