Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Hoezo zou opeens Lenny Kravitz headliner zijn dan? In 2019 stond die in de middag en was het veld allesbehalve vol. Kan dan 5 jaar later zonder iets relevants uitgebracht te hebben toch geen headliner zijn?
Hij is bij Werchter ook headliner dus ja.....
 

jeff250381

Playlistbediener
21 okt 2023
11
8
Ik heb het 2 keer moeten lezen maar het staat er allemaal echt. En je gaat er veel goed hebben...

Nou, uit zondagavond verveling geboren totaal ongefundeerde gok, na de headliners in willekeurige volgorde:

Mumford and Sons - Sam Smith - Lenny Kravitz
Limp Bizkit, The Killers, Royal Blood, Acda en de Munnik, Diggy Dex, Babymetal, Suzan en Freek, Of Mice and Men, Personal Trainer, Claude, S10, Sophie Ellis-Baxtor, Brutus, L'Imperatrice, Heideroosjes, Yungblud, Sugababes, Bruce Dickinson, Davina Michelle, Floor Jansen, Pip

Nou, uit zondagavond verveling geboren totaal ongefundeerde gok, na de headliners in willekeurige volgorde:

Mumford and Sons - Sam Smith - Lenny Kravitz
Limp Bizkit, The Killers, Royal Blood, Acda en de Munnik, Diggy Dex, Babymetal, Suzan en Freek, Of Mice and Men, Personal Trainer, Claude, S10, Sophie Ellis-Baxtor, Brutus, L'Imperatrice, Heideroosjes, Yungblud, Sugababes, Bruce Dickinson, Davina Michelle, Floor Jansen, Pip Blom.
Ergens begin 2000 hebben ze ook een dergelijke line up gehad zonder absolute top namen. Toen was alleen camping A open geloof ik. Mocht dit kloppen dan ben ik benieuwd hoe het met de kaartverkoop gaat....
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Vorig jaar werd RHCP ook in de worp gegooid dus het hoeft echt niet alleen maar kleine headliners te zijn denk dat er een zo'n naam grote bij zit en een kleine waar dan de laatste nog later komt ofzo
 
  • Leuk
Waarderingen: wenters

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Er touren wel een hoop acts in en rondom juni die een mooie bovenkant konden maken.

Met Dua Lipa - Maneskin - Tool hadden ze bv een mooi rijtje headliners gehad.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.584
11.163
Als de spoeling al dun is en je loopt dan ook nog FF Metallica Pearl Jam en Ed Sheeran mis... Dan wordt het lastig..
Denk dat die allemaal zelf andere keuzes hebben gemaakt i.p.v. dat Pinkpop. Dan wordt het ook lastig, maar als zij hadden gewild, hadden ze gewoon op Pinkpop gestaan. En wie weet staat er wel eentje uit dat rijtje, dat kan natuurlijk altijd nog.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Ergens begin 2000 hebben ze ook een dergelijke line up gehad zonder absolute top namen. Toen was alleen camping A open geloof ik. Mocht dit kloppen dan ben ik benieuwd hoe het met de kaartverkoop gaat....
2005 ja
Waren er uiteindelijk maar 20.000 bezoekers.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken