Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Nou, uit zondagavond verveling geboren totaal ongefundeerde gok, na de headliners in willekeurige volgorde:

Mumford and Sons - Sam Smith - Lenny Kravitz
Limp Bizkit, The Killers, Royal Blood, Acda en de Munnik, Diggy Dex, Babymetal, Suzan en Freek, Of Mice and Men, Personal Trainer, Claude, S10, Sophie Ellis-Baxtor, Brutus, L'Imperatrice, Heideroosjes, Yungblud, Sugababes, Bruce Dickinson, Davina Michelle, Floor Jansen, Pip Blom.
Realistisch rijtje @Timmetje ! Denk dat we zoiets inderdaad gaan krijgen. Voor mij wel een paar prima namen maar de vraag is of dit wel meer dan 230 euro waard is…. Veel namen kun je voor minder op Nederlandse festivals zien.
 

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Ik denk dat Davina Michelle (DM) een hint is naar een andere DM. Verder verwacht ik the National als afsluiter noord. En hoop ik op the Cure. New Order en Gary Numan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
En ik wilde mij net eens zetten voor m'n top 2000 lijstje toen RTL Boulevard langs kwam😂
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
700
641
Ofwel huilen ofwel enorm verrast zijn, ik zie geen gulden middenweg.

Als TW Classic of Boutique wakker schiet morgenvroeg, dan mag Nederland goede hoop hebben.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
744
974
Morgen weten we gelukkig meer, maar wil gewoon niet al te hoog inzetten om niet ontgoocheld te worden 🤭
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.031
3.708
Lenny Kravitz - The Killers

Sting - Avril Lavigne - YUNGBLUD - The Offspring - Fontaines DC - Royal Blood - Snow Patrol

Billy Talent - Inhaler - Dropkick Murphy's - Acda en de Munnik - Corey Taylor - Baby Metal - Froukje - S10 - Lijpe - The Vices - Chef' Special - Racoon - Flemming - Whispering Sons
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Lenny Kravitz - The Killers

Sting - Avril Lavigne - YUNGBLUD - The Offspring - Fontaines DC - Royal Blood - Snow Patrol

Billy Talent - Inhaler - Dropkick Murphy's - Acda en de Munnik - Corey Taylor - Baby Metal - Froukje - S10 - Lijpe - The Vices - Chef' Special - Racoon - Flemming - Whispering Sons
roos van acker boe GIF by Studio Brussel
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
902
315
Zal mee niet verbazen als ze Nothing But Thieves als een headliner/subheadliner gaan plaatsen vanwege de populariteit in Nederland.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.736
1.899
Lenny Kravitz - The Killers

Sting - Avril Lavigne - YUNGBLUD - The Offspring - Fontaines DC - Royal Blood - Snow Patrol

Billy Talent - Inhaler - Dropkick Murphy's - Acda en de Munnik - Corey Taylor - Baby Metal - Froukje - S10 - Lijpe - The Vices - Chef' Special - Racoon - Flemming - Whispering Sons
Ik heb sterk het vermoeden Sting op NSJ zal verschijnen
 
  • Thinking
Waarderingen: wenteldave

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
Hoezo zou opeens Lenny Kravitz headliner zijn dan? In 2019 stond die in de middag en was het veld allesbehalve vol. Kan dan 5 jaar later zonder iets relevants uitgebracht te hebben toch geen headliner zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: neus en Tom1617899894

Gebruikers die dit onderwerp bekijken