Pinkpop 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.215
2.167
Dat er zo nauw naar Primavera gekeken wordt vanuit Pinkpop perspectief is ook echt uit pure noodzaak hé? Normaal gesproken hebben die twee echt niets met elkaar te maken. Meest overeenkomende de afgelopen jaren was Depeche Mode vorig jaar, en die weigert Pinkpop steevast te boeken (de afgelopen jaren).
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
401
140
Kan mij niet voorstellen dat Pinkpop vandaag komt. Vanochtend al Pink, straks Paaspop. Ik hoorde net op KINK dat er om 10:00 een "KINK presents" aankondiging komt. Kan ook om een kleine act gaan natuurlijk.

Pinkpop zal dan wel morgen of donderdag zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.370
9.108
Dat er zo nauw naar Primavera gekeken wordt vanuit Pinkpop perspectief is ook echt uit pure noodzaak hé? Normaal gesproken hebben die twee echt niets met elkaar te maken. Meest overeenkomende de afgelopen jaren was Depeche Mode vorig jaar, en die weigert Pinkpop steevast te boeken (de afgelopen jaren).
Dua Lipa is ook wel een enorme naam waarmee beide kunnen komen. Primavera in 2022, PP in 2024?
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
401
140
Placebo gaat ook weer een tour doen. Goeie afsluiter op Noord.
Volgens mij niet. Ze komen met een live album....

Ik vraag mij ook af waar je Placebo neer moet zetten op Pinkpop. Ziggo Dome verkocht bizar slecht en volgens mij was de 013 ook niet uitverkocht. Als ze een wat hogere spot eisen zie ik ze eerder op BKS of DTRH. Voor Noord afsluiter zijn ze toch echt te klein inmiddels...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.370
9.108
Okay okay, maar BKS heeft wel veel meer te kijken naar Primavera dan dat Pinkpop heeft natuurlijk.
Ja, uiteraard! Maar er kan wel overlap zijn, met name in de grote popheadlinerhoek dan. Een Billie Eilish zie ik bvb ooit op beide verschijnen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.820
6.557
Waarom zouden ze perse tegelijk met Primavera Dua Lipa moeten aankondigen? Die is op een aantal andere festivals ook al aangekondigd toch?

Eilish lijkt me voor Primavera ook wel een rare eend in de bijt.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
648
717
Kan mij niet voorstellen dat Pinkpop vandaag komt. Vanochtend al Pink, straks Paaspop. Ik hoorde net op KINK dat er om 10:00 een "KINK presents" aankondiging komt. Kan ook om een kleine act gaan natuurlijk.

Pinkpop zal dan wel morgen of donderdag zijn.
Gaat om een kink-icon dus ik denk wel een grote naam, stond tenminste in de noeuwsbrief
 
  • Leuk
Waarderingen: Franzzz

Gebruikers die dit onderwerp bekijken