Pinkpop 2024

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Tja morgen niet ivm verkiezingen. Vanuit Pinkpop logisch, maar als de artiest bepaald morgen de tour te droppen...
Donderdag wordt nog nagepraat over uitslagen verkiezingen.
Laat vandaag maar komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
184
156
Spoiler: weer vier jaar VVD, hebben we dat weer gehad.

Kom maar door met Pinkpop nu!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
Beste mensen. Ik lig met griep in bed. En die rare dromen blijven maar komen. Blijkt dat je dus meer droomt als je koorts hebt.

Anyway ik slaap bagger . En vannacht droomde ik dit.

Iemand schreef op een bonnetje na de aankoop bij een lp winkel de volgende namen.

U2 - Coldplay - Dua Lipa

Dromen mag. Maar toen ik wakker werd heb ik even gelachen. Want dit gaat het dus never nooit worden😂😂

De meeste dromen zijn bedrog 😭😂
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Maria en liluzi

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
169
139
Op de site van Primavera loopt de aftelklok terug naar 10:30u en dus niet 10u.
 

Marijn_

Playlistbediener
5 nov 2023
45
17
Beste mensen. Ik lig met griep in bed. En die rare dromen blijven maar komen. Blijkt dat je dus meer droomt als je koorts hebt.

Anyway ik slaap bagger . En vannacht droomde ik dit.

Iemand schreef op een bonnetje na de aankoop bij een lp winkel de volgende namen.

U2 - Coldplay - Dua Lipa

Dromen mag. Maar toen ik wakker werd heb ik even gelachen. Want dit gaat het dus never nooit worden😂😂

De meeste dromen zijn bedrog 😭😂
als U2 nu komt wordt ik bang want ik had een paar weken geleden gedroomd dat U2 zou komen omdat de drummer van Krezip hun had overgehaald hahah
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
als U2 nu komt wordt ik bang want ik had een paar weken geleden gedroomd dat U2 zou komen omdat de drummer van Krezip hun had overgehaald hahah
😂😂Hahaha!

Nee we moeten uitgaan van Kings Of Leon - Maneskin - Sam Smith dan kan het alleen maar mee gaan vallen.

Droomde ook dat Shawn Mendes als sub headliner op de line up stond. Onrealistisch allemaal.

Maar wel een leuke droom tot dat je wakker wordt.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Dit is weer zo'n dag dat ik niet op het hele uur koffie ga halen of te laat naar een vergadering ga, om eerst even te F5-en.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken