Pinkpop 2024

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Persoonlijk als ik dan tussen dua Lipa, Billie Eilish of Lana del Rey zou moeten kiezen. Werd het sws Lana del Rey.
Natuurlijk is dat een smaak kwestie.
Ik heb gewoon het minst met dua Lipa, Billie Eilish is denk ik net te laat of ze moet indd met nog iets nieuws komen hoewel wat ik op Studio Brussel live op Pukkelpop heb kunnen volgen klonk zeker niet verkeerd.
En Lana ja heeft gewoon een geweldige mooie eigen stem, genoeg hits en indd buiten de Ziggo Dome niet vaak in NL en had wat mij betreft wel al iets eerder op pp mogen staan, want ja ze past er zeker wel.

Maar alle 3 hoeft indd ook weer niet.
 

beau

Playlistbediener
15 dec 2022
11
0
Hoe leuk ik lana ook vind ik denk niet dat ze n headliner gaat zijn daar is ze om het zo te zeggen te onbekend voor ik zie haar eerder als een sub of ergens zoals niall vorig jaar
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Denk eigenlijk morgen gewoon een rockheadliner hoor. Op niets gebaseerd, maar dat ze daarmee willen beginnen. Toch Muse ofzo.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.722
1.885
Mag ik gewoon heel eerlijk zeggen dat ik Lana del Ray absoluut niets voor Pinkpop vind. Zet dat op CAS neer alleen is ze daar veel te groot voor natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria en DennisvdBr

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Nou Muse -Lana del Rey dan maar en Pearl Jam. nemen we die dan toch maar voor lief ook al zijn ze pas nog geweest (liever dan Metallica persoonlijke voorkeur dan)of gewoon toch een oasis reünie 😂🤔 al hoop ik ergens nogsteeds op een stunt zoals Queen ofz maar ja dromen hopen mag al zal dat niet snel gebeuren.
 

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
56
73
Pukkelpop valt ook in de herexamens las ik. Dat verkoopt altijd moeilijk uit.

Ik verwacht eigenlijk niet dat een Pinkpopdag met Lana als headliner uitverkoopt.
Lana del Rey verkocht binnen een zucht de Ziggo Dome uit voor een concert dat binnen dezelfde week werd aangekondigd én plaatsvond. En dat hadden er meer kunnen zijn. Imo zou zij op dit moment een festivaldag in NL nog uitverkopen al zou de rest van de dag met alleen maar Måneskin tributebands gevuld worden.

Of ze bij Pinkpop past is een andere vraag. ;-)
 

beau

Playlistbediener
15 dec 2022
11
0
Maar waar is het lana gerucht eigenlijk vandaag gekomen want ze is nu volgensmij nog bezig met haar tour dan lijkt het me raar dat ze volgend jaar al weer festivals doet
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
Hot Garbage (Canada) gaat morgen een EU Tour aankondigen voor mei/juni! Zal Leuke naam zijn voor stage 4
 

max_v

Playlistbediener
11 nov 2022
8
7
Wellicht interessant voor hier; gelekte paaspop namen
Paaspop 24 namen die morgen aangekondigd zullen worden:

De Jeugd van Tegenwoordig, Zara Larsson, Tiësto, Die Antwoord, Only The Poets, Anouk, Editors, Personal Trainer, Goldkimono, Jonna Fraser, Suzan & Freek, Tom Grennan, Nusantara Beat, Froukje, $hirak, Veul Gère, The Wetnecks, Douwe Bob, SFB, Julia Sabaté, Elmer, Natte Visstick, I Hate Models, Green Lung, August Burns Red, Marco Schuitmaker, Malugi, La Fuente, Marlon Hoffstadt, Partiboi69, 9x9, Charlie Sparks, Oguz, Radical Redemption, Diøn, Pissed Jeans, CHO, Numidia, Zoë Tauran, Zoë Livay, Jan Smit, Jannes, Wesley Bronkhorst.

Thank me later ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken