Pinkpop 2024

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.126
Dua Lipa is prima, aangezien zij nog nooit een NL festival geheadlined heeft. Billie Eilish hebben we onlangs op genoeg plekken al kunnen zien inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.449
7.442
Ik snap dit oprecht niet zo. Wat vind je dan zó erg aan Maneskin? Een over de top podium presence met poppy 538 hits, alsof dat niet e-xact is wat je bij Dua Lipa en in mindere mate bij Billie krijgt?... En dan zingt die laatste nog nauwelijks live ook.
Maneskin maakt imo geen leuke muziek. Het is een goeie headliner voor PP maar het kan gewoon je ding niet zijn.

En Eilish zingt wel gewoon live (grootste gedeelte) toch? Al mag die eerst een nieuwe plaat maken voordat ze op PP komt staan.
 
  • Haha
Waarderingen: RubenFrusciante

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Billie Eilish en Dua Lipa. Tjsa... beide voelen toch wel als erg te laat aan als je het mij vraagt. Iedereen die een beetje festivals bezoekt, heeft deze acts al meermaals kunnen zien op Lowlands.
Op zich niet zo raar natuurlijk. Lowlands boekt doorgaans toch iets kleinere headliners dan Pinkpop. Als die vervolgens verder doorgroeien in populariteit, kan het zo zijn dat ze later wel de status hebben om Pinkpop te headlinen.
Vond het in dat kader dus wel straf dat Lowlands Billie nog heeft kunnen boeken voor de 2023 editie, had die wel als 'te groot' voor Lowlands ingeschat.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
940
1.702
Billie Eilish en Dua Lipa. Tjsa... beide voelen toch wel als erg te laat aan als je het mij vraagt. Iedereen die een beetje festivals bezoekt, heeft deze acts al meermaals kunnen zien op Lowlands.
Ik heb ook wel een beetje hetzelfde gevoel, beide artiesten al meerdere keren gezien de afgelopen 4 jaar. Billie Eilish 2x op Lowlands, Dua Lipa op Lowlands en Sziget.. Maar voor mensen die alleen naar Pinkpop gaan zijn het misschien wel weer leuke nieuwe namen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Als elke naam die je al eens hebt kunnen zien op andere Nederlands festivals afvalt, dan vraag ik me af welke headliner je dan 'op tijd' zou vinden? Vorige keer kwam Dua Lipa namelijk niet met een headlineshow.
Deste beter had het geweest om toen wel te doen.

Natuurlijk moet men eerst de kans elders kunnen krijgen voordat ze klaar voor zijn. Maar nu voelt het voor mij een beetje been there, done that. En dan zal het zeker niet helpen dat Billie Eilish vorig jaar nog op Lowlands stond.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.859
5.389
Ik snap dit oprecht niet zo. Wat vind je dan zó erg aan Maneskin? Een over de top podium presence met poppy 538 hits, alsof dat niet e-xact is wat je bij Dua Lipa en in mindere mate bij Billie krijgt?... En dan zingt die laatste nog nauwelijks live ook.
Ik vind het gewoon lelijke muziek van een schreeuwer die voor mij voelt als een karikatuur van zichzelf. Kwestie van smaak hoor, want vult gewoon alles waar ze staan. In die zin zou het dus ook niet perse een slechte boeking zijn, al vraag ik me af of ze ook een dag kunnen dragen tegen de prijs van een dagkaart, maar only one way to find out.

Heb ook net zo weinig zin in alweer Pearl Jam of Metallica, dus dan misschien maar beter een nieuwe headliner die ik ga skippen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Weinig tot niets aangekondigd 🤔
- Queen + Adam
- Billie Eilish
- Muse
- Pearl Jam
Geen idee wie ik nog mis
De eerste doen geen festivals. Als ze nu wel doen is dat erg exclusief.
Billie Eilish, geen idee. Wil het niet weten ook 🤣.
Muse geen info over bekend...
Pearl jam. Gaan zeker touren en aankondiging volgt gewoon binnen nu en 2 weken. Dat durf ik rustig te beweren met alle info en tourgeschiedenis van hun in de laatste 15 jaar.
Wie je nog mist
Metallica en Imagine Dragons maar of die laatste nu zo'n grote vis zijn??
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Gebruikers die dit onderwerp bekijken