Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
en dat zeg je tegen mij, vrijwel de enige in dit topic die Maneskin toe zou jucihen 😂
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.237
4.512
en dat zeg je tegen mij, vrijwel de enige in dit topic die Maneskin toe zou jucihen 😂
Oprechte nieuwsgierigheid, maar wat maakt dat je hier zo blij van wordt? Ze stonden er vorig jaar nog en er is nou toch weinig baanbrekends nieuws uit hun vingers gekomen, toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom1617899894

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
that's a first, dat ze een naam gaan hebben die ze zelf tijdens het 3voor12 slotinterview genoemd hebben
Dan gaan een heleboel oude rockers (lees trouwe pinkpoppers) in hongerstaking denk ik, als ze aan komen met Dua Lipa, Maneskin en Billie Eilish. Misschien dan toch inderdaad Metallica, Billie of Dua, en Maneskin (die laatste om het exhorbitante bedrag voor Metallica te compenseren, die krijg je niet voor hun normale gage als ze zo weinig festivals doen).. Anyway, het is ook alweer 14.00 uur geweest en we weten nog precies --- NIKS!
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Waarom wordt edje vergeten tegenwoordig?
Ik denk dat het logistiek steeds onwaarschijnlijker wordt. Ik dacht dat er een dag tussen de 2 Duitse festivals vrij was, waardoor hij letterlijk als tussenstop langs Landgraaf had gekunt, maar hij speelt op vrijdag en zaterdag in Duitsland (waarvan de laatste show zowat op de Zwitserse grens) , dan zou het hele circus daarna weer omhoog trekken, om iets te doen wat de hele tour niet gebeurt, namelijk 3 shows achter elkaar.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Sinds einde ochtend niet meer gelezen.... 6 pagina's verder.
Het wachten is bijna voorbij... was het niet zo dat we op pagina 300 van het forum moesten zijn voor een naam?
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.114
944
Ik denk dat het logistiek steeds onwaarschijnlijker wordt. Ik dacht dat er een dag tussen de 2 Duitse festivals vrij was, waardoor hij letterlijk als tussenstop langs Landgraaf had gekunt, maar hij speelt op vrijdag en zaterdag in Duitsland (waarvan de laatste show zowat op de Zwitserse grens) , dan zou het hele circus daarna weer omhoog trekken, om iets te doen wat de hele tour niet gebeurt, namelijk 3 shows achter elkaar.
Ok makes sense
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken