Pinkpop 2024

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Bovendien is Pinkpop een van de weinige festivals waar U2 ooit gestaan heeft. In 1981. En dat was tot verleden jaar mijn enige keer Pinkpop. Verleden jaar na 41 jaar opnieuw Pinkpop bezocht en ik heb me 3 dagen uitermate vermaakt.
Zou wat zijn he. Als onze Hollandse drummer ze gewoon weer terughaalt. Ze hebben wel allebei wat met Pinkpop. Krezip heeft er al 8.000 keer gestaan, en voor U2 was het een soort van doorbraak op het vasteland. Ik word er al bijna enthousiast van.

Nu een wat realistischere naam. The Chainsmokers. Zojuist de eerste Europese zomershow aangekondigd (Electric Love in Oostenrijk op 6 juli) en stonden er nog niet eerder als ik me niet vergis.
 

Marijn_

Playlistbediener
5 nov 2023
45
17
Zou wat zijn he. Als onze Hollandse drummer ze gewoon weer terughaalt. Ze hebben wel allebei wat met Pinkpop. Krezip heeft er al 8.000 keer gestaan, en voor U2 was het een soort van doorbraak op het vasteland. Ik word er al bijna enthousiast van.

Nu een wat realistischere naam. The Chainsmokers. Zojuist de eerste Europese zomershow aangekondigd (Electric Love in Oostenrijk op 6 juli) en stonden er nog niet eerder als ik me niet vergis.
de chainsmokers met gedeelde headliner *kuch* Post Malone *kuch* lijkt me prima

maar chainsmokers lijkt me echt niet meer relevant genoeg. dat was in 2017 leuk geweest
 
  • Leuk
Waarderingen: wenters

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
389
198
Zou wat zijn he. Als onze Hollandse drummer ze gewoon weer terughaalt. Ze hebben wel allebei wat met Pinkpop. Krezip heeft er al 8.000 keer gestaan, en voor U2 was het een soort van doorbraak op het vasteland. Ik word er al bijna enthousiast van.

Nu een wat realistischere naam. The Chainsmokers. Zojuist de eerste Europese zomershow aangekondigd (Electric Love in Oostenrijk op 6 juli) en stonden er nog niet eerder als ik me niet vergis.
Daarom mijn vraag al vanmiddag, hoe het met U2 zit we weten dat ze nu in LA zitten met de drummer van Krezip, en of er een kans is dat het nu met hem lukt op pp te staan.
 

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
52
24
Als bands van Pinkpop niet snel worden bekend gemaakt, gaan veel mensen plannen maken om naar Werchter te gaan vrees ik en niet naar Pinkpop. Is op dit moment al een gevarieerde programming en de Foo Fighters op zondag waar de meeste PP'ers van droomden denk ik. Als ik vrij was in het weekend van Werchter twijfelde ik al niet meer. Hopelijk snel héél goed nieuws van Pinkpop.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.561
3.152
Als bands van Pinkpop niet snel worden bekend gemaakt, gaan veel mensen plannen maken om naar Werchter te gaan vrees ik en niet naar Pinkpop. Is op dit moment al een gevarieerde programming en de Foo Fighters op zondag waar de meeste PP'ers van droomden denk ik. Als ik vrij was in het weekend van Werchter twijfelde ik al niet meer. Hopelijk snel héél goed nieuws van Pinkpop.
Het scheelt wel voor Pinkpop dat ze in Werchter pas ergens in december de ticketverkoop starten. Nog tijd genoeg om momentum te pakken lijkt me. Maar inderdaad: rond 24 november zullen de meeste mensen weer wat geld op de rekening gestort krijgen. Dit is dan wel het moment om te shinen lijkt me. Als je dan met een Dua Lipa, Ed Sheeran en Metallica kunt komen krijg je de weide wel weer vol.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.082
6.156
even terug breien op dat "8 december festitenten verkoop online" ding...

stel Pinkpop gaat dus dat weekend in de verkoop, dan is er na dit weekend 3 weken om eea aan te kondigen voor de start verkoop?
dat is dus genoeg om voor iedere dag de headliners, de noord-headliners en een groot deel namen van elke dag aan te kondigen...

benieuwd dus of Pinkpop met teasers gaat komen om een eerste aankondiging aan te kondigen!
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Pinkpop blijft een beetje onvoorspelbaar qua teasers vind ik.
Heb ook beetje gevoel dat ze zoiets niet aandurven. Beetje gevoel ze zijn gebonden aan de artiest bepaald wanneer de bekendmaking komt. Dus laten we maar niks teasen, want dan is vaak al inkoppen, vanwege het gevoel dat nog een artiest ook met een bekendmaking komt.
Hoewel er ooit ook wel eens een cryptische teaser geweest is (slechts een keer dacht ik).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.082
6.156
Pinkpop blijft een beetje onvoorspelbaar qua teasers vind ik.
Heb ook beetje gevoel dat ze zoiets niet aandurven. Beetje gevoel ze zijn gebonden aan de artiest bepaald wanneer de bekendmaking komt. Dus laten we maar niks teasen, want dan is vaak al inkoppen, vanwege het gevoel dat nog een artiest ook met een bekendmaking komt.
Hoewel er ooit ook wel eens een cryptische teaser geweest is (slechts een keer dacht ik).
aftelklok, hebben we ook wel eens gehad
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.258
4.534
Er was toch ook een user die wel eens wat directe hints hier dropte kort voor een aankondiging, toch? Of per letter aangeven hoeveel artiesten met die letter worden aangekondigd ofzo.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
968
451
200.gif
 
  • Haha
Waarderingen: PJ

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
62
24
Het scheelt wel voor Pinkpop dat ze in Werchter pas ergens in december de ticketverkoop starten. Nog tijd genoeg om momentum te pakken lijkt me. Maar inderdaad: rond 24 november zullen de meeste mensen weer wat geld op de rekening gestort krijgen. Dit is dan wel het moment om te shinen lijkt me. Als je dan met een Dua Lipa, Ed Sheeran en Metallica kunt komen krijg je de weide wel weer vol.
Die line-up zou vele vinkjes aftikken: vrouwelijke artiest, grote publiekstrekkers, grote classic rock act, voor ieder wat wils, 2 nieuwe headliners en ondanks Dua toch een ander pakket dan RW.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.670
11.543
Er was toch ook een user die wel eens wat directe hints hier dropte kort voor een aankondiging, toch? Of per letter aangeven hoeveel artiesten met die letter worden aangekondigd ofzo.
Zekers, maar hij zou niet de eerste zijn die is teruggefloten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken