Pinkpop 2024

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
vroeger kwam de 1e naam op zn vroegst in december.
mensen hebben tegenwoordig gewoon geen geduld.

en laten we eerlijk wezen.

eigenlijk .......is dit de leukste periode voor de festival/forum nerds.
er is nog niets zeker, alles kan nog , je hoopt op alles, maar je vreest ook alles.

als er straks bevestigingen zijn, dan is t toch minder leuk.
dan kun je hooguit blij zijn, of moeten klagen
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en Landgraver

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Ik blijf erbij dat je geen enkele artiest uit kunt sluiten op basis van ze zijn te groot voor Pinkpop.
Mijns inziens waren/zijn The Rolling Stones ook te groot voor Pinkpop. Toch hebben ze er gestaan.
Bruce Springsteen deed geen festivals. Toch werd hij ooit enthousiast gemaakt voor Pinkpop en beviel hem dat ontzettend goed.

Dus een AC/DC of U2 te groot... Nee alles is mogelijk als iets in een tourschema past. Laten we af en toe toch wishful thinking er in houden die echt wel mogelijk kan zijn, hoe moeilijk dan ook.
Ben ik het mee eens hoor.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
vroeger kwam de 1e naam op zn vroegst in december.
mensen hebben tegenwoordig gewoon geen geduld.

en laten we eerlijk wezen.

eigenlijk .......is dit de leukste periode voor de festival/forum nerds.
er is nog niets zeker, alles kan nog , je hoopt op alles, maar je vreest ook alles.

als er straks bevestigingen zijn, dan is t toch minder leuk.
dan kun je hooguit blij zijn, of moeten klagen
Klopt,ben zelf al op leeftijd zijn nu toch andere tijden met al die sociale media.Vroeger was toch een stuk relaxter / zeker toen PP maar 1 dag was. Speculeerde wel met vrienden / school en dat was het.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
197
107
Ik blijf erbij dat je geen enkele artiest uit kunt sluiten op basis van ze zijn te groot voor Pinkpop.
Mijns inziens waren/zijn The Rolling Stones ook te groot voor Pinkpop. Toch hebben ze er gestaan.
Bruce Springsteen deed geen festivals. Toch werd hij ooit enthousiast gemaakt voor Pinkpop en beviel hem dat ontzettend goed.

Dus een AC/DC of U2 te groot... Nee alles is mogelijk als iets in een tourschema past. Laten we af en toe toch wishful thinking er in houden die echt wel mogelijk kan zijn, hoe moeilijk dan ook.
Die zijn waarschijnlijk niet te groot, maar wel te duur voor PP. Als je zo'n artiest haalt blijft er weinig budget over voor de rest van het programma denk ik.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
649
369
vroeger kwam de 1e naam op zn vroegst in december.
mensen hebben tegenwoordig gewoon geen geduld.

en laten we eerlijk wezen.

eigenlijk .......is dit de leukste periode voor de festival/forum nerds.
er is nog niets zeker, alles kan nog , je hoopt op alles, maar je vreest ook alles.

als er straks bevestigingen zijn, dan is t toch minder leuk.
dan kun je hooguit blij zijn, of moeten klagen

Deels wel mee eens, met name wat betreft de (sub)headliners (Die je toch wel kent) Maar voor de rest van het programma vind ik het altijd leuk om de muziek beter te leren leren. Dat is een deel van de voorpret en dat mag wat mij betreft vroeg starten.

(Wellicht is dat minder voor de echte echte die alles al uitgebreid kennen wat pinkpop boekt ;) )
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken