Pinkpop 2024

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.782
3.734
Verschrikkelijk zaaddodend op bevrijdingsfestivals en dat compleet uitgemolken Another Love dan nog er bij...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Alleen heeft dat niet echt iets met Pinkpop te maken... Die zouden wel gek zijn als ze Bocelli neer gaan zetten, dan trekt de verkoop op niks. Wat dat betreft een beetje de Limp-Bizkitdiscussie.
Bocelli maakt wel erg mooie muziek.....mooie stem...emotie..maar niet voor PP
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
101
72
Ik heb geen idee meer wat we moeten verwachten..
Maar met Dua Lipa (grote vis)
Post Malone (goede nieuwe headliner)
Maneskin/Avril Lavigne/Limp Bizkit

Is het imo nog wel een prima affiche. Daarbij natuurlijk wel een steady undercard.

Dingen als AC/DC zijn echt te mooi om waar te zijn..
 
  • Haha
Waarderingen: jeff250381 en brutus257

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.521
3.020
Kings of Leon; schitterend strak live. Prachtige muziek.
Ik heb juist erg weinig met Sex on Fire. Voor mij zijn het; Notion, Pyro, Back down South, Wait for me, The Bandit, Comeback Story, enz enz enz. Schitterend.

Kalm; jaa
Saai; nee vind ik niet. Het is een knap staatje live-werk. Daar kunnen veel bands nog iets van leren. Vaak compenseert de hele show een minder mooi optreden. Hier staat de complete 'show' op kwaliteit. Ik hoef dan geen frontman die zoals zo'n beetje elke Amerikaan roept; 'Julllie zijn het beste het mooiste publiek hier en daar. We love your country, blablabla, OMG. Eerlijke band, gewoon goede muziek.

Die verdienen zeker een plek. Maar ik begrijp goed dat de populariteit wat minder is.
Als het dan toch over een hoge plek voor LImp Bizkit gaat;
LImp Bizkit-Kings of Leon in die volgorde op de mail. Ik zal wel afgeschoten worden door velen, maar zoals hier eerder is gezegd; limp bizkit zal een hoge plek innemen als Jera ze inderdaad niet van Pinkpop af kon snoepen.
Ik vind Kings of Leon live ook echt fenomenaal. Ik heb hetzelfde als jij: Sex On Fire en Use Somebody hoeven van mij niet zo. Je vergeet alleen nog wel hun beste nummer: Walls. De live-uitvoering hiervan kwam echt binnen. Ze deden het op dezelfde manier als in de video hieronder.

Ja, Kings of Leon doet heel zelden iets anders dan op de plaat. Maar als ze dat dan doen -en ik wist tijdens de show niet dat het zou gebeuren- dan houd ik het niet droog hoor.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken